Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Mařenka_
Mařenka_
Vloženo 15. 6. 2016
Líbí se mi

Zaměřeno na etikety potravin aneb proč jsou tak důležité a proč je hlídat:)

Mařenka_
Mařenka_
Vloženo 15. 6. 2016
Líbí se mi
Zaměřeno na etikety potravin aneb proč jsou tak důležité a proč je hlídat:)

Zaměřeno na etikety potravin aneb proč jsou tak důležité a proč je hlídat:)

Jednou z nejdůležitějších věcí při nákupu, kterou můžeme pro sebe udělat je sledovat nutriční hodnoty výrobku na etiketě. A proč? Protože...

Pokud chcete více energie:

  • soustřeďte se na celozrné výrobky (rýže, oves, pšenice, amarant, quinoa,...)
  • nevynechejte železo (pokud máte v krvi nedostatek železa, buňky nemají tolik kyslíku, kolik potřebují, a to vede k tloustnutí - především pokud nejíte červené maso, dávejte si na to pozor)

 

Pokud si chcete zlepšit paměť:

  • Omega 3 mastné kyseliny (spoustu potravin již dnes má toto označení na obalu, je zde ale spousta potravin, které takovéto označení nemají a přitom je obsahují taktéž, jsou to např. vajíčka, cereálie, šťávy)
  • pohleďte na celkové množství tuků (určitě se tukům nevyhýbejte, ale vybírejte si ty správné - nenasycené tuky, které bojují s Alzheimerovou chorobou, denní dávka tuků by však neměla překročit 30% vašeho denního příjmu kalorií)

 

Pokud chcete zhubnout:

  • dávejte si pozor na kalorie (nejjednodušší způsob, jak si vybírat správné potraviny s ohledem na kalorie, je porovnávat je navzájem, tak například pokud hrst rozinek má 130 kalorií a miska ananasu 54 kalorií, mělo by být jasné, jakou svačinku si vyberete, průměrný denní příjem průměrně aktivního člověka je přibližně 1350 kalorií a 1800 kalorií by měli sníst vysocí jedinci nebo ti, kteří sportují min 3x týdně)

 

Pokud chcete posílit své kosti:

  • zaměřte se na vápník (snažte se přijmout kalcium přímo z potravin, než z doplňků stravy)
  • hlídejte si vitamín D (přirozeně je obsažen v mléce, pomerančovém džusu, lososu, sardinkách a vejcích, vitamín D napomáhá lepšímu vstřebávání vápníku do krve)

 

Snad vám to mé milé ženy pomůže při rozhodování, co koupit a co ne

Více info ohledně etiket na potravinách najdete ZDE

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 24. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 4. 4. 2020

super

Odpovědět
Siraellen
Siraellen 11. 1. 2017

Důležité

Odpovědět
Ovace
Ovace 22. 12. 2016

Naprosto souhlasim

Odpovědět
Veronika22
Veronika22 17. 6. 2016

Také čtu. Snažím se vynechávat palmový tuk, ale to je skoro nadlidský výkon

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
96 054
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.