Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

WV - E. V. Č. A ....
WV - E. V. Č. A ....
Vloženo 15. 5. 2019
Líbí se mi

Wanda Vorlová a její druhotina aneb tři témata k patnáctému dni v měsíci vhodná pro ženy i muže

WV - E. V. Č. A ....
WV - E. V. Č. A ....
Vloženo 15. 5. 2019
Líbí se mi
Wanda Vorlová a její druhotina aneb tři témata k patnáctému dni v měsíci vhodná pro ženy i muže

Wanda Vorlová a její druhotina aneb tři témata k patnáctému dni v měsíci vhodná pro ženy i muže

Zdravím všechny ženy a muže, 18. 3. se mnou vyšel článek,15. 4. jsem uveřejnila prvotinu mého blogu,16. 4. opravila jeden překlep a dnes tu je slibované pokračování

Zdravím všechny ženy a muže, 18. 3. se mnou vyšel článek, 15. 4. jsem uveřejnila prvotinu mého blogu,16. 4. opravila jeden překlep a dnes tu je slibované pokračování

I. ÚVOD - ÚKLID a PONOŽKY

Začneme praktickým úklidem, k němuž využívám tzv. LICHOŽROUTKY. Navléknu na jednu ruku mokrou ponožku, na druhou suchou a čistím obouruč jakýkoli povrch, čímž u toho zároveň posiluji souměrně prsní svalstvo. Máte-li dost nepasujících kusů do páru, směle do toho

II. STAŤ - TĚLESNÁ SCHRÁNKA

I když to zatím teplotně nevypadá, blíží se plavková sezóna, kdy většina žen i mužů řeší VÁHU. Často začnou rapidní změnou jídelníčku, srovnáváním se s ostatními a pocitem, že se rozhodně mají za co stydět. Rozhodla jsem se s Vámi podělit o JINÝ ÚHEL POHLEDU, JAK NA TĚLO. Nedávno jsem tímto školila jednu naší V. I. P. osobnost a byla nadšená. Schválně, co na to řeknete Vy

Návod v 5 krocích:

1) VYCHÁZET ze SKUTEČNÉHO ROZMĚRU KOSTRY, VZÍT tento fakt za MINIMÁLNÍ velikost.

2) PŘIJMOUT a SMÍŘIT SE s výše popsaným faktem, že z nějakého důvodu POTŘEBUJETE být PROSTOROVĚ VÝRAZNÍ, tedy prosadit se ve společnosti již jen SAMOTNOU PŘÍTOMNOSTÍ.

3) UVĚDOMIT si, čím se SYTÍTE, co POLYKÁTE. Přijímáte potravu s pocitem VÝČITEK? Jíte ve STRACHU z nadváhy? Cítíte se ukřivděně? Jste přeplnění nepochopením? Někde Vás odmítají? ZAČNĚTE se toho pozvolna POUŠTĚT. VY-POUŠTĚJTE ublížení, OD-POUŠTĚJTE křivdy. Ať to může z Vás ODCHÁZET. Chcete-li HUBNOUT je třeba se NAUČIT toho ZBAVOVAT/U-POUŠTĚT.

4) STOP VÝČITKÁM. STOP PŘÍJMU S POCITEM VINY. STOP STRACHU, ŽE NABERETE. STOP ZADRŽOVÁNÍ. Zákon přitažlivosti říká: „Čemu se nejvíce věnujeme, to si do života vtahujeme“.

5/ Zařaďte do jídelníčku stravování dle FÁZE LUNY. Jíst podle měsíce, který vidíte na nebi. V případě, že je do písmene: C (couvá) - tím pádem nám ubývá voda v těle = jezte cokoli, pokud je do písmene D (dorůstá) - tedy přibývá voda v těle = plnit se střídmě.

A jestli k tomu přidáte: stravování dle krevních skupin, různé diety nebo dělenou stravu – je již na chuti každého z Vás.

III. ZÁVĚR - RECEPT(Y) s CVIKEM

Ukončíme to přípravou polévky pro všežravce a dvou pokrmů pro vegetariány.

Potřebné suroviny: klobása, zelí, řepa, výrazný sýr, brynza, tuk, ocet balsamico.

POLÉVKA:

Nakrájíte na mini kousky klobásu dle vlastního výběru,

vhodíte do velkého hrnce, přidáte kysané zelí (bílé, červené či oba druhy) a vařenou řepu v celku. Celé to zalijete studenou vodou a necháte žít vlastním životem na plotně 40 min.

Když máte polévku uvařenou, vyjměte celou řepu (vegetariáni si ji omyjí od chuti klobásy) a rozdělte si ji na dvě porce.

ZAPEČENÁ ŘEPA:

První polovinu řepy nakrájejte na kolečka a k tomu na plátky zrající sýr. Oboje naskládejte (střídavě) do zapékací mísy, kterou vymažete, vylijete či vystříkáte tukem a vrchní vrstvu řepy pokapejte balsamico octem. Dejte do trouby zapéct na 13 min., následně ji vypněte a nechte dojít.

BRYNZO-ŘEPOVÝ SALÁT:

Druhou polovinu řepy nakrájejte na mini kousky nebo propasírujte lisem na brambory, ať máte jemné nudličky, které smícháte s brynzou.

Dobrou chuť.

Jediné co trvá a je náročnější, je krájení uzeniny, ale u toho zase můžete udělat něco pro své zdraví . Ukloňte hlavu do jedná strany, nechte ji tam a prodýchejte, dokud nepovolí tlak. (Jen pozor: dámy prvně provádí úklon doprava, pánové doleva, následně obráceně).

Všem, co dnes slaví (narozeniny i jmeniny), přeji jen to nejlepší.

POZOR: kdo z Vás nemá plány na tento víkend, tj. 18. + 19. 5., doražte do Prahy na Letnou. Vhodné i pro děti. 9:00 - 17:00 je přehlídka nejkrásnějších koní, vstupné dobrovolné a parkování zdarma! K tomu v sobotu večer speciální doprovodný program 19.00 – 22:00.

Opět se těším přesně za měsíc, tedy 15. 6.. Papa Wanda Vorlová/WV

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
WV - E. V. Č. A ....
WV - E. V. Č. A .... 17. 5. 2019

S potěšením, jsem ráda, že se líbí. WV

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 16. 5. 2019

Zajímavé, díky za článek

Odpovědět
evionka
evionka 16. 5. 2019

Odpovědět
WV - E. V. Č. A ....
WV - E. V. Č. A .... 17. 6. 2019

Tamara
Tamara 16. 5. 2019

Pěkný článek. Ale od doby, kdy jsem si uvědomila, že než hubnout do plavek je lepší si koupit nové, jaksi se mi to v hlavě srovnalo a kila šla dolů sama. No sama, nepřejídám se, hýbu se a hlavně si užívám život.

Odpovědět
WV - E. V. Č. A ....
WV - E. V. Č. A .... 17. 5. 2019

Tamaro, děkuji za reakci. To, že to je často jen "V HLAVĚ" ví většina, ale ne každý ještě tzv. došel cíle přijetí se teď a tady. Vy jdete příkladem. Bravo. WV

lemur
lemur 16. 5. 2019

Odpovědět
WV - E. V. Č. A ....
WV - E. V. Č. A .... 17. 6. 2019

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
84 525
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.