Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Líbí se mi

5 rad jak ve zdraví přežít alkoholový dýchánek, aneb plesová sezona začíná

Líbí se mi
5 rad jak ve zdraví přežít alkoholový dýchánek, aneb plesová sezona začíná

5 rad jak ve zdraví přežít alkoholový dýchánek, aneb plesová sezona začíná

Je leden a s ním nám začíná i sezona různých plesů, bálů a podobných společenských událostí. U nás na vsi při takových příležitostech alkohol vždy teče proudem. Navíc je zvykem, že nás muži zvou po tanečku na panáka, takže pokud jich přijde  více, hrozí malér. Jak to přežít?

 

Zde je pár rad pro Ty, kteří si to chtějí užít, a zároveň nechtějí být už o půlnoci namol. 

  1. Dříve než začnete pít alkohol /nejlépe ještě před akcí/, se pořádně najezte. Zapomeňte na diety. Ideální je nacpat se bůčkem, řízkem nebo si osmahnout pořádnou flákotu krkovice, případně objednat guláš. Pokud jste vegeariáni, dejte si alespoň smažák. Zkrátka cokoli mastného, co zpomalí pronikání alkoholu do krve. 

  1. Nemíchejte! Pokud víte, že budete pít panáky, raději si na začátek kupte minerálku, tonik či colu. Pokud budete míchat tvrdý alkohol s vínem, koledujete si minimálně o pořádný bolehlav. Ani pivo prokládané becherovkou není ideální, pokud nechcete riśkovat, že usnete na stole ještě před vyhlášením tomboly. 

  2. Pozor na energy drinky! Po pár Red bullech s vodkou budete mít sice pocit, že máte křídla, o to horší bude ale pád. Energy drink oddaluje působení alkoholu, ovšem později může být tento účinek daleko horší. Navíc tyto přípravky výrazně zvyšují srdeční činnost a tím i riziko infarktu či mrtvice, takže pokud chcete přežít večírek ve zdraví, raději se jim vyhněte. 
  1. Pijte vodu! Jakýkoliv alkohol semtam proložte sklenicí vody, uvidíte, že vydržíte víc a hlavně Vás ráno nebude bolet hlava. 

  1. Pokud jdete na ples v nepřehédnutelné róbě, v níž chcete být za dámu, mějte na paměti, že se musíte jako dáma chovat a přizpůsobte tomu i míru vypitého alkoholu. Věřte, že není nic hroznějšího, nežli pohled na opilou nádheru v rudých šatech, kterak se na vysokých střevíčkách s nepřítomným výrazem potácí na toaletu, zachytávaje se cestou okolostojících mladíků. 

  1. Pokud chcete mít opravdu jistotu, že večírek přežijete bez ranní nevolnosti, kupte si v lékárně přípravek ANTI ETHANOL 07. Doporučené dávkování cituji: Ideální dávka je 2 kapsle (jeden sáček) půlhodiny před začátkem konzumace alkoholu. Jestliže se tak nestane, vezměte si 2 kapsle co nejdříve po prvním pití. Po konzumaci více než 4 skleniček alkoholu se doporučuje vzít si další 2 kapsle“. Tento přípravek urychluje odbourávání alkoholu, přispívá k ochraně jater a hlavně výrazně zmírňuje příznaky kocoviny.  

Takže směle do tance!

 

Světlana 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Clairest
Clairest 15. 1. 2018

Super tipy.

Odpovědět
světlanna - Svět podle Světlany

diky Clairest...)

Amanda
Amanda 15. 1. 2018

Pit s mirou a mit sofera

Odpovědět
světlanna - Svět podle Světlany

tak nějak Amando.....nesnáším když někdo řídí pod vlivem alkoholu..je to hrozná nezodpovědnost vůči sobě i okolí..To si raději zaplatím taxíka nebo pojedu domů busem...)

avatar
Zdeňa Slimáčková 15. 1. 2018

Tak na plesy naštěstí nechodím

Odpovědět
Tvořilka97
Tvořilka97 14. 1. 2018

Je dobré znát svůj limit a hlavně se nejdřív pořádně najíst

Odpovědět
světlanna - Svět podle Světlany

přesně tak..nebo raději nepít vůbec..

sipeji
sipeji 14. 1. 2018

Já už dávno znám svůj limit - dvě skleničky vína, neumím pít a více pro mě znamená minimálně hlavobol a ani ten mi za to nestojí.

Odpovědět
světlanna - Svět podle Světlany

já už také vím co si mohu dovolit.....tento návod je spíš pro začínající a těch tu asi moc není...

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
84 930
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.