Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Marie V.
Marie V.
Vloženo 30. 7. 2016
Líbí se mi

3 tipy, jak se zbavit únavy

Marie V.
Marie V.
Vloženo 30. 7. 2016
Líbí se mi
3 tipy, jak se zbavit únavy

3 tipy, jak se zbavit únavy

Únava, kam se podíváš

Byly doby, kdy jsem byla neustále unavená, bez chuti do života. Vůbec nic mě nebavilo, žila jsem ve stereotypu, tloustla jsem a jen tak přežívala. A bylo mi to jedno, žila jsem jakoby v mlze.

Ráno mi trvalo dlouho, než jsem se probrala a nebyla jsem schopná hned fungovat. Po obědě bych si šla nejradši lehnout, místo toho jsem si dala energetický nápoj a čokoládu, abych únavu překonala. (Jak jsem se této závislosti zbavila píšu tady). A odpoledne už jsem byla tak unavená, že jsem se těšila, že půjdou děti spát, abych  mohla jít taky.

Příval energie

Ty doby jsou naštěstí dávno pryč. Dnes vstávám s radostí a se spoustou energie a plánů do dalšího dne. Po obědě bývám unavená, jen když jím opravdu špatně. A večer? Únava je tatam. Na večer se těším, protože mám čas sama pro sebe a věnuji se spoustě nových aktivit. Jak jsem se zbavila neustálé únavy, jsem popsala v e-booku 13 tipů, jak se nakopnout. Můžete si jej stáhnout zcela zdarma zde.

Jak se tedy zbavit únavy?

Pokud nechcete číst hned celý e-book, vyzkoušejte pro začátek následující:

  1. Matcha tea – pokud se potřebujete okamžitě zbavit únavy. Koupíte jej v prodejnách zdravé výživy za cca 7-10 Kč jedna porce. Účinek je srovnatelný s vypitím energetického nápoje a poznáte jej obvykle do půl hodiny. Na rozdíl od kávy matcha tea má spoustu příznivých účinků pro náš organismus a nevytváří závislost. Nepotřebujeme jej tedy čím dál víc pro stejný účinek. Ideální vypít hned po ránu třeba s citronovou nebo pomerančovou štávou. Má trochu neobvyklou chuť, proto je lepší jej něčím ochutit. Pokud neplánujete ponocovat, nepijte jej po páté hodině odpoledne. Jak se zbavit únavy
  2. Chia semínka – pro trvalý nárůst energie. Obsahují obrovské množství důležitých minerálů, vitaminů, bílkovin a omega-3 mastných kyselin, díky tomu brání nedostatku živin v organismu při nadměrné námaze a stresu. Namočte je alespoň na 15 minut a vmíchejte do jakéhokoli studeného nápoje, jogurtu, kaše. Doporučená dávka pro jednu osobu je jedna lžíce. Chia semínka už koupíte téměř v každé větší prodejně za rozumnou cenu.Jak se zbavit únavy
  3. Protažení a dechová cvičení po ránu. Zkuste se po ránu protáhnout. Určitě znáte několik protahovacích cvičení, která vám dělají dobře a která potřebujete. Po té si udělejte pár dechových cvičení – nadechujte se zhluboka co nejdéle, zkuste naplnit každičký kousíček plic. Po té pomalu vydechujte. Protažení po ránu vás určitě probere a dechová cvičení přivedou tolik potřebný kyslík pro mozek.Jak se zbavit únavy

     

    Jak se zbavit únavy jednoduše, rychle, zdravě

Více tipů najde v e-booku 13 tipů, jak se nakopnout(zdarma).

Jak zatočit s únavou

 Tento e-book jsem napsala proto, že únava dnes trápí velké množství lidí. A spousta z nás neví, jak se únavy  zbavit. Únava má totiž více příčin. Je třeba zjistit, proč jste zrovna vy stále unavení a pak ty příčiny odstranit. O příčinách únavy a jejich odstraňování píši v připravovaném e-booku Jak se trvale zbavit únavy. Momentálně probíhá soutěž o tento e-book. Chcete se zapojit? Můžete zde:

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 23. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 3. 4. 2020

chia semínka znám, ale mám nízký tlak a nedělají mi velmi dobře

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 3. 4. 2020

super

Odpovědět
Glady
Glady 1. 8. 2016

chia semínka jím denně

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 31. 7. 2016

zajímavé...chia semínka si dávám v některé podobě skoro denně, pomáhají mi ale k něčemu jinému...unavená bývám často...

Odpovědět
Marie V.
Marie V. 3. 8. 2016

A stáhla jste si e-book 13 tipů, jak se nakopnout? Jsou tam další rady .

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
92 503
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.