Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

KamilaK
KamilaK
Vloženo 6. 7. 2020
Líbí se mi

Jedí šťastné ženy mysli? To nevíme, ale určitě myslí pozitivně :)

KamilaK
KamilaK
Vloženo 6. 7. 2020
Líbí se mi
Jedí šťastné ženy mysli? To nevíme, ale určitě myslí pozitivně :)

Jedí šťastné ženy mysli? To nevíme, ale určitě myslí pozitivně :)

ŽIVOTOSPRÁVA OVLIVŇUJE NAŠE ZDRAVÍ A CELKOVOU TĚLESNOU KONDICI Z 50% !

Myslete pozitivně – Vše se dá řešit pozitivně. Kladným přístupem k čemukoli snáze dosáhneme svého cíle a pozitivním myšlením vytěsníme ze své hlavy chmury, špatnou náladu a uvidíte, že zdánlivě neřešitelné problémy se dají řešit.

Proto bychom měli dbát nejvyšší pozornost tomu, jaké potraviny konzumujeme. Zkuste se držet těchto 10-ti zásad a brzy uvidíte, že se bude cítit lépe a plni energie:

Pravidelně jezte – Optimální rozložení jídel během dne je: snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře – tedy stravovat se 5 krát denně.

 

Pravidelně pijte – Ideálně čistou vodu či minerálku (alespoň 2 litry denně), vyvarujte se sladkým nápojům a nadměrnému pití kávy.

Jezte celozrnné pečivo – Obsahuje oproti bílému pečivu slupky obilných zrn a tím pádem i více vlákniny. Navíc je ideální, když si chceme udržet tělesnou váhu (po bílém pečivu se přibírá).

Jezte více zeleniny a ovoce – Ovoce a hlavně zeleniny v našem jídelníčku není nikdy dost – kromě vitamínů a minerálů nám pomůže udržet si štíhlou linii a přispěje k pocitu lehkosti.

Méně solte – Nadbytek soli ve stravě způsobuje kardiovaskulární problémy. Vyvarujte se i polotovarům a uzeninám, které obsahují velké množství soli. Je to jen o zvyku. Pokud začnete méně solit, možná ze začátku vám jídla budou připadat méně chutná. Brzy si ale zvyknete a k dosolování se již nevrátíte.

Méně slaďte – Na kávu či čaj bez slazení si rychle zvyknete. Snažte se i vyvarovat nadměrné konzumaci sladkostí. Když už vás přepadne chuť na sladké, je lepší sáhnout po ovoci.

Konzumujte kvalitní tuky – Omezte konzumaci živočišných tuků a nahraďte je rostlinnými tuky (zejm. olivovým olejem), ořechy a pravidelnou konzumací ryb. Konzumací správných tuků můžeme pozitivně ovlivnit svou tělesnou váhu a hladinu škodlivého cholesterolu v krvi.

Hlídejte si výdej a příjem kalorií – Zkonzumovat byste měli jen tolik kalorií, kolik jich vydáte. Dnes často spousta lidí má vyšší příjem kalorií než výdej, což vede k přibírání na váze.

Jezte pestře a kvalitně – Pestrá a kvalitní strava je základem. Jste to, co jíte. Proto se nebojte připlatit za kvalitu. Více si pochutnáte a budete své tělo stavět z kvalitního základu. Pestrá strava přináší vyvážený příjem živin a snáze díky ní budete dodržovat zásady správné výživy tím, že se vám neomrzí.

Omezte alkohol na minimum – Alkohol byste měli být jen ve výjimečných případech a v malém množství.

Stop kouření – Jak aktivnímu, tak pasivnímu. Snažte se vyvarovat i pobytu v zakouřených prostorách

Zdroj obrázku: bing.com 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
sasidlo
sasidlo 31. 8. 2020

Odpovědět
Jankkas
Jankkas 15. 7. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 7. 7. 2020

bezva

Odpovědět
lemur
lemur 7. 7. 2020

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 6. 7. 2020

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
100 400
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.