Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

avatar
Kate Kerri
Vloženo 29. 7. 2020
Líbí se mi

Jak napsat e-book krok za krokem

avatar
Kate Kerri
Vloženo 29. 7. 2020
Líbí se mi
Jak napsat e-book krok za krokem

Jak napsat e-book krok za krokem

  • Nejprve je třeba vymyslet, o čem bude e-book a co do něj chcete napsat. Můžete přemýšlet následujícím způsobem:
    Na co se mě klienti často ptají a na co jim opakovaně odpovídám?
    Jaké příběhy ze své praxe sdílím se svými klienty jako pozitivní příklady?
    Co chci potenciálním klientům vysvětlit hlouběji, aby plně pochopili, proč mají chtít moji službu / produkt a co se na web nevejde?
    Co mě samotnému by stálo za tu námahu zadat na webu svůj e-mail a stáhnout si e-book – vzhledem k tématu, kterého se týká můj produkt / služba.
  • Vymyslet název e-booku.
  • Vymyslet typ ilustračního obrázku na e-book.
  • Vytestovat vhodnost názvu e-booku a ilustračního obrázku – např. pomocí Facebookové reklamy. A z více variant textů a obrázků vybrat tu nejvhodnější kombinaci podle výsledků z proběhlé reklamní kampaně.
  • Vymyslet osnovu obsahu e-booku – kapitoly a jejich počet.
  • Napsat e-book od první až do poslední kapitoly v kancelářském textovém procesoru – např. ve Wordu.
  • Jednotlivé kapitoly vizuálně upravit tak, aby se snadno četly. Použijte velkou velikost písma pro text např. 14 px, dělejte krátké odstavce, vytvořte nadpisy 1, 2 a pokud je třeba pro lepší čitelnost i nadpisy 3, vložte zalomení stránky tam, kde je chcete mít.
  • Vložte čísla stránek a odkazy na váš web do zápatí.
  • Napište motivační úvod e-booku – proč to mají číst, závěr e-booku s výzvou k akci, aby vás kontaktovali pro produkt / službu.
  • Napište medailonek autora a vložte sem prodejní odkaz na váš web.
  • Sepište stránku obsahu e-booku. Je to ta stránka, která je úplně v úvodu. Tento výpis obsahu doporučuji udělat klikatelný pomocí hypertextových odkazů.
  • Vložte obal e-booku vytvořený v grafickém programu jako obrázek bez okrajů.
  • Převeďte dokument do PDF nebo ho takto uložte, případně konvertujte online do PDF.
  • Hotový e-book umístěte na web, kde jeho prezentační obrázek sdílejte na úvodní stránce webu a na stahovací stránce e-booku.
    V případě, že se jedná o e-book zdarma, nahrajte ho do své knihovny médií. V případě prodejního e-booku propojte svoji prodejní stránku např. se Simple Shopem, kam nahrajte své PDF a nastavte prodej pro možnost zakoupení.
  • Dejte svým potenciálním zákazníkům o e-booku vědět např. Facebookovou reklamou.

Také by vás mohly zajímat články: “Jak se dělá e-book” nebo “Jak vydat a prodávat e-book, aby vám úspěšně vydělával”.

Chcete vlastní web ze, kterého si budou moci vaši potenciální klienti stáhnout váš e-book? Obraťte se na mě.

 

Získejte web, který:

  • Prodává služby a produkty, včetně těch digitálních – e-booky, kurzy, školení, videa, audia apod.
  • Konvertuje, protože je správně marketingově udělaný, aby se v něm zákazník snadno orientoval a díky tomu plnil vaše předem stanovené cíle.
  • Responzivně se zobrazuje, protože je jednoduchý, jasný, přehledný a díky tomu dobře vypadá na jakémkoli zařízení.
  • Je výkonný – snadno spravovatelný a jednoduše rozšiřovatelný o nové stránky, příspěvky a funkce.
  • Je investicí, která vydělává – tento typ webu může generovat velký zisk už v prvním roce svého fungování.

Více zde: www.webkteryskveleprodava.cz

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
k.eva
k.eva 1. 8. 2020

Odpovědět
Jana101
Jana101 30. 7. 2020

díky za rady

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 30. 7. 2020

super informace

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 30. 7. 2020

pěkně sepsané

Odpovědět
lemur
lemur 30. 7. 2020

Super.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
91 520
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.