Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 17. 3. 2021
Líbí se mi

Jak proměnit ploché břicho ve skutečnost? Stačí znát tyto cviky!

Redakce ŽENY s.r.o
Redakce ŽENY s.r.o
Vloženo 17. 3. 2021
Líbí se mi
Jak proměnit ploché břicho ve skutečnost? Stačí znát tyto cviky!

Jak proměnit ploché břicho ve skutečnost? Stačí znát tyto cviky!

Které z nás by se nehodilo mít pevné a ploché bříško, na kterém by se místo špíčků rýsovaly svaly. Jenže jak takový sen proměnit ve skutečnost? Stačí znát ty správné cviky!

Oblast bříška je jednou z nejproblematičtějších partií těla, která trápí každou ženu. Obzvláště po porodu břišní svaly ještě více povolí a je nejvyšší čas začít se věnovat dodržování zdravého jídelníčku a zejména pravidelnému cvičení.

Vzhled bříška záleží na dvou věcech – na stavu břišních svalů, jež můžeme zpevnit cvičením, a na množství tuku, které v této problematické oblasti máme. Velkým mýtem je rozšířený názor, že když budu určitou oblast těla posilovat, tak tam zhubnu. Reálné hubnutí tuků je otázkou dlouhodobého sníženého příjmu kalorií nebo zvýšené fyzické aktivity. Pokud se nechceme bavit o krátkodobých dietách, které zpravidla vedou jen k jojo efektu, musíme se smířit s tím, že zákony zachování energie a hmoty stále fungují. Tuk z oblasti břicha dostanete jen tak, že začnete zdravěji jíst a více se hýbat.

Bříško jak z časopisu

Zanožování a předpažování
Začněte s jednoduchými zpevňovacími cviky vkleče, při kterých střídavě zanožujete jednu a druhou nohu, předpažujete paže, popř. kombinujete pravá paže – levá noha, levá paže – pravá noha. Cvičení je jednoduché, ale nepodceňujte ho. Ideální je následná kombinace s protažením zádových svalů v pozici kočky.

Prkna aneb planky
Z pozice kočky můžete plynule přejít na tzv. prkna neboli planky. Klasické prkno začíná na předloktích, těžší varianta je na natažených pažích. Těžší variantou je boční prkno, tzv. side plank. Obtížnost můžete zvýšit upažením horní paže, popř. snížením pánve dolů a vrácením zpět do základní polohy. Ve výdrži zůstanete nejprve několik sekund, pravidelně dýchejte, postupně zkuste dobu ve výdrži prodlužovat.

Rotování lokte ke koleni vleže
Cvik z kategorie těch náročnějších, jak z hlediska síly, tak i koordinace: v pozici vleže na zádech zvedněte obě nohy kolmo k zemi a střídavě jednu a druhou sklápějte těsně nad zem. K pokrčenému koleni současné rotujte protilehlý loket. Zkuste 10 opakování, uvolněte a zkuste přidat další sérii.

Foto: Shutterstock

Autorka: Kateřina Málková

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Siraellen
Siraellen 25. 3. 2021

musím vyzkoušet

Odpovědět
konatovka
konatovka 23. 3. 2021

Ploché bříško jsem si uhlídala pravidelným sportováním v přírodě a kosmetikou, která skutečně funguje i velmi pokročilém věku. Přeji všem hodně úspěchů.

Odpovědět
Tvořilka97
Tvořilka97 21. 3. 2021

Musí se to umět dobře koordinovat

Odpovědět
Jeloušek
Jeloušek 18. 3. 2021

príma cviky,,ale |Jelka by u nich asi zkolabovala,,sebemenší špatný pohyb,ohyb a zůstanu ležet v bolestech

Odpovědět
sipeji
sipeji 18. 3. 2021

Břicho je problémová partie, není jednoduché po mít takové jaké bychom chtěli.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
96 028
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.