Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Niki
Niki
Vloženo 31. 1. 2016
Líbí se mi

Den 1/60 Fit s Niki

Niki
Niki
Vloženo 31. 1. 2016
Líbí se mi
Den 1/60 Fit s Niki

Den 1/60 Fit s Niki

Dobrý den krásné ženy,

 

tak dnešním dnem začínám! Nevím jak Vy, ale Já ANO! 60 dní uteče jako voda a těším se na výsledky.

Přidávám jídelníček, snažím se jíst hodně bílkovin, zdravých tuků a samozřejmě sacharidy. Těch se nebojte!!!

Tenhle jídelníček je cca na váhu 58-63 kg a je k redukci tuku.

Samozřejmě se nebojte trochu experimentovat a sami časem zjistíte co tělu vyhovuje. Takový malý pomocník, když se ráno vnímáte natekle, napuchle a nafoukle, tak uberte sacharidy, zvyšte příjem vody a nebojte se vlákniny.

Snídaně- žitný chléb 100g, šunka 80% 30g, sýr eidam plátkový 30g, pomeranč 100g, vlašské ořechy 25g (zapéct jako toust do trouby) Káva+mléko nebo zelený čaj, 2dcl vody před a po jídle!!! Snídaně bohatá na vlákninu, tuky, sacharidy i bílkoviny

Svačina- Jogurt bílý 100g, Chia semínka 30g

Oběd- kuřecí maso 70g, špagety 80g, okurka 150g, okurek nastrouhat jako špagety, maso a špagety uvařit a vše smíchat, užasné s domácím zeleninovým dresingem. Koření se nebojte!!! Vše dle své chuti.

Svačina- protein vanilkový 30g, rajče 100g

Večeře- kuřecí maso 50g, okurek 150g, orestovat nebo případně upravit na grilu

Večeře II.- Protein 30g, tvaroh polotučný 125g

 

Jídelníček slouží spolu s cvičením cca 5x týdně.

Já užívám protein, ten kdo nepoužívá bude muset zvýšit bílkoviny

Nebojte se toho!!!

Cvičení

Jelikož jsem doma a do fitka nemám čas chodit nebo se tam spíše s dětmi nedostanu, tak využívám internet.

Holky základní věc!!! Neshodíte jen kardiem. Takže nemusíte jen běhat či jinou aerobní aktivitu, vše budu postupně přidávat.

Budeme cvičit v těchle setavach 3+1. To znamená 3 dny cvičíme a 1 den odpočíváme!

1.den ramena + triceps

2.den Nohy+ zadek+ břicho

3.den záda+biceps

4.den VOLNO a další den zase ramena...

+ kardio.

Tím pádem na každou partii odcvičíme 5,6 cviků a dáme 20 min kardio. uplně v pohodě zvolte jakoukoliv pohybovou aktivitu(švihadlo, beh, rychlochuzi, kolo...)

Já osobně cvičím fitnessBlender s youtube. Je to vysoko intervalove cvíčení, u toho se jak posiluje tak používá kardio. Dala jsem s tím dolů cca 15 kg. Takže už to mám osvědčené. V létě samozřejmě chodím běhat, ale v zimě moc alternativ není doma.

Na závěr!

U tohoto jídelníčku by jste neměli mít pocit hladu. Já ho nemám, ale každý to máme jinak. Pokud chcete něco dělat, tak každá aktivita se počítá!!! Ale nesmíte sedět, fnukat, že kynete!!!

2,5 L vody vypít!!!! Běda jak NE

Co 45 min 2 dcl minimálně!

Zítra nashledanou!

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Eva K.
Eva K. 3. 2. 2016

Díky za odpovědi, Niki téma cvičení a výživy mě už dlouhé roky zajímá více, než 20 let jsem vedla různá cvičení pro ženy, 2 roky jsem dělala vedle své novinářské práce i osobní trenérku a 25 let externě spolupracuji s magazínem Muscle Fitness, proto moje připomínky k Vaším tréninkům myslím jen a jen v dobrém abyste se zbytečně nepřetěžovala dnes jsem si vyzkoušela jeden kardio trénink z fitnessBlender a podle mě je to hodně intenzivní a zbytečně intenzivní pro ženy, které sportují rekreačně... navíc, při tak intenzivním intervalovém tréninku ani se tuky "nestíhají" spalovat při tak vysoké tepové frekvenci - na to je přece nejideálnější mít tepovou frekvenci kolem 60-65% z maximálné tepové frekvence /max. tepová frekvence se vypočítává podle vzorce 220-váš věk a z toho se pak vypočítává průměr 60-65%) Jsou mnohem efektivnější tréninky na spalování tuků, než co jsem dnes vyzkoušela na fitnessBlender...

Odpovědět
Eva K.
Eva K. 2. 2. 2016

Díky za odpovědi určitě je chvályhodné, že si najdete čas i při dvou dětech na cvičení Chápu, že po tak intenzivním cvičení máte výsledky a chcete se podělit o své zkušenosti, ale podle mě se jedná o vysoce intenzivní trénink, který zdaleka není pro každého navíc v zimě taký typ tréninku je zbytečně náročný pro tělo...a na v jídelníčku fakt máte až moc proteinů - tělo přece umí zpracovávat jen URČITÉ MNOŽSTVÍ bílkovin, i v případě, že chcete přibrat svalovou hmotu Zajímalo by mě, kolik gramů bílkovin Vám doporučila fitness trenérka? Díky také za odpověď. Ať se Vám daří Eva

Odpovědět
Niki
Niki 2. 2. 2016

ano určitě máte ze svého pohledu pravdu denní příjem mám na bílkoviny kolem 120, tuky, 60, sacharidy 150. Může být i 200, ale to záleží zda potřebuje tělo energii Já osobně tenhle režim mám raději v zimě, kdy člověk více odpočívá, v létě přece jen je více pohybu. Děkuji za Váš zájem, těší mě Vaše odpovědi

Eva K.
Eva K. 2. 2. 2016

Zajímalo by mě, vedla jste nějaké cvičení pro ženy? A kdo Vám poradil ve výživě? Podle mě jíte hrozně moc proteinů, min. 3-4x více, než je normální množství - zbytečně to zatěžuje hlavně ledviny... Díky za odpověď Eva

Odpovědět
Niki
Niki 2. 2. 2016

Ne ne ne vše mám sestavené podle toho jak se cítím a s pomocí fitness trenerky. Proteinů mam dost to je pravda, ale při mé fyzické zátěži mám ještě málo. Snažím se tak nějak podle pocitu, ale nemám to takhle každý den, spíše jen v zátěžových dnech, kdy vím, že budu mít delší cvičení

Niki
Niki 2. 2. 2016

Navíc vidím výsledky, tak se chci jen podělit o zkušenosti

Lucilinka
Lucilinka 1. 2. 2016

Tak to aby som sa pripojila

Odpovědět
Niki
Niki 1. 2. 2016

Super, budu jen ráda, ono o nic nejde, třeba zkusit a uvidite

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
85 204
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.