Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

avatar
Lucie Janotová
Vloženo 23. 11. 2021
Líbí se mi

Dyson POP UP store poprvé v České republice: Vyzkoušejte inovativní technologie na vlastní kůži

avatar
Lucie Janotová
Vloženo 23. 11. 2021
Líbí se mi
Dyson POP UP store poprvé v České republice: Vyzkoušejte inovativní technologie na vlastní kůži

Dyson POP UP store poprvé v České republice: Vyzkoušejte inovativní technologie na vlastní kůži

Revoluční technologie ukryté v produktech značky Dyson si nyní mohou čeští zákazníci vyzkoušet v praxi. V pražské Metropoli Zličín byl otevřen první Dyson POP UP store v České republice a zařadil se tak mezi úspěšné pop-up story v New Yorku, San Franciscu či Los Angeles. 

James Dyson, britský vynálezce a zakladatel společnosti nesoucí jeho jméno, proslul zavedením inovativních technologií, které posouvají kupředu svět vysavačů, čističek vzduchu i přístrojů pečujících o vlasy a účesy. Žehlička na vlasy Dyson Corrale s pohyblivými destičkami, fén Dyson Supersonic s unikátním nástavcem Flyaway proti polétavým vlasům, který funguje na principu Coanda efektu, stejně jako styler Dyson Airwrap, jenž umí sám natočit pramen a během jednoho kroku jej vysušit i vytvarovat. Unikátní vysavač Dyson V15 Detect využívá laser a piezo senzor, který nepřetržitě měří prachové částice a zobrazuje je na LCD displeji. Čistička vzduchu s teplovzdušným ventilátorem Dyson Pure Hot+Cool, která zachycuje 99,95 % alergenů a znečišťujících látek o velikosti pouhých 0,1 mikronů, zase zároveň v zimě zahřívá vzduch a v létě jej osvěžuje. Toto je jen krátký výčet unikátních technologií, které jsou ukryté v designově vyladěných přístrojích značky Dyson. Všechny pohromadě na jednom místě si je nyní mohou zákazníci prohlédnout i vyzkoušet v Metropoli Zličín v Praze. 

Koncept pop-up store je trend, který se šíří po celém světě. Krátkodobé prodejní prostory umožňují představit nové produkty a zároveň uspořádat eventy, které tyto produkty přibližují. Dyson již otevřel Demo Zone například v New Yorku, San Franciscu či Los Angeles v USA, nyní stejný projekt přichází i do Prahy. Čeští zákazníci tak mohou technologie zažít na vlastní kůži a zároveň se osobně poradit s odborně proškoleným personálem. Díky tomu získají podrobné informace o každém přístroji z inovativní rodiny Dyson.   

Foto: archiv

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Kahomar
Kahomar 25. 11. 2021

hmmmm

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 24. 11. 2021

prima

Odpovědět
sipeji
sipeji 24. 11. 2021

Velmi zajímavé.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
102 491
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.