Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Web, je můj nejlepší „obchoďák“

Luciana
Luciana
Vloženo 25. 2. 2019
Líbí se mi
Web, je můj nejlepší „obchoďák“

Web, je můj nejlepší „obchoďák“

V začátcích freelancingu je všechno neznámé a občas máme pocit, že se nic nedaří. A co hůř občas máme pocit, že nic nefunguje. Trávíme hodiny abychom měli kvalitní službu, ale nikdo nás nezná. Jedním z propagačních kanálů, které můžete použít je web.

Web je nedílnou součástí prezentace podnikání a získání nových klientů. Pro kreativce může být kolikrát web tím rozhodujícím zda zakázku dostanou či ne. Proto byste mu měli rozumět a vědět jak s ním pracovat. S měnící se technikou a algoritmy je složitější prorazit. A proto Mioweb pro všechny tápající připravil vzdělávací videa. Aby usnadnili podnikání i jeho rozjezd, proto jsou videa k dostání online a zdarma.

Vzdělávání je rozděleno do třech videí, pro lepší přehlednost.

Nejprve se podíváme na důvody proč váš web nevydělává tolik, kolik byste chtěli. Algoritmy se mění a zpřísňují. A konkurence bývá také velká.Jako první se proto podíváme, zda vůbec umíte přivést zákazníky na web a jak jim ukázat vaši existenci na internetu. Ale není to jen o tom dostat klienty na web. Musíte umět dobře upoutat jejich pozornost, získat jejich důvěru a nakonec umět z návštěvníků webu udělat platící klienty.

Pokud máte pocit, že je u vás někde na webu chyba. Pak je tento vzdělávací program vhodný právě pro vás. Zdarma se můžete přihlásit do programu do 4.3. zde.

Videa jsou doplněna o články, které jdou více do hloubky v určité problematice. Tak se nezapomeňte podívat.

Pokud víte podle statistik, že návštěvnost webu je vysoká, ale potřebujete z návštěvníků udělat klienty, pak je pro vás vhodné druhé a třetí video. Ale i tak nedoporučujeme první vynechat. Možná právě tam narazíte na informaci, jak mít ještě větší nebo relevantnější návštěvy. Kolikrát není problém v nízké návštěvnosti, ale v relevantnosti příchozích osob na web.

Jestli jste tento problém vyřešili, pak je čas se kriticky podívat na váš web, druhé video vás jednoduše navede jaký obsah na webu mít a co naopak vynechat.

Díky jednoduché struktuře webu, návštěvníka neodradíte. Ale také nezapomínejte na povinné informace, které musí být na webu, jako je IČO, jméno společnosti a další. A samozřejmě nezapomínejte na kontakt. Neustále připomínaný blog, by neměl na webu chybět. Jednak vám pomůže vybudovat důvěru, ale pomáhá i algoritmům zařadit do vyhledávání váš web.

To samozřejmě není všechno, od budování důvěry je jen krok nákupu. Jak správně navést návštěvníka k nákupu, vybudovat důvěru a dovést ho tam, kam chci. Tomu se věnuje další video. Slyšeli jste někdy o magnetu? Víte, že po nákupu vztah nekončí a měli byste si klienty hýčkat? A víte jak je hýčkat? To vše a více představí poslední video ze série.

Výhodou této vzdělávací akce je, že je zdarma, a přihlásit se můžete do 4.3. Nemusíte si hlídat termíny, nemusíte nikam jezdit. Prostě se podíváte na video a přečtete si článek, když máte čas a chuť. A rovnou můžete novinky implementovat na web. Sledovat jak váš web navštěvuje více lidí a jak objednávky rostou. Čím dříve se přihlásíte, tím dříve můžete začít.

Foto: Jirilizler.com

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
hudlenka
hudlenka 26. 2. 2019

zajímavé

Odpovědět
lemur
lemur 26. 2. 2019

Pěkné čtení.

Odpovědět
Majina
Majina 25. 2. 2019

zaujímavý článok.

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
2 922
testovaných produktů
87 002
registrovaných inspirativních žen
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.