Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

OlgaStrnadova
OlgaStrnadova
Vloženo 10. 1. 2017
Líbí se mi

Jak jsem zhubla, zase zhubnu a vy můžete taky!

OlgaStrnadova
OlgaStrnadova
Vloženo 10. 1. 2017
Líbí se mi
Jak jsem zhubla, zase zhubnu a vy můžete taky!

Jak jsem zhubla, zase zhubnu a vy můžete taky!

Jsem žena, která chápe, že zdraví a krásu řešíme každá i každý. Všichni se chceme cítit dobře. Slovní spojení „jak zhubnout“ je na internetu jedním z nejvyhledávanějších!

Podělím se s vámi o svou zkušenost, která funguje a může vám pomoci! Předám vám jasné rady a doporučení, abyste i vy dosáhli svého cíle!

Jako autorka Školy seznamování vím, že dobrý pocit ze sebe sama ovlivňuje naší úspěšnost v navazování kontaktů a ve vystupování. Já sama jsem začala s aktivním seznamováním v době, kdy moje sebevědomí potřebovalo pořádně nakopnout. Takže jsem na sobě začala pracovat po všech stránkách – tedy i té fyzické.

Dvě těhotenství, práce u počítače z domova a vášeň pro vaření se na mé postavě poněkud nepříznivě podepsaly. Po druhém porodu, jsem si řekla, že se sebou musím něco udělat. Začala jsem hubnout 15. 6. z váhy 79 kg. Můj cíl byla váha 60 kg. A 20. 9. téhož roku mi váha ukázala 57,3 kg.
Během léta jsem doslova nestačila střídat velikosti oblečení a mé okolí mě měsíc po měsíci téměř nepoznávalo. Váhu si už přes rok držím bez zásadního omezování. Mé stravovací návyky se změnily, ale občas si bez výčitek dám rohlík s máslem a čokoládovým krémem, svíčkovou s knedlíkem nebo těstoviny se slaninou.

Jak na to?

– Prvním a nejdůležitějším krokem, který jsem musela udělat bylo ROZHODNUTÍ. Prostě jsem věděla, že JDU DO TOHO a DOKÁŽU TO!
To je esenciální záležitost pro každého, kdo chce se sebou něco udělat. Moje psychické nastavení bylo silné a mělo jasný směr a cíl.

– Druhou nejdůležitější věcí je – udělat si na to čas! Vyhradit si v diáři místo na pohyb i půlhodinu denně navíc, když budete pro sebe vařit zvlášť. Já musela např. uspořádat práci a zařídit hlídání. Je to o prioritách a umění neplýtvat časem.

jak jsem zhublaK celé proměně už stačily jen dvě věci:

1. Změnit svůj jídelníček. Pečivo nahradil rýžový chlebíček nebo ovesná omeleta. Přílohy se zmenšily a tvořila je hlavně rýže nebo 1 větší brambora. Ovoce jen dopoledne. Mléčné výrobky pouze nízkotučné a neslazené. A jinak hodně bílého masa, ryb, vajec na různé způsoby, zelenina, zelenina a zase zelenina. Chuť na sladké jsem zaháněla kávou s mlékem slazenou Stevií. Nízkotučné jogurty a tvarohy jsem si občas doslazovala umělým sladidlem. Nebo jsem si dala proteinový koktejl, proteinovou palačinku apod. Chuť byla uspokojena a dieta fungovala dál.
2. Dvakrát týdně jsem chodila do posilovny (10 minut běžecký pás, 50 minut posilování, 30 minut běžecký pás) a jednou týdně si dala nějakou další pohybovou aktivitu (zumba, plavání, běh…).

Jedla jsem často 5x i 6x denně a nikdy nešla spát hladová.

Díky tomuto procesu jsem den za dnem cítila, jak se na mě tuk doslova rozpouští. Výsledky pro mě byly povzbuzením a další motivací.

MŮJ TIP:
1. Příprava se vyplatí! Mějte jídlo připravené předem. Jakmile na vás přijde hlad a nebudete mít po ruce „něco dietního“, je velká pravděpodobnost, že sáhnete po čemkoliv, jen abyste zahnali hlad nebo únavu. Případně to vydržíte a vaše tělo bude hladovět a nebude vám dobře.

2. Jednou týdně resp. jedno jídlo týdně (u mně to byla sobota nebo neděle večer) si udělejte jídelníčkové volno. To znamená, že si k večeři dáte cokoliv, co máte rádi. Třeba i hranolky s kečupem. Je to chvíle, na kterou se můžete těšit a podvědomě si tak odškrtnete další týden dobré práce.

3. Když uděláte chybu – např. si dáte dortík, čokoládu nebo pizzu, protože jste na to měli děsnou chuť a neovládli jste se, tak nezoufejte! Zařaďte toto jídlo do svého plánu (viz předchozí odstavec) a jezte dál, tak jak máte.

4. Pokud by na vás přišla nálada: „Tak když už jsem teď snědla ten čokoládovej dortík, tak se na to můžu vykašlat a dám si ještě grilovanou krkovici a pivo.“ Vzpomeňte si na následující radu: „Zacházet takto s dietou resp. se svým tělem je jako, kdyby vám spadl telefon na zem a vy místo toho abyste ho zvedli a bezpečně uložili do kabelky, ho ještě nakopnete a budete po něm skákat v podpatcích.“
S telefonem byste takto za jednu vaší chybu nezacházeli, tak se tak, prosím, nechovejte sami k sobě!

Držím vám palce!

P.S.: Tento článek ležel na mém blogu v konceptech dva a půl roku, až jsem na něj úplně zapomněla. Nyní mám doma třetí děťátko a právě končím šestinedělí. Kila šla během těhotenství opět nahoru, takže stojím před staro-novou výzvou! Moje „předtěhotní“ váha byla 57 kg, „předporodní“ 77 kg, nyní je „pošestinedělní“ váha 67 kg a já se chci během tří měsíců opět dostat do formy! Takže počínaje dneškem JDU NA TO! Přidá se někdo?

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 19. 6. 2020

Odpovědět
avatar
Macina Nováková 25. 5. 2020

Ono hubnutí vlastně není až tak těžké pokud člověk ví jak na to. Také jsem ještě před pár měsíci měla pár kilo navíc a už se mi jich podařilo zbavit. Musím říct, že docela dost mi v tom pomohly například rady, které mají tady: https://napovime.cz/navod/jak-zhubnout-bricho/

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 1. 4. 2020

naštěstí dietu ted nepotřebuji

Odpovědět
avatar
Nataša Zabloudilová 4. 12. 2019

Musím uznat, že skvělá motivace. Myslím si, že právě motivace je zásadní pokud se člověk snaží zhubnout. Samotný proces hubnutí už pak není až tak náročný, pouze zdlouhavý. Tedy alespoň taková je moje zkušenost. Myslím si ale, že pokud má člověk s hubnutím problémy, tak by mu například mohl pomoci i nějaký výživový poradce. Já to tak udělala a rozhodně toho nelituji. Našla jsem ho na https://www.itsmylife.cz/

Odpovědět
Murmus
Murmus 12. 1. 2017

Mě osobně pomohla dukanova dieta, ale podstatné je opravdu hlavně začít a při prvním problému to nevzdat

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
93 081
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.