Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 4. 7. 2016
Líbí se mi

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s herečkou Ivankou Korolovou

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 4. 7. 2016
Líbí se mi
Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s herečkou Ivankou Korolovou

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s herečkou Ivankou Korolovou

Nikdy nedostanete to, co chcete.

Dokud si to sami nedáte… A nemusíme se jenom vracet v čase pod vánoční stromeček. Zvýšení platu, dovolená, výlet na běžkách, pořádný sex - to všechno si musíte zorganizovat sami. Že je to nefér? Ha, ha. Probuďte se! Je to ta nejlepší věc na světě.

Vím, o čem mluvím. Asi před sto lety jsem procházel fází “stanu se top manažerem”. Seděl jsem přišpendlenej k plastové židli (trochu připomínala ty zahradní chatařské hrůzy) a volal jsem lidem s nabídkou ultra super tarifu.

Bylo mi 18 let. Denně jsem uzavřel okolo 30 smluv. Čímž jsem si mezi ostatními operátoryzískal pověst “hajzl”. Můj šéf mě ovšem miloval. Říkal mi: “Ty jedeš, Tome! Ty jedeš!!!” (Vždycky u toho zněl tak trochu jako pasák…) Ovšem já chtěl víc...

Když jsem za ním po dvou měsících přišel, že chci dostat přidáno, řekl: “Tome, uzavři více smluv.” Zafuněl jsem jako bejk.

Už nyní jsem jel na maximum! - Místo přestávek jsem volal. Dával si přesčasy. Volal jsem i z toalety! Podle očitých svědků jsem volal i ze spaní - tak jsem byl vymytej! A on mi řekne tohle? Promiňte mi to slovo - ale "nasrat"!

Druhý den jsem skončil. Před odchodem mě zastavil bývalý šéf a pronesl asi nejrozumnější větu své kariéry“Chápu, jsi jako všichni ostatní - čekal jsi více od nás než od sebe…”Povýšeně se na mě podíval. Chtěl jsem mu jednu vrazit.

Otočil jsem se a jako nabitá brokovnice jsem vystřelil do ulic. Věta mě přesto sžírala dlouhé roky. Měl jsem ho asi tehdy vystřelit lépe, ale to bych tady dnes nebyl (ironie). Na výrok jsem si vzpomenul při začátku mého podnikání.

Dnes už vím, že měl můj bývalý šéf pravdu. Bolí si to přiznat. Vlastně je to príma!

Teď se nechci naparovat (jasně! ), ale za tu dobu se toho povedlo dost: 3 úspěšné ebookyo budování značky online (stáhlo přes 80 tis. lidí), 3 úspěšné online programy na budování značky (Pomohly více jak 1000 klientům a vydělaly téměř 10 mil. Kč), vlastní charitativní pořad s celebritami, přednášky, cestování…

Sečteno a podtrženo - když vám někdo nebude chtít dát VÍC, dejte si ho sami. Pod stromeček diamant, k narozeninám nové auto, změňte práci, operátora, partnera-partnerku (děti neměňte, jen svůj přístup k nim!). Protože jinak - víte co… Ivanka Korolová, můj další host Značkové show, by mohla vyprávět.

Chtěla po mně nové auto. Místo toho jsem všechny našetřené prachy utratil za motorku. Jsem to ale zmetek, že? Manžel na kolečka… Sami se na to podívejte!

Ze srandy se stalo domácí psycho. Teror! A neznáte to sami? Čekáte růže, místo toho kopretina. Chcete pochvalu, místo toho kritika. Sníte o lásce, místo toho samota…

Mám pro vás ovšem jednu dobrou zprávu - pokud po něčem opravdu toužíte, tak i dozajista víte, jaké je to mít. A když už jste to někdy v minulosti měli - vraťte se tam!

Zjistíte, že jste o to nikdy nepřišli..

Tomáš Lukavec

Značková show Tomáše Lukavce. Známé celebrity, jak je neznáte! Natáčíme 1. československou charitativní show s celebritami na YouTube, která pomáhá nadacím, charitám a neziskovým organizacím

Moderátor Značkové show a brandmanažer úspěšných značek dostal nápad. Měl touhu udělat v českém prostředí talkshow, která by neměla obdoby. Vždycky lidi rád překvapí. Stejně jako jeho banán. Ano. Je to tak. Jeho neznámější kampaň Banán za milion obletěla před dvěma lety český i slovenský internet. Všechny zachvátilo banánové šílenství. To jste mohli vidět i na jeho FacebookuInstagramuTwitteru nebo Linkedinu.

Tomášův e-book Jsi značka ve frontě na banány si doteď stáhlo přes 32 000 lidí. A dál následovaly další kampaně jako Totální zlom nebo 1. reality show na budování značky - Pekelná značka, která nás zahřála minulý rok na jaře. Jenže to chtělo něco nového, něco jiného. Zase jít o krok dál.

Až na představení Davida Copperfielda v Las Vegas na podzim roku 2015 vše zapadlo na svoje místo. Tomáš si všiml, že pravá show má v sobě vždycky něco navíc. Prvek, který tam být nemusel, ale je. Přidanou hodnotu pro lidi. A zrodil se nápad. S tím se Tomáš vrátil do Prahy a nadšeně oslovil svůj tým. Seděli jsme u něj doma v obývacím pokoji a ani nedutali. Bylo to hodně velké, bylo to šílené, bylo to naprosto jedinečné. A tak nebylo na výběr. Řekli jsme ano. Zrodil se začátek Značkové show. Od té doby uplynulo několik měsíců. Tvrdé práce, potu, ale i nadšení. A teď tu před vámi stojíme s novou show, které opět dominuje banán. Stejně jako na začátku.

Nová zábava. Spojení smíchu a pomoci

Značková show Tomáše Lukavce je nový koncept zábavy. Šlo nám o to ukázat lidem známé tváře českého i slovenského showbyznysu v jiném světle. Pobavit, rozesmát, ale také pomoci. Dát tam to něco navíc.

Proto je show charitativní. Pomáháme celkově 12 charitám a neziskovým organizacím. V každém díle.

Každá celebrita odpovídá na podivuhodné otázky, plní úkol a nakonec prodává banán na ulici. K vybraným penězům přidává pak Tomáš 100% a částka se tak zdvojnásobí. Vše poté putuje na nadaci nebo organizaci, které je zrovna díl věnován.

A jak se celebritám daří? Kdo se umístí na banánovém pořadníku jako první?

Do devátého dílu jsme pozvali herečku Ivanku Korolovou, která pomáhala neziskové organizaci Letní dům, dětem z dětských domovů. A jak se jí dařilo? To uvidíte zde.

Dejte odebírat a buďte u toho.

Pomáhejte a bavte se!

Pojďte do toho taky: http://www.letnidum.cz/zapojte-se

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 23. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 3. 4. 2020

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
92 914
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.