Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

avatar
Hana Toufarová
Vloženo 25. 3. 2020
Líbí se mi

Začněte den protažením a mějte více energie

avatar
Hana Toufarová
Vloženo 25. 3. 2020
Líbí se mi
Začněte den protažením a mějte více energie

Začněte den protažením a mějte více energie

Znáte to určitě také. Ráno se probudíte a přijde vám jako byste snad v noci ani nespali. Tělo máte celé ztuhlé, bolí vás za krkem a při představě pracovního dne byste nejradši zalezli zpátky do postele. Navíc platí, že čím jsme starší, tím víc tělo při spánku tuhne. Změňte to pomocí jednoduché ranní rozcvičky s metodou Fit Pain Free!

O metodě Fit Pain Free

Fit Pain Free je metoda izolovaného cvičení, která se zaměřuje na jednotlivé svaly tak, aby každý z nich pracoval správně. Pokud je totiž každý sval správně posílený a protažený, nezatěžuje ostatní svaly ani klouby a nic nás nebolí.

Lektoři Fit Pain Free vás naučí vědomě a precizně používat každý sval, a tak vám rychle uleví od bolestí a napraví vaše špatné pohybové návyky. Vyzkoušejte si první individuální lekci i vy!

Více se dočtete na www.fitpainfree.com.

 Přidej se k nám 

Každý den v 8:30 a 18:30 vysíláme na facebooku po dobu nouzového stavu 15 minutová cvičení zdarma
Pokud stihnete živý přenos, můžete si je pustit v sekci videa i zpětně. 

Dále si na www.rucevtyl.cz zdarma stáhněte video se 3 cviky a cvičte alespoň 3 minuty každý den.

Sdílejte všem, ať se nás hýbe co nejvíce – pohyb nám všem svědčí a naše Fit Pain Free zvládne každý 

 Udělejte si svůj pravidelný ranní rituál

Někoho ráno nakopne silná káva, jiného zase sprcha. Pokud vám už tyto metody nezabírají, zkuste se po ránu správně protáhnout. Pro začátek zvolíme cvik, který se jmenuje Counter Stretch.

Při tomto cvičení si uvolníte ramena, protáhnete celou páteř a zadní stranu nohou. Aktivujete vzpřimovače páteře a na konci se krásně narovnáte.

Jak na to:

  • Stoupněte si ke stolu (parapetu, židli).
  • Opřete se dlaněmi tak, abyste při předklonu měli paže cca ve výši ramen, dlaně jsou v šíři ramen.
  • Kyčle, kolena a chodidla v jedné linii, chodidla směřují dopředu.

 Provedení cviku:

  • Překlopte pánev dopředu tj. prohněte se v bedrech.
  • Zatněte svaly na stehnech. Ramena stáhněte směrem dolů, lopatky k sobě a dolů
  • Uvolněte se v ramenou, spusťte je co nejníže.
  • Vydržte 10 sekund a pak pozvolna spusťte ruce dolů k zemi a v hlubokém předklonu je výdrž také 10 sekund.
  • Pak dejte ruce v bok, palce směrem k páteři a co nejvíce k sobě, lokty zatlačte směrem k sobě.
  • Snažte se při vzpřimování prohnout v zádech, hlava jde jako první – jako byste pod něčím podlézaly.
  • Opakujte 4 -6x.

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
beata0063
beata0063 29. 3. 2020

Kedysi bola rozcvička pro prebudeni moja priorita ,dnes tomu žiaľ moc nevenujem pozornosť. Skúsim sa polepsit

Odpovědět
xxkouckaxx
xxkouckaxx 29. 3. 2020

bohužel jsem po operaci nohy a takové cvičení je pro mně tabu , zvládnu jen pomalu zvedat nohy

Odpovědět
Tvořilka97
Tvořilka97 27. 3. 2020

Je to příjemné

Odpovědět
Siraellen
Siraellen 27. 3. 2020

musím se k tomu dokopat

Odpovědět
Ovace
Ovace 27. 3. 2020

mám problém donutit se

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
88 564
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.