Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 21. 1. 2021
Líbí se mi

3 tipy na rychlou snídani

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 21. 1. 2021
Líbí se mi
3 tipy na rychlou snídani

3 tipy na rychlou snídani

Jestli ráno nestíháte, podívejte na tři tipy na rychlou snídani. Ovesnou kaši s ovocem stihnete za pár minut. Cestou do práce vás zachrání BeBe Dobré ráno.

3 tipy na rychlou snídani: Stihnete ji, i když není čas

Ráno zamáčknete budík a spíte dál. Následně zjistíte, že jste zaspali. Letíte z postele rychlostí blesku. Obléct, vyčistit zuby. Sotva stíháte rychlé kafe a o pořádné snídani se vám může jen zdát. Zní vám to povědomě? Prozradíme tipy na rychlou a zdravou snídani, kterou stihnete, i když vás tlačí čas.

Ovesná kaše – rychlá záchrana

I když nestíháte, snídani nevynechávejte. Je jedním z pěti základních jídel, které byste měli během dne sníst.
Snídaňové kaše jsou ideálním zdrojem komplexních sacharidů, které vás ráno nakopnou a dodají dostatek energie. Sacharidy patří mezi základní makroživiny a jejich dlouhodobý nedostatek našemu tělo může uškodit.
Kaši si jednoduše zalijte vodou nebo mlékem. Ohřát ji stačí v mikrovlnce. Tuhle jednoduchou a rychlou snídani zvládnete připravit během pár minut i v práci. 

Tip: U hotových ovesných kaší si ohlídejte množství přidaného cukru. Mělo by ho tam být co nejméně. A abyste snídani dodali další potřebné živiny, nasypte do ní hrst oblíbených ořechů a přidejte ovoce nebo jogurt. Získáte tím kvalitní tuky a bílkoviny.

Jogurt s müsli – nepečeným nebo s granolou

Dodejte ráno tělu s prvním jídlem všechno, co potřebuje. Smícháním bílého neslazeného jogurtu s müsli nebo pečenou granolou doplníte potřebné bílkoviny, tuky i sacharidy.
Nepečené müsli je směs vloček, sušeného ovoce a ořechů. Vločky nejsou jen ovesné, sáhněte klidně i po jiných obilovinách – pohankových, ječných, špaldových nebo žitných.
Granola je ta samá směs, jen zapečená s přidaným tukem a sladidlem – nejčastěji s kvalitním rostlinným olejem a medem nebo javorovým sirupem. 

Tip: Pokud jste ráno opravdu ve spěchu a nestíháte, přibalte si k jogurtu a ovoci třeba BeBe Dobré ráno. Snídani doplní o potřebné komplexní sacharidy – v jejich složení najdete kvalitní celozrnné cereálie a dostatek vlákniny. Díky tomu nebudete mít tak rychle hlad. 

Jednoduché snídaňové palačinky

Tyhle rychlé palačinky ze tří ingrediencí zvládnete, i když máte na snídani jen pár minut. Stačí smíchat vejce, rozmixované ovesné vločky a trochu mléka. Pokud se vám zdá výsledné těsto příliš husté, stačí zředit vodou.
Pánev rozpalte a jemně potřete rostlinným olejem – ideálně řepkovým, který vydrží vyšší teploty. Těsto nalijte na pánev v tenké vrstvě. Za pár minut máte hotovou výživnou a zdravou snídani. 

Tip: Palačinky můžete doplnit směsí čerstvého ovoce a bílého jogurtu. Pro nálož zdravých tuků potřete palačinky trochou kvalitního oříškového másla. Ovesné vločky můžete nahradit i syrovátkovým proteinem a máte rychlé proteinové palačinky. 

Foto: archiv

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Siraellen
Siraellen 24. 2. 2021

mám ráda kaši na snídani

Odpovědět
kosanka
kosanka 11. 2. 2021

mám ráda mléko přidám musli a to snídám

Odpovědět
lemur
lemur 23. 1. 2021

Prima snídaně.

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 22. 1. 2021

skvělé snídaně

Odpovědět
sipeji
sipeji 22. 1. 2021

Snídaně je pro mě základ dne.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
98 323
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.