Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

CB
CB
Vloženo 16. 10. 2019
Líbí se mi

Loď, která svou lehkostí a silou přeplouvá z jednoho břehu na druhý

CB
CB
Vloženo 16. 10. 2019
Líbí se mi
Loď, která svou lehkostí a silou přeplouvá z jednoho břehu na druhý

Loď, která svou lehkostí a silou přeplouvá z jednoho břehu na druhý

Navásana (pozice loďky)

 

Provádění pozice

Sedněte si a pokrčte nohy, opřete se rukama o kolena, mírně zatlačte bedra k podložce, snižte hrudník dolů, pusťte ruce a protlačte pupík k páteři, potom můžete snížit hrudník tak, abyste cítili, jak zabírají břišní svaly, nakonec zvedneme pokrčené nebo protažené nohy nahoru.

Neprohýbejte se v zádech. Stále tlačte ramena od uší, lopatky k sobě a otevřete hrudník.

V poloze nezapomeňte dýchat až do břicha.

Pokud cítíte, že už začínáte povolovat a ohýbat záda nebo bortit hrudník dovnitř, pokrčte a opřete nohy a odpočívejte.

Účinky pozice

Posiluje břišní svaly, ale i zádové, dno pánevní, působí proti zácpě, pomáhá při plynatosti, stimuluje aktivitu pohlavních orgánů a celé pánve. Učí rovnováze. Výborná proti únavě a ulevuje od stresu.

Kontraindikace

Problémy s nemocemi srdce, těhotenství, menstruace a zažívací potíže (průjem).

 

Vaše loďka by měla být klidná jako na hladině jezera a nerozhoupaná napětím, jako na moři.

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 24. 5. 2020

Odpovědět
lemur
lemur 16. 10. 2019

Super.

Odpovědět
beata0063
beata0063 16. 10. 2019

Odpovědět
MajkaM
MajkaM 16. 10. 2019

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
90 101
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.