Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

RED_ZK
RED_ZK
Vloženo 21. 7. 2021
Líbí se mi

Muži si v pandemii oblíbili nákupy. Utratí více než ženy a polovina u pořizování módy přes e-shopy zůstane

RED_ZK
RED_ZK
Vloženo 21. 7. 2021
Líbí se mi
Muži si v pandemii oblíbili nákupy. Utratí více než ženy a polovina u pořizování módy přes e-shopy zůstane

Muži si v pandemii oblíbili nákupy. Utratí více než ženy a polovina u pořizování módy přes e-shopy zůstane

Pryč jsou doby, kdy byla sobota v nákupáku pro běžného muže za trest. Poslední dekáda se nesla ve znamení vytváření vztahu českých mužů k módě, o čemž hovoří mimo jiné růst pánských krejčovství i holičství. Rok s koronavirem vztah pánů k módě nadále posílil: do kvalitnější módy nyní investuje dokonce 20 % mužů a 16 % žen.

Muži utratí na jeden nákup více než ženy

Průměrná výše nákupu je u mužů vyšší než u žen. Celých 39 % plánuje v následujících měsících utratit online nakupováním módy částky ve výši 1 000–3 000 korun, čtvrtina investuje mezi 3 000 a 10 000 korun, ukazuje aktuální výzkum GLAMI

 

Bezmála polovina na e-shopech zůstane 

Díky výhodám online nákupů, které šetří čas a energii dříve věnované chození z obchodu do obchodu, zkoušení či čekání ve frontách, plánuje zůstat u pořizování módy přes e-shopy 46 % mužů, o 14 % více než žen. Připlatit si za dopravu vadí mužům o něco méně než ženám, větší trpělivost mají také s čekáním. 

 

Online nakupují mikiny, do prodejen vyrazí pro džíny 

Na druhou stranu se muži nebojí po otevření kamenných prodejen vyrazit do terénu: 42 % mužů, o 10 % více než ženám, by nevadilo procházet se regály, i kdyby čísla koronavirových případů neklesala. Co by tam hledali? Džíny, na které čeká celých 55 % mužských respondentů GLAMI výzkumu. Co tedy muži během pandemie nejvíce nakupovali? Teplákové soupravy zažily nárůst o 423 %, také mikiny, tenisky a oblečení na spaní vyskočily v žebříčku prodejnosti. 

 

Fashion (Re)search je dlouhodobý výzkumný projekt vyhledávače módy GLAMI o stavu české módní e-commerce, založený na kontinuálním sběru dat. V tomto výzkumu jsme použili výsledky průzkumu, který proběhl mezi 5 500 uživateli, z toho přes tisíci muži. Sběr dat proběhl v první polovině dubna 2021. Tato data jsme porovnávali s daty ze stejného období loňského roku. ​​Dále jsme použili interní data objednávek, kategorií a produktů na GLAMI.cz.

 

 

 

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Kahomar
Kahomar 22. 7. 2021

něco na tom asi bude, byť tedy z vlastních zkušeností tomu tak není ani malinko

Odpovědět
sipeji
sipeji 22. 7. 2021

Velmi zajímavé.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
99 244
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.