Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Coronavirus a Hormonální jóga, opatření a doporučení. Zvládneme to?

avatar
Mangová Martina
Vloženo 17. 4. 2020
Líbí se mi
Coronavirus a Hormonální jóga, opatření a doporučení. Zvládneme to?

Coronavirus a Hormonální jóga, opatření a doporučení. Zvládneme to?

Lunární jóga i Hormonální jóga jsou skvělou prevencí různých sezónních onemocnění. Možná jsme všichni doufali, že se ČR coronavirus netýká a je to jen planý poplach. 

Možná jste se už dozvěděli, že je od pondělí 9.3. kontrola na hranicích ohledně coronaviru , od středy jsou zavřené školy a některé z firem už udělaly opatření, co se týče cestování svých zaměstnanců. Rakousko a Itálie (a další země) jsou na seznamu "zakázaných zemí". Pokud by i jen rodinný příslušník zaměstnance cestoval do těchto zemí, ať už služebně či na dovolenou, má zaměstnanec také nařízenou 14 denní karanténu a "home office" (práci na počítači z domu). 

Nechávám na Vašem uvážení a zodpovědnosti vůči ostatním ohledně Vaší účasti na hodině jógy. Pokud se Vás to nějakým způsobem týká a potřebujete mít 14-denní karanténu, je to v pohodě. 

Tady naleznete aktuální počty nakažených na celém světě, které jsou denně aktualizovány. V Itálii narostl za poslední 2 dny počet nemocných o 4000 osob a celkově se tak Itálie dostala na 2. místo na světě, hned za Čínu, a v přepočtu na celkový počet obyvatel jasně celosvětově vede.

Proto bych opatření ohledně karantény nepodceňovala. Jak je vidět na příkladu Číny, tam mají situaci jasně pod kontrolou a už asi týden počet nemocných dále neroste. Trochu disciplinovanosti a obyčejná karanténa tedy může být účinnou ochranou před šířením virů.

zmeškané hodiny z důvodu karantény v žádném případě nepřijdete.

Bude možné si je nahradit na některém z dalších víkendových seminářů HJ i LJ.  Každopádně prosím o telefonické sdělení předem, tel. 602 526 957.

 

Jógový svaz BDY doporučil ohledně jógových hodin tato opatření:

  • vzdát se vzájemného vítání se podáním ruky, objímáním a líbáním
  • pravidelně si mýt ruce vodou a mýdlem
  • nedotýkat se obličeje, nosu, úst, očí
  • udržovat si odstup (zejména od osob s dýchacími potížemi)
  • kýchat a kašlat do lokte
  • používat vlastní podložky a ručníky na jógu
  • používat třeba i rozprašovače s éterickými oleji nebo koloidním stříbrem, viz dole

 

Jak vás na hodinách v tělocvičně chráním já?

Možná jste si všimli, že na každé hodině používám éterický olej (v terapeutické kvalitě od DoTerry "Breathe", nově "Air", nebo "On Guard" či "Holiday joy"), které zabrání šíření bacilů a virů vzduchem. Podporují zároveň i léčbu. Tím vytvářím bezpečné prostředí na hodinách jógy.

Není to novinka. Použití éterických olejů je v hodinách Lunární jógy ( u mne i v hodinách Hormonální jógy) neodmyslitelnou součástí i z důvodu aromaterapie. Zbavují stresu a dělají dobrou náladu.

 

Jak se můžete sami chránit a léčit?

Doslechla jsem se, že jsou někde vyprodány dezinfekce. Nevadí.

Místo těch chemických doporučuji toto přírodní řešení bez škodlivin: do lahvičky s rozprašovačem nakapat do vody nebo do vodky éterický olej, např. od DoTerry osvědčený On Guard a protřepat. Tento účinný roztok je možné nastříkat kolem sebe do vzduchu, do úst, na ruce, na obličej i krk, na oblečení, na jógovou podložku, na stůl, na prkýnko na WC apod.

Stejným způsobem je možné použít i koloidní stříbro. Vše nyní naleznete na e-shopu.

Lunární jóga i Hormonální jóga zlepšuje imunitu

Pravidelným cvičením tělu zajistíme zrychlenou regeneraci, dostatek energie a skvěle fungující lymfatický systém. Patřilo to mezi první ohlasy už před 14 lety, že účastníci kurzů, pokud pravidelně cvičili, celou zimu nebyli ani jednou nachlazení, což je super. 

Doporučuji cvičit každý den. I zkrácená 10-minutová verze je lepší než vůbec nic.

 

Cvičme si On-Line!

Každodenní cvičení pro harmonizaci hormonů, zlepšení imunity a proti bolestem ještě nikdy nebylo tak snadné. Ze záznamu živého vysílání si vyberete své oblíbené cviky. Můžete cvičit část sestavy ráno a část večer. Podle svého času a potřeb, v pohodlí svého domova.

Do mých hodin dlouhé roky chodily i těhulky, protože těhotenství v LJ není kontraindikace. Při cvičení On-Line ale nemám přehled, kdo všechno cvičí. Proto jsem nově zavedla i On-Line JÓGU PRO TĚHOTNÉ, která je přizpůsobena jejich potřebám a pomáhá po všech stránkách cítit se skvěle.

 

Ještě několik rad na závěr:

  • Šetřeme síly a nepřepínejme se, všeho s mírou
  • Dopřejme si každý den dostatek spánku
  • Dostatek čerstvého jídla, ovoce nebo aspoň vitamínu C (šípek, LipoCaskor)
  • Zachovejme klid v každé situaci. Silné emoce jako zlost, vztek, podrážděnost by mohly přechodně snížit imunitu
  • Vyhledávejme radost. Příjemné emoce působí blahodárně.
  • Vyhledávejme sluneční paprsky pro tvorbu vitamínu D.

Článek naleznete také zde.

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 20. 5. 2020

Odpovědět
lemur
lemur 18. 4. 2020

Super.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
90 118
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.