Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 10. 7. 2016
Líbí se mi

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s youtuberkou Carrie Kirsten

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 10. 7. 2016
Líbí se mi
Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s youtuberkou Carrie Kirsten

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s youtuberkou Carrie Kirsten

Jsme posedlí sami sebou…?

Svět ovládla selfíčka. Zdvižená ruka s mobilem nad hlavou. A ačkoliv máme za to, že selfíčka zpropagovali nejvíce zdeptaní teenageři, pravda je jinde.

První hustou selfie totiž pořídil zlý vlk. Ne z Karkulky. Ale z Jen počkej, zajíci! A to v roce 1969. Že jste ještě nebyli na světě? Nebo byli a neměli jste mobil?

Nevadí. Historickou první selfie vytvořil Robert Cornelius ve Spojených státech amerických. A to v roce 1839. Na co? No právě! Mobil to nebyl. Ale fotoaparát vypadající jako sovětský raketoplán!

Nebýt jeho odvahy se vyfotit zřejmě bychom dnes fotili svět kolem nás místo sebe. A to si nedokážu představit! Vy snad ano? (ehm…)

Dobře, upřímně - taky mě někdy serou lidi na ulici, co si dělají selfíčka. Překáží. Nekoukaj na cestu. A jsou děsně sebestřední! Kvůli své selfíi vás vytlačí z výhledu na Pražský hrad, Karlův most, nebo když zrovna sledujete roztomilé koťátko na ulici, skočí před něj a cvak, cvak, cvak…

Na druhou stranu je obdivuji. Vy snad ne? Umí se prodrat, protlačit. Vždy a všude prodávají svůj ksicht - ať už jsou u Eiffelovky, nebo se potápí na dně oceánu.

Jenomže není toho někdy moc? Z prvního letu na Měsíc má lidstvo 5 fotografií. Z návštěvy své toalety udělala má kamarádka fotografií 57. Smutné, nebo moderní? A kam to spěje?

Za chvíli si budeme dělat fotografie s našimi vypadávajícími vlasy, ostříhanými nehty, stolicí, umírajícím příbuzným? A kdo vlastně určuje, co se bude fotit?

Určitě celebrity. Ty mohou za všechno. Nebo komerční společnosti, které je kupují? Umělci? Otázky komplikované. Pojďme trochu zjednodušit.

Můj kamarád Pavel, marketér, říká: “Selfíčka dělají nejvíce lidé posedlí sami sebou…” Na pivu jsem mu to odkýval. Vyslechl jsem jeho přednášku o sebecentrismu a metrosexualitě. A žezapomínáme na lidi kolem sebe.

Ale pak se stalo něco nečekaného. Kamarádka od stolu vstala a celou partu 9 lidí vyfotila. Položila mobil s fotkou před nás. A já se přistihl! Celou dobu koukám na svůj ksicht - ne na Pavla, Kláru, Verču… Ale na sebe! Šokovaně odcházím na toaletu.

Je to prostě v nás. Ať chceme, či nechceme, rádi sledujeme sami sebe. A to ať už jsme spokojení, nebo nespokojení se svým vzhledem. Baví nás naše vrásky, barva očí, zuby, břicho, zadek… Je to tak. Jiné mít totiž nebudeme. A možná právě selfíe je cesta, jak se vyrovnat s našimi nedokonalostmi. Protože - narovinu - kdo z nás je bez vad a nedostatků?

Já jich mám hromady. Asi více než většinová společnost. Proto dělám pořad Značková show - věřím, že má smysl se o hrůzy s lidmi podělit.  A když už z toho má někdo radost? O to lépe.

Carrie Kirsten, můj další host, mi řekla: “Není to o tom, jak vypadáš, ale jak se cítíš.” Usmála se na mě a udělala se mnou několik selfíček. Když si je prohlédla, přišla za mnou a řekla:“Ještě jednou, vypadáš tam blbě.”

Tomáš Lukavec

Moderátor Značkové show a brandmanažer úspěšných značek dostal nápad. Měl touhu udělat v českém prostředí talkshow, která by neměla obdoby. Vždycky lidi rád překvapí. Stejně jako jeho banán. Ano. Je to tak. Jeho neznámější kampaň Banán za milion obletěla před dvěma lety český i slovenský internet. Všechny zachvátilo banánové šílenství. To jste mohli vidět i na jeho FacebookuInstagramuTwitteru nebo Linkedinu.

Nová zábava. Spojení smíchu a pomoci

Značková show Tomáše Lukavce je nový koncept zábavy. Šlo nám o to ukázat lidem známé tváře českého i slovenského showbyznysu v jiném světle. Pobavit, rozesmát, ale také pomoci. Dát tam to něco navíc.

Proto je show charitativní. Pomáháme celkově 12 charitám a neziskovým organizacím. V každém díle.

Každá celebrita odpovídá na podivuhodné otázky, plní úkol a nakonec prodává banán na ulici. K vybraným penězům přidává pak Tomáš 100% a částka se tak zdvojnásobí. Vše poté putuje na nadaci nebo organizaci, které je zrovna díl věnován.

A jak se celebritám daří? Kdo se umístí na banánovém pořadníku jako první?

Do desátého dílu jsme pozvali youtuberku Carrie Kirsten, která pomáhala společnosti Dobrá rodina věnující se ochraně a podpoře dětí, které nemohou vyrůstat ve vlastní rodině. A jak se jí dařilo? To uvidíte zde.

Dejte odebírat a buďte u toho.

Pomáhejte a bavte se!

Pojďte do toho taky: http://www.dobrarodina.cz/jak-nas-podporit

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
hudlenka
hudlenka 15. 7. 2016

tak toto asi není nic pro mne, video mne nezaujalo...

Odpovědět
Glady
Glady 10. 7. 2016

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
84 954
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.