Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

DARMIA
DARMIA
Vloženo 7. 3. 2016
Líbí se mi

Tipy pro zdraví: Jak se vyhnout přebytečným kilům?

DARMIA
DARMIA
Vloženo 7. 3. 2016
Líbí se mi
Tipy pro zdraví: Jak se vyhnout přebytečným kilům?

Tipy pro zdraví: Jak se vyhnout přebytečným kilům?

Klienti se mě často ptají na tyto otázky, které jsem sepsala do bodů. 

Nechte se inspirovat a něco z toho vyzkoušejte, změňte a přidejte do svého režimu pro Vaše pevné a harmonické zdraví.

 

1) JAK SE VYHNOUT PŘEBYTEČNÝM KILŮM 

  • Omezte příjem mléčných výrobků a tučných živočišných potravin.
  • Při vaření používejte rostlinné oleje. Vyhýbejte se používání margarínů
  • Vyhýbejte se používání rafinovaného cukru a výrobků, které ho obsahují.
  • Používejte velmi málo medu, sirupů a jiných sladidel – dokonce i těch přírodních.
  • Jezte co nejméně ovoce
  • Jezte především celá zrna obilovin, zeleninu, mořské řasy a luštěniny.
  • Snižte konzumaci živočiš. potravin na zhruba 10 nebo méně % z celkové spotřeby potravin. 
  • Nepijte velké množství alkoholu.
  • Hodně se pohybujte a snažte se každý den cvičit alespoň půl hodiny
  • Jíme max. 3hod před spaním

2) ZÁSADY STRAVOVÁNÍ 

  • Jídelní lístek naplánovat dopředu na celý den – PŘEMÝŠLET!!
  • Stravování přizpůsobit individuálním možnostem. Jídelníček sestavit dle vlastní chuti. Zachovávat pravidelnost ve stravování- ideální interval je 3-4hodiny – jím méně, ale častěji.
  • Jím naposledy 3hodiny před spánkem. 
  • Konzumovat pestrou a jednoduchou stravu, vyvarovat se jednostrannosti . Předcházet pocitu přesycení. Jíst v malých množstvích, pomalým tempem.
  • Při přípravě jídla min. použití tuku, dávat přednost rostlinným tukům lisovaných za studena. 
  • Zeleninu ochucovat bylinkami, citrónem, umeoctem, rostlinným olejem.
  • Nekonzumovat potraviny obsahující skryté tuky a mouku (párky, salámy, paštiky, brambůrky)
  • Omezit sůl, rafinovaný cukr, nejíst hodně ostrá jídla.

3) CO KONZUMOVAT CO NEJMÉNĚ 

  • Jižní ovoce, velké množství syrové stravy, mléčné produkty, margaríny, konzervy
  • Chleba, pečivo, zmražené potraviny
  • Ledové nápoje a chlazené nápoje během jídla, používání ledu
  • Vyhýbejte se těžkým, mastným jídlům, tučným uzeninám a vepřovému masu
  • Jezte hodně ráno a v poledne, vzdejte se opulentních večeří

4) ČEMU DÁT PŘEDNOST 

  • Čerstvému zázvoru, skořici, kardamonu – přidáváme do snídaňových kaší
  • Obilí- zvláště jáhly, celozrnná rýže, polenta, vařené ovesné vločky
  • Lehce podušené zelenině s čerstvými a sušenými bylinkami a kořením (bazalka, saturejka, kurkuma, majoránka, tymián, jalovec, atd.)
  • Dušenému libovému masu- v malém množství a masu raději v polévce-hovězímu, slepičímu
  • Teplé obilné snídani a minimálně jednotu dalšímu teplému jídlu za den
  • Obilné kávě, horké vodě, čaj z čerstvého zázvoru (1/2 lžičky strouhaného zázvoru přelijeme horkou vodou a pod pokličkou necháme 5 minut luhovat. Před podáváním čaj přecedíme přes nekovový cedníček, čaj aktivuje energii v celém těle).
  • Dobře žvýkejte, vyčleňte si na jídlo dostatek času a užijte si ho. 

Hledám 10 lidí do programu na energii a tvarování postavy. 

Více informací a přihlašky ZDE. 



Více zde: http://www.libusejankujova.cz/news/par-tipu-pro-zdravi/

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 29. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 4. 4. 2020

super

Odpovědět
Ovace
Ovace 28. 12. 2016

Úžasné,já také jejím pečivo a mléčné výrobky

Odpovědět
Garra
Garra 9. 3. 2016

Já vyškrtla pšenici... Už je to 12 dní, a ani jedna "depka", jak ji znám... A myslím, že ovoce taky není to největší zlo... ... Všeho s mírou a hlavně nestresovat ....... To platí na mne

Odpovědět
gustawka
gustawka 7. 3. 2016

Děkujeme!!

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
93 880
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.