Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 18. 6. 2016
Líbí se mi

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s hercem Upírem Krejčím

MichaelaZS
MichaelaZS
Vloženo 18. 6. 2016
Líbí se mi
Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s hercem Upírem Krejčím

Pomáhejte a bavte se aneb Značková show s hercem Upírem Krejčím

Oškliví lidé fotku nepotřebují.

A to je dělá přitažlivými? Jestli jste někdy projížděli seznamku - víte o čem mluvím… Na střední škole jsem furt po jedné brouzdal. Klikl jsem. Koukl se na fotku. A užasl. 

Dál už to každý zná - prohodíte pár řádků, smajlíků, a druhý den o daném člověku ani nevíte… Ha ha. O to víc jsem strnul v úžasu, když mi došlo, že nejdéle jsem si psal s lidmi bez fotky! Čím to?

Vždyť to nedává smysl.

Daného člověka nevidíte, nevíte, jak vypadá, jaké má vlasy (jestli nějaké vůbec má ), jestli nemá každé oko jinde nebo nos pod bradou. Že by přirozená lidská zvědavost? Nebo mají trochu ošklivější lidé zajímavější charizma? Cit pro konverzaci? 

Takový Zvoník od Matky boží - ten ukecal nejkrásnější dívku Paříže! Nebo Depayrac - nejdřív ho Angelika hejtovala, nakonec (i když se přes všechny díly vyspala s arzenálem králů, sultánů a dvacítek) se k němu vrátila jako by nic.

Jak si to vysvětlit? Kassandra měla nedávno jedno rande. Před natáčením ke mně přicupitala a ukázala mi fotku daného pana neznámého. Málem jsem oslepl: “Prosím tě, ten se ti opravdu líbí? Není po nějaké autonehodě?”

Kassandra si stoupla na podpatku a řekla: “Není to sice princ na koni, ale necítím se vedle něj jako tlustá kráva.” Aha! Takže trochu ošklivější lidé v nás vyvolávají relax. Pohoda. No stress. Něco na tom je...

Kdykoliv jsem chodil s "a little ošklivka", moje tělo sice nestřílelo z Aurory, ale za to můj mozek zažíval hotový orgasmus! Mohl jsem se totiž naplno věnovat práci. A neřešil furt: “S kým asi brzo zahne? Kdo je hezčí než já? Kdo je ten Patrik?” Bylo mi to trochu jedno… A přitom jsem byl zamilovanej až po uši! 

Druhá výhoda je zřejmá - nemusel jsem se tolik snažit. Teď to nepochopte blbě.

Prostě - ráno vstanu, hodím na sebe triko od včera, a jdu se s ní nasnídat. Rozumíte? Nejlepší na chození s ošklivými lidmi je to, že Vám to nikdy nevyčtou. Neřeknou: “Smrdíš, chcípni, tady máš uhrák, jdi si vybělit zuby, zhubni!” Jediné, co řeknou, je: “Vajíčka nebo palačinky?” 

A snídaně je na stole…

Nejvíc, co mě štve na krásných lidech, je sex. Protože i při sexu musíte vypadat dobře (mít zatnuto, rovnou páteř, úsměv, a ROZSVÍCENO na plný perdy!) A taky nesmíte jít do extrémních poloh! (ty nejlepší jsou inspirovány zvířaty, ZVÍŘATY, rozumíte, fuj) 

Že to přeháním? 

Jednou při muchlování  mi jedna krasotinka řekla: “Počkej, dej mě víc na bok.” Proč? zeptal jsem se. “V tomhle úhlu mi to nesluší…” Ehm. Když jsem si pak dřepnul, ukázala prstem šokovaně na mé břicho “Ježiš, ty máš špíček, to nemyslíš vážně!” 

Celé to tak nějako připomínalo plastickou operaci. S tím rozdílem, že ačkoliv byla zdarma, nezkrásněl jsem…

Proč tedy chceme vypadat pořád lépe, než vypadáme?

Naše zaujetí krásou není moderním výmyslem. Už v Antice lidé obdivovali krásu. Jak poznamenal v 19. století švýcarský historik Jacob Burckhardt: „Řekové nejenže byli maximálně zaujati krásou, oni vždy upřímně vyjadřovali, jak si jí cení.“

Hezké dospívající kluky a dívky svlékali a obdivovali je jako celebrity. A když v boji voják přemohl nepřítele - kolikrát ho nechal žít díky jeho kráse.

Neseme si tyhle návyky z pokřivené minulosti? A jestli to tak je, mají i v dnešní době krásní lidé výhody?

Nejlepší reakci mi dali mladí youtubeři (do 20 let).

Zeptal jsem se jich, jak uspět na YouTube. Jejich odpověď: “V prvé řadě musíš bejt hezkej.” Dobře, takže to balím! Ale prej mám naději, že mám bílý zuby. Ale pak hned dodali, že křivý, takže se to anuluje. Ach jo. Krása tedy roli hraje. 

Ale kdo určuje míru krásy? Co je krásné a co ošklivé? A kdo je sexy a kdo out? Naši diváci, klienti, média, rodiče?

Odpověď mi dala vlastní matka (pachatel mé biologické ošklivosti): “Oškliví jsou jenom ti, kteří místo do srdce hledí do zrcadla.” Nevím, jak Vám, ale mě tato definice vyhovuje. Dává totiž naději tam, kde není.  A přes naše křivá záda, povadlá břicha, vypadané vlasy, křivé zuby, veliké i prťavé zadky - nám ukazuje jedno. Že tou nejlepší prezentací naší krásy nejsou fotky. Ale činy.

Snad i proto jsme se sešli s upíremVáclavem Upírem Krejčím. A zakousli se do vlastní ošklivosti. Natočili video >>

Jsou to možná právě oškliví lidé, kteří oplývají krásou. Jenom jinak. 

Moje máma říká: Oškliví lidé jsou ti, kteří se hodnotí podle zrcadla, ne podle srdce.

Tomáš Lukavec

Značková show Tomáše Lukavce. Známé celebrity, jak je neznáte! Natáčíme 1. československou charitativní show s celebritami na YouTube, která pomáhá nadacím, charitám a neziskovým organizacím

Moderátor Značkové show a brandmanažer úspěšných značek dostal nápad. Měl touhu udělat v českém prostředí talkshow, která by neměla obdoby. Vždycky lidi rád překvapí. Stejně jako jeho banán. Ano. Je to tak. Jeho neznámější kampaň Banán za milion obletěla před dvěma lety český i slovenský internet. Všechny zachvátilo banánové šílenství. To jste mohli vidět i na jeho FacebookuInstagramuTwitteru nebo Linkedinu.

Tomášův e-book Jsi značka ve frontě na banány si doteď stáhlo přes 32 000 lidí. A dál následovaly další kampaně jako Totální zlom nebo 1. reality show na budování značky - Pekelná značka, která nás zahřála minulý rok na jaře. Jenže to chtělo něco nového, něco jiného. Zase jít o krok dál.

Až na představení Davida Copperfielda v Las Vegas na podzim roku 2015 vše zapadlo na svoje místo. Tomáš si všiml, že pravá show má v sobě vždycky něco navíc. Prvek, který tam být nemusel, ale je. Přidanou hodnotu pro lidi. A zrodil se nápad. S tím se Tomáš vrátil do Prahy a nadšeně oslovil svůj tým. Seděli jsme u něj doma v obývacím pokoji a ani nedutali. Bylo to hodně velké, bylo to šílené, bylo to naprosto jedinečné. A tak nebylo na výběr. Řekli jsme ano. Zrodil se začátek Značkové show. Od té doby uplynulo několik měsíců. Tvrdé práce, potu, ale i nadšení. A teď tu před vámi stojíme s novou show, které opět dominuje banán. Stejně jako na začátku.

Nová zábava. Spojení smíchu a pomoci

Značková show Tomáše Lukavce je nový koncept zábavy. Šlo nám o to ukázat lidem známé tváře českého i slovenského showbyznysu v jiném světle. Pobavit, rozesmát, ale také pomoci. Dát tam to něco navíc.

Proto je show charitativní. Pomáháme celkově 12 charitám a neziskovým organizacím. V každém díle.

Každá celebrita odpovídá na podivuhodné otázky, plní úkol a nakonec prodává banán na ulici. K vybraným penězům přidává pak Tomáš 100% a částka se tak zdvojnásobí. Vše poté putuje na nadaci nebo organizaci, které je zrovna díl věnován.

A jak se celebritám daří? Kdo se umístí na banánovém pořadníku jako první?

Do pátého dílu jsme pozvali Upíra Krejčího, který pomáhal občanskému sdružení Blueland. Chudým lidem z oblasti Himalájí. A jak se mu vedlo? To se podívejte.

Dejte odebírat a buďte u toho.

Pomáhejte a bavte se!

Pojďte do toho taky: http://www.blueland.cz/cs/chcete-pomoci/

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 23. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 4. 4. 2020

super

Odpovědět
Glady
Glady 22. 6. 2016

Odpovědět
LucieZlín
LucieZlín 18. 6. 2016

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
92 975
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.