Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 26. 6. 2016
Líbí se mi

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s youtuberem Vláďou

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 26. 6. 2016
Líbí se mi
Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s youtuberem Vláďou

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s youtuberem Vláďou

Je to o výdrži.

Jinak si to nedokáži vysvětlit. Sedím jako připínák na židličce. Oči mi padají. Tělo zmírá. Z původně 20minutové schůzky se vyklubal dvouhodinový maraton. Proti mně sedí PR poradkyně pro Značkovou show.

Tak, ještě musíme probrat to a to a to!” Nadšeně a ve věku mojí maminky poskakuje u stolu a dává kávu za kávou. “Co je? Jste v pohodě? Stíháte mě? Máte ještě tak dvě hodinky, ne?” Naprosto nás dodělává otázkou…

Cestou domů přemýšlím.

Jsem hyperaktivní, že nevydržím sedět a poslouchat? Soustředit se? Co se děje? Svěřuji se svojí kamarádce z vysoké manažerské pozice. “Je to generačním rozdílem. Naši rodičové jsou zvyklí vést zdlouhavá jednání, my nikoliv...” Bere mi vítr z plachet.

Takže za všechno může věk? A s tím se mám smířit? To teda ne! Vydávám se na průzkum - beru telefon. Ptám se stejně starých kamarádů na zkušenosti v jednání se staršími generacemi. Odpověď se shoduje - “Musíme sedět a kývat, sedět hodiny, VYDRŽET TO!”

Něco na tom je. Pouštím se do analýzy mého pracovního dne. Většinu obchodů dělám přes e-mail. Dokonce více než 40% příjmů mi plyne z online programů! Na telefonu nechám v průměru 28h 34min 13s měsíčně! To je více než den života…

Sedět na židličce na schůzce - lámu rekord, když vydržím 45 minut! Ach jo… Jsem generace robota? Bez duše? Bez nutnosti schůzkovat a pít kafe mezi lidmi? Nebo jenom starší generace testuje moji výdrž?

Konsternovaný projíždím ztracené hovory v telefonu. Nejčastěji jsou od mamky. (No, porodila workoholika, kdo to mohl čekat?)

Tome, kdy tě konečně uvidím?” Ptá se mě po sto padesáté milionté. “Mami, voláme si skoro obden, to ti nestačí? Všechno ti říkám po telefonu!” podrážděně odsekávám. “Ne. To není ono. Potřebuji tě vidět. I kdybychom mlčeli…” Říká mi rozesmutněle. Sedám na vlak a jedu domů.

Ve vlaku mi to dochází… Máma nemá Facebook, sociální sítě nesnáší a fotky radši projíždí v rodinném albu než na internetu. A co? No. V tom je možná to vysvětlení. Moje mamka v dospívání, když chtěla lidi, nesedla na FB a neprojížděla miliony fotek na Instagramu. Prostě skočila se spolužačkama za školu, daly cígo za cígem a drbaly. Dívaly se na sebe. Smály se. A když brečely po rozchodech, neposílaly si smutné smajlíky. Prostě se objaly. Daly skleničku. Šly na dízu. Rozumíte?

Minulost má zvláštní kouzlo. Zanechává v nás stopy, které nikdo nevidí. Je jako pára nad hrncem. Nebo dřevěná šťopka po slupnutí zmrzliny. Domníváme se, že jsme dál a že už ji nepotřebujeme. Přesto skrze nás promlouvá jako vítr ve vlasech.

A když už se setkáváme s minulostí skrze příběhy druhých lidí, vrtíme nevěřícně hlavou.

“Tome, nad čím přemýšlíš?” Ptá se mě na tříhodinovém jednání PR ve věku mé maminky. “Nic, jen ti rozumím víc než kdy předtím.” Usmívám se. Ono to totiž jinak nejde.

Ta tolerance k jiným lidem nás polidšťuje. A okamžik, ve kterém se na chvíli stáváte svou maminkou nebo tatínkem, je momentem, ve kterém je milujete nejvíce. A skrze ně vlastně každého, koho kdy potkáme.

Snad i proto Vláďa, můj host v novém díle Značkové show, vylosoval úkol “návrat do minulosti”. Skákali jsme, hopsali, natahovali ruce. Spartakiáda jako vyšitá!

Ta cesta do minulého století zabrala několik minut. Ale možná jsme se naučili něco o všech tatíncích a maminkách na celý život!

Tomáš Lukavec

Značková show Tomáše Lukavce. Známé celebrity, jak je neznáte! Natáčíme 1. československou charitativní show s celebritami na YouTube, která pomáhá nadacím, charitám a neziskovým organizacím

Moderátor Značkové show a brandmanažer úspěšných značek dostal nápad. Měl touhu udělat v českém prostředí talkshow, která by neměla obdoby. Vždycky lidi rád překvapí. Stejně jako jeho banán. Ano. Je to tak. Jeho neznámější kampaň Banán za milion obletěla před dvěma lety český i slovenský internet. Všechny zachvátilo banánové šílenství. To jste mohli vidět i na jeho FacebookuInstagramuTwitteru nebo Linkedinu.

Tomášův e-book Jsi značka ve frontě na banány si doteď stáhlo přes 32 000 lidí. A dál následovaly další kampaně jako Totální zlom nebo 1. reality show na budování značky - Pekelná značka, která nás zahřála minulý rok na jaře. Jenže to chtělo něco nového, něco jiného. Zase jít o krok dál.

Až na představení Davida Copperfielda v Las Vegas na podzim roku 2015 vše zapadlo na svoje místo. Tomáš si všiml, že pravá show má v sobě vždycky něco navíc. Prvek, který tam být nemusel, ale je. Přidanou hodnotu pro lidi. A zrodil se nápad. S tím se Tomáš vrátil do Prahy a nadšeně oslovil svůj tým. Seděli jsme u něj doma v obývacím pokoji a ani nedutali. Bylo to hodně velké, bylo to šílené, bylo to naprosto jedinečné. A tak nebylo na výběr. Řekli jsme ano. Zrodil se začátek Značkové show. Od té doby uplynulo několik měsíců. Tvrdé práce, potu, ale i nadšení. A teď tu před vámi stojíme s novou show, které opět dominuje banán. Stejně jako na začátku.

Nová zábava. Spojení smíchu a pomoci

Značková show Tomáše Lukavce je nový koncept zábavy. Šlo nám o to ukázat lidem známé tváře českého i slovenského showbyznysu v jiném světle. Pobavit, rozesmát, ale také pomoci. Dát tam to něco navíc.

Proto je show charitativní. Pomáháme celkově 12 charitám a neziskovým organizacím. V každém díle.

Každá celebrita odpovídá na podivuhodné otázky, plní úkol a nakonec prodává banán na ulici. K vybraným penězům přidává pak Tomáš 100% a částka se tak zdvojnásobí. Vše poté putuje na nadaci nebo organizaci, které je zrovna díl věnován.

A jak se celebritám daří? Kdo se umístí na banánovém pořadníku jako první?

Do osmého dílu jsme pozvali slavného youtubera Vláďu, který pomáhal neziskové organizaci Letní dům, dětem z dětských domovů. A jak mu to šlo? To uvidíte zde.

Dejte odebírat a buďte u toho.

Pomáhejte a bavte se!

Pojďte do toho taky: http://www.letnidum.cz/zapojte-se

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Glady
Glady 26. 6. 2016

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
88 029
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.