Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 17. 12. 2019
Líbí se mi

Zdravé svačinky, které spolehlivě zaženou hlad a navíc pomohou s hubnutím

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 17. 12. 2019
Líbí se mi
Zdravé svačinky, které spolehlivě zaženou hlad a navíc pomohou s hubnutím

Zdravé svačinky, které spolehlivě zaženou hlad a navíc pomohou s hubnutím

Honí vás mlsná? Vyslyšte své chuťové buňky a potěšte je jablkem s mlékem nebo avokádem s tvarohem. Redukci váhy můžete podpořit také šálkem čočky, z něhož načerpáte pořádnou dávku bílkovin!

Rozhodla jste se zapracovat na tělesných křivkách, abyste získala zpět své ztracené sebevědomí? Alfou i omegou úspěchu je nehladovění. Poznatky amerického výzkumu publikované v magazínu New England Journal of Medicine sdělují, že jedinci, kteří kromě hlavních jídel konzumují vícekrát za den malé svačiny, vykazují o 20 % nižší hladinu stresového hormonu kortizolu, zatímco rychleji ztrácí tukové zásoby. A tím se dostáváme k zásadní otázce. Jaké důvěryhodné občerstvení si můžete při dietě bez obav naservírovat?

Jablko s mlékem, vítaná mňamka

Obecně se dá říct, že téměř každé ovoce je vhodným pokrmem. Když ho navíc spárujete s trochou bílkovin, bude ještě uspokojivější. Proteiny totiž oddalují pocit hladu, svědčí metabolickým funkcím, zvyšují energetickou hladinu a pomáhají při budování svalů. Pokud si dáte jablko se sklenicí odstředěného mléka, získáte jich 10 gramů, stejně jako 5 gramů vlákniny,“ zastává názor vyhledávaná americká výživová poradkyně Susan Bowerman.

Avokádo a tvaroh. Lahodná vzpruha

Podobná nutriční písnička je to i v případě avokáda, jehož polovinu uvedená specialistka doporučuje potřít tvarohem. Tato kombinace vám dodá nejen potřebné živiny, ale i zajímavé benefity, a to včetně regulace cukru v krvi, útlumu všemožných zánětů, podpory soustředění i lepší kvality pokožky. Cizokrajný poklad díky cenným sloučeninám rovněž brání oxidaci tuků ve střevech, přičemž pročišťuje játra, takže navozuje rovnováhu v organismu.

Čočka. Vezměte ji na milost

Vyhýbáte se luštěninám s tím, že na ně v souvislosti se školní jídelnou nevzpomínáte zrovna v dobrém? To je velká škoda, protože se tak dobrovolně připravujete o bílkoviny, kterých v jednom šálku opomíjené čočky naleznete celých 18 gramů. Ovšem to není jediný důvod, proč ji pozvat na palubu. Je prokázáno, že tato pochutina původem z Asie předchází chudokrevnosti i osteoporóze. Málokdo tuší, že je rovněž lékem na silnou menstruaci, průjmy a infekce. Takže dietní medicína? Přesně tak…

Foto: Shutterstock

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
potkanek
potkanek 20. 12. 2019

čočku máme rádi, ale na ooběd

Odpovědět
konatovka
konatovka 18. 12. 2019

Zajímavé kombinace, avokádo kupuji pravidelně a čočka je zdroj bílkovin, takže jí dělám častěji.

Odpovědět
xxkouckaxx
xxkouckaxx 18. 12. 2019

čočku miluji , ale jako svačinu si ji neumím představit

Odpovědět
Siraellen
Siraellen 18. 12. 2019

musím se na tom více zaměřit

Odpovědět
Ovace
Ovace 18. 12. 2019

to všechno mám moc rád

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
88 004
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.