Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Mišel
Mišel
Vloženo 19. 11. 2015
Líbí se mi

Byznys s dudlíkem

Mišel
Mišel
Vloženo 19. 11. 2015
Líbí se mi
Byznys s dudlíkem

Byznys s dudlíkem

Při hledání vhodného dárku pro svého syna jsem narazila na zajímavý článek, který mě donutil k zamyšlení a ráda bych se o něj s vámi podělila. 

Jak se říká člověku, který chce koupit vše, co máte na skladě, nestará se o kvalitu a má k dispozici v podstatě neomezený přísun peněz? Obchodníkův splněný sen? Ne. DÍTĚ. Což je v podstatě jedno a totéž.

Dle výsledků jedné studie z roku 1998 dokáže dětské naléhání, ideálně doprovázené hezky načasovaným hysteráčkem, zvednout tržby v podstatě jakémkoliv segmentu až o 30 %. Studie se stala hitem marketingu a peníze vynaložené na kampaně cílené na děti se zdvojnásobily. Dnes je roční rozpočet dětského marketingu asi 50 miliard dolarů. 

44 % firem má ve své nabídce produkt či službu určenou dětem. 28 % má rozpočet na marketingové aktivity pro tento segment. 200 miliónu dolarů vydělaly Angry Birds v roce 2012. 5 miliard dolarů ve svém nejlepším roce 2009 vydělala Hello Kitty.

Odborníci na marketing se nacpali do každého okamžiku života dítěte, od ranního čištění zubů až po uspávání. Firmy utrácí miliardy za reklamu pro děti a zaměstnávají armády dětských psychologů, jejichž úkolem je vyvíjet kampaně těžící z dětské zranitelnosti. A výsledek? Podle jedné americké studie 52 % tříletých a 73 % čtyřletých dětí požaduje po rodičích výrobky konkrétní značky. 

Odborníci se shodují na jednoduchém návodu: děti se musí naučit, jak zvládat svou potřebu. A jak známo, učí se nápodobou. Jděte jim příkladem. Korigujte počty hraček a dalších věcí i obsah televizních programů, mluvte s nimi a hlavně jim poskytujte dostatek příležitosti k tomu, aby nalézaly smysl a radosti v hodnotách, věcech a činnostech, které se nedají koupit. 

PS: Pokračování o výrobcích hraček následuje

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Maruš11
Maruš11 5. 4. 2020

Odpovědět
Ovace
Ovace 9. 1. 2017

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 21. 11. 2015

zajmavé

Odpovědět
jitkakytka
jitkakytka 20. 11. 2015

zajímavý článek...

Odpovědět
vcelka
vcelka 20. 11. 2015

Snažíme se...

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
93 032
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.