Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 25. 3. 2021
Líbí se mi

Jak se vyspat, když vás bolí záda nebo třeba zlobí zažívání?

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 25. 3. 2021
Líbí se mi
Jak se vyspat, když vás bolí záda nebo třeba zlobí zažívání?

Jak se vyspat, když vás bolí záda nebo třeba zlobí zažívání?

Všichni víme, jak je pro naše tělo, ale i naši mysl, důležitý spánek. Občas nám ho ale neruší jen všudypřítomný stres, mohou se totiž přidat i nejrůznější fyzické bolesti. Jak se vyspat, když vás bolí rameno nebo vás zlobí zažívání? Vsaďte na tu správnou polohu!

Každého z nás občas něco trápí. Ale to ještě neznamená, že si tím musíme nechat kazit spánek. Jak se vyspat a ulevit těžce zkoušenému tělu?

Ucpaný nos

Přepadla vás rýma? Usnout, když máte plný nos a nemůžete moc dýchat, je docela složitý problém. Zkuste si ale přidat polštář (nebo dva) navíc. Tahle rada ostatně funguje, i když vás trápí kašel.

Pálení žáhy

Zase jste snědli, co jste neměli, a vaše žáha vám o tom dává pořádně vědět? Pak si do postele lehněte na levý bok. Tím zvýšíte pravděpodobnost, že žaludeční šťávy zůstanou tam, kde mají.

Podrážděný žaludek

Ostatně výhody spaní na levém boku využijete i tehdy, když je vám těžko od žaludku. Vzhledem k tomu, že se tento orgán nachází v těle právě vlevo, gravitace urychlí trávicí proces a vám se brzy uleví.

Zatuhlý krk

Krční páteř dostává u většiny z nás pořádně zabrat. Neustále sedíme u počítače, skláníme hlavu do mobilu, moc se nehýbeme… Začala ta vaše protestovat? Pak vyměňte polštář za malý ručníček, který srolujete do „válečku" a krk si s ním podložíte.

Bolavé rameno

Nejen krk naším životním stylem dosti trpí, ramena na tom nejsou o moc lépe. Hledáte vhodnou polohu, kde by dala aspoň trochu pokoj? Lehněte si na bok, pokrčte kolena a vložte mezi ně malý polštářek, další polštář si přitiskněte na hruď a obejměte jej oběma rukama.

Bolesti zad

Pokud vás trápí záda obecně, pak se položte na záda a srolovaným ručníčkem si podložte páteř v místě jejího bederního prohnutí. Pod kolena si pak položte malý polštář.

Hlava jako střep

Zase jste se probudili s bolavou hlavou? Dost často je během spánku tento stav způsobený tím, že usneme s hlavou v nepřirozené poloze (nebo se do ní během snění dostaneme). Zkuste proto hlavu „obložit“ několika polštářky, aby zůstala v pohodlné pozici.

Foto: Shutterstock

Autorka: Lucie Pražáková

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
lemur
lemur 30. 3. 2021

Prima tipy.

Odpovědět
Brambora
Brambora 29. 3. 2021

tak tohle jsem jednou zkusila, ručník pod bederní páteř a to ještě dřív, než jsem o tomto článku věděla a ráno to bylo ještě horší. Už nikdy více, absolutně nedoporučuji

Odpovědět
Majina
Majina 26. 3. 2021

Veľavravné riadky hlavne pre osoby s bolesťami chrbta

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 26. 3. 2021

s balavou hlavou se opravdu někdy budím, většinou to pak přejde, po kávě, snídani a jasně, že změně pohybu

Odpovědět
sipeji
sipeji 26. 3. 2021

To se jistě občas hodí.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
97 414
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.