Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

avatar
Petra Schäferová
Vloženo 16. 1. 2017
Líbí se mi

Co můžeme dělat pro svůj vzhled každý den?

avatar
Petra Schäferová
Vloženo 16. 1. 2017
Líbí se mi
Co můžeme dělat pro svůj vzhled každý den?

Co můžeme dělat pro svůj vzhled každý den?

Snad téměř každá žena si přeje, vypadat co nejlépe. A my dnes žijeme v době, kdy možností a pomůcek, k tomu aby byla každá z nás co nejkrásnější, je víc než dost. Oproti dobám, kdy žily naše babičky a jejich maminky se „průmysl s krásou“ posunul jako mnoho dalších oborů neuvěřitelným způsobem. Oproti tehdejším ženám, můžeme ke svému zkrášlování využívat vymožeností, o kterých se dříve ženám ani nezdálo. Existence nepřeberného množství o kosmetických přípravků k péči o pleť, dekorativní kosmetiky, ale i o přístroje, které nám pomáhají vyhlazovat pleť, být štíhlejší, bojovat proti celulitidě nebo třeba pigmentovým skvrnám…možností jak si pomoci ke kráse je mnoho. Asi už není nikdo, kdo by neslyšel pojem anntieiging nebo třeba o existenci estetické medicíny.

Pomocí vymožeností dnešní doby může být dnes krásná, téměř každá žena. Stačí mít dost peněz a na některé procedury i odvahy. Bez ohledu na vymoženosti zkrášlovacího průmyslu,  můžeme o svému vzhledu výrazně prospět !pouhým“ dodržováním několika základních pravidel.

Prvním nich je pravidelný, kvalitní a dostatečný odpočinek, je nezbytný nejen pro  načerpání energie a způsob jak se zbavit únavy. Organismus si při odpočinku doplňuje potřebnou energii a zároveň ve zbavuje odpadních látek. Aby byl odpočinek kvalitní měli bychom dodržovat následující pravidla.

  • spát ideálně 7-8 hodin denně a dodržovat pravidelný čas usínání a vstávání
  • ukládat se ke spánku s vyprázdněným žaludkem, poslední jídlo by tak mělo být ideálně 3 hodiny před spaním
  • spánek před půlnocí má vyšší kvalitu než po půlnoci, takže bychom měli ulehal před půlnocí
  • po setmění dochází k tvorbě melatoninu, hormonu mládí. Jeho tvorbu snižuje umělé osvětlení, alkohol, nikotin, kofein a večerní přejídání, to jsou tedy zcela jistě věci, kterým bychom se měli vyhýbat nejen těsně před spaním.

Dostatek pohybu na čerstvém vzduchu je dalším důležitým předpokladem zdravého a přitažlivého vzhledu. Pravidelný pohyb na čerstvém vzduchu prospěje našemu zdravému vzhledu stejnou měrou jako kvalitní odpočinek. Naše pokožka bude napjatější a bude mít zdravější barvu, svaly budou v lepší kondici což  prospěje vzhledu naší postavy a v neposlední řadě pravidelný pohyb zajistí zrychlení našeho metabolismu a my budeme štíhlejší.

Důležitým důvodem proč bychom měli dávat přednost pohybu na čerstvém vzduchu a denním světle, je tvorba vitamínu D3, které si tělo vytváří když na pokožku dopadá sluneční záření.  Již při  půl hodinovém pobytu na slunci, si naše tělo dokáže vyrobit téměř 80% denní dávky tohoto nezbytného vitamínu. Dalším zdrojem vitamínu D3 jsou tučné ryby, játra, vaječný žloutek nebo třeba mléko.  Vitamín D potřebujeme nejen pro krásu ale hlavně pro zdraví. Tento vitamín je nezbytný pro správnou tvorbu kostí, reguluje množství vápníku v krvi, má vliv na dobrou náladu, je důležitý v prevenci řady onemocnění, jako třeba v prevenci cukrovky, vysokého krevního tlaku, rakoviny i astmatu.

Smysluplná a rozumná strava je další „podmínkou“ pro podporu atraktivního vzhledu. K pěkné štíhlé postavě si pomůžeme ze 70% právě díky stravě, zbylá procenta našeho snažení budou cvičení a pohyb. Základem je jíst v pravidelných ideálně 3-4 hodinových intervalech, jídla připravená z kvalitních základních surovin, vyhýbat se veškerým průmyslově vyrobeným a trvanlivým pochoutkám. Strava by měla obsahovat dostatek ovoce a zeleniny, obilovin a luštěnin, kvalitních bílkovin a minimum cukrů. Nesmíme zapomínat ani na přiměření množství kvalitních tuků. Pokud se sami ve stravě neorientujeme, je právě toto prostor pro vyhledání odborníka, který s nastavením rozumného jídelníčku pomůže.

A dostatek tekutin je stále a všude probíraným tématem. Velmi zjednodušeně můžeme stanovit, že aby byl náš organismus spokojený, měli bychom vypít cca 0,33 l vody na každých 10 kg naši váhy. Vážíme-li tedy například 70 kg, naše potřeba tekutin bude 7 x 0,33 l měli bychom vypít zhruba 2,31 l tekutin. Ideálně čisté vody. Množství potřebné tekutiny se liší v závislosti na okolní teplotě, na naší pohybové aktivitě, zdravotním stavu a dalších faktorech.

A o pravidelné nutnosti denní péče o pleť asi nikdo pochybovat nebude. Tady je snad jen více než vhodné připomenout pečlivé odličování, nutnou ochranu pleti jak v mrazivém zimním, tak slunečném počasí. Kosmetiku můžeme k péči o svoji pleť volit čistě přírodní a třeba i doma vyrobenou přes běžně dostupné kosmetické přípravky až speciální kosmetické zázraky. Vše záleží jen na naší volbě.

 

 

 

 

- See more at: http://fitkouc.cz/pet-tipu-pro-prirozenou-krasu/#sthash.gO6LwjuX.dpuf

 

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
evionka
evionka 18. 1. 2017

Odpovědět
TerezaZlin
TerezaZlin 18. 1. 2017

fajn typy..díky

Odpovědět
avatar
Petra Schäferová 18. 1. 2017

sipeji
sipeji 17. 1. 2017

kdyby na toto všechno byl vždy čas....

Odpovědět
avatar
Petra Schäferová 17. 1. 2017

Jj

Glady
Glady 17. 1. 2017

je to tak

Odpovědět
avatar
Petra Schäferová 17. 1. 2017

Amanda
Amanda 16. 1. 2017

Jojo

Odpovědět
avatar
Petra Schäferová 17. 1. 2017

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
84 945
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.