Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 16. 4. 2021
Líbí se mi

Podpořte své hubnutí a jezte potraviny, které pomáhají spalovat tuk na břiše

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 16. 4. 2021
Líbí se mi
Podpořte své hubnutí a jezte potraviny, které pomáhají spalovat tuk na břiše

Podpořte své hubnutí a jezte potraviny, které pomáhají spalovat tuk na břiše

Břišní tuk se spojuje s cukrovkou a srdečními chorobami. Zbavte se ho! Stačí, když ke svému stolu přizvete vhodné potraviny. Bude vám vyhovovat mandle nebo jogurt?

S břišním tukem se může potýkat kdokoli, bez ohledu na věk a genetiku. Vždy je však důležité „jít“ proti němu, ideálně s pomocí stravy. Na které potraviny se v tomhle směru můžete spolehnout?  

Ovoce

Ovoce je bohaté na vitaminy, minerály, vlákninu a antioxidanty. Dietní vláknina zlepšuje trávení, zvyšuje počet a rozmanitost dobrých střevních mikrobů, podporuje metabolismus a pomáhá snižovat krevní tlak. Vhodná jsou jablka, melouny, hrozny, jahody, citrony, mandarinky či třeba čerstvé limetky.

Zelenina

Zelenina, jako je špenát, kapusta, zelí, ředkvičky, mrkev, brokolice a tuřín je bohatá na vitaminy, minerály, antioxidanty a vlákninu. Tato zelenina snižuje množství břišního tuku zvýšením sytosti, snížením zánětu a podporou trávení.

Ryby

Ryby patří k mocným zdrojům bílkovin a omega-3 mastných kyselin. Bílkoviny pomáhají budovat svaly, omega-3 mastné kyseliny zase snižují zánět v těle a zvyšují rychlost metabolismu. Zařaďte je do svého jídelníčku aspoň dvakrát týdně a břišní tuk nemá šanci!

Mandle

Mandle udržují žaludek plný po delší dobu, za čímž stojí zdravý obsah tuků a bílkovin. Jsou také bohaté na omega-3 mastné kyseliny, jež zvyšují energii a zrychlují metabolismus.

Fazole a luštěniny

Fazole a luštěniny jsou dobrým zdrojem bílkovin, vlákniny, vitaminů a minerálů. Jejich pravidelná konzumace může potlačit hlad a zabránit přejídání. I ony tak patří na seznam vhodných potravin proti břišnímu tuku. Nevyhýbejte se jim!

Mléčné výrobky

Mléčné výrobky s obsahem tuků (nikoli ty odstředěné) se taktéž zasluhují o pocit sytosti, čímž napomáhají hubnutí. Pak je tu také ta věc s probiotiky. Jogurt, nabitý dobrými bakteriemi, napomáhají trávení a stará se o zdraví střev. Ze studie, kterou uveřejnil magazín British Journal of Nutrition,dokonce vyplynulo, že osoby, které konzumují probiotika, zhubnou dvakrát víc a rychleji. Tedy v porovnání s jedinci, kteří jim nefandí.

Houby

Houby nabízejí vitamin D, mají nízký obsah kalorií, vysoký obsah bílkovin a vody a navíc jsou mimořádně chutné. S nimi je boj proti břišnímu tuku předem vyhraný.

Pikantní koření

Chilli papričky či pepř stimulují metabolismus a pomáhají spalovat tuk. Díky nim jsou jídla chutná a pestrá. Vaříte trochu pikantně?

Foto: Shutterstock

Autorka: Kateřina Málková

 

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
avatar
Evie johnson johnson 10. 7. 2021

First You got a great blog. I will be interested in more similar topics. I see you got really very useful topics. http://www.manchesterluxuryescorts.co.uk/

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 13. 6. 2021

Odpovědět
Tamara
Tamara 23. 5. 2021

Na mě to taky nefunguje

Odpovědět
Lenka12
Lenka12 28. 4. 2021

bez cvičení to na mě nefunguje

Odpovědět
Siraellen
Siraellen 21. 4. 2021

Musím se na to zaměřit

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
101 366
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.