Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková
Vloženo 16. 4. 2017
Líbí se mi

Víte, v čem je síla "vaší značky"?

Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková
Vloženo 16. 4. 2017
Líbí se mi
Víte, v čem je síla "vaší značky"?

Víte, v čem je síla "vaší značky"?

Jedno známé rčení praví: „Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž!“

O tom, že jsme každý originál a jsme jedineční, netřeba dlouze diskutovat. Na toto téma byla napsána spousta článků, dokonce i knih. Třeba od Tomáše LukavceJsi značka 

Každý děláme svoji práci a podnikání odlišně. Někomu funguje to, druhému zase ono. I když je náš obor dokonale „prošpikovaný“ konkurencí, neznamená to, že my nebudeme úspěšní! Protože ten svůj úspěch si každý vytváří sám. Tím, jaký je, jaké jsou jeho produkty, jak se chová k lidem, zda se víc usmívá nebo je spíš nabručený a také tím, jakou dáváme přidanou hodnotu. Něco navíc.

Náš punc jedinečnosti je ta naše značka. Nebojte se o sobě dát vědět světu a hlavně, nebojte se světu ukázat! Lidé už mají dost líbivých, neosobních textů a reklamy. Lidé chtějí něco víc! Něco osobnějšího, lidštějšího. Chtějí vědět, že VY jste taky jenom člověk, byť jste úspěšní.

Nebojte se ukázat světu svoji lidskost a svoji tvář! Protože to je to, co vás odliší od ostatních. Nebudete totiž jen pouhý text a nabídka produktů – tak, jak to dělají ostatní. Budete příběh.

Přiblížíte se tak mílovými kroky svému zákazníkovi. Ukažte mu, že stejný problém, jako teď řeší on, jste řešili vy už dříve taky. Vy jste to už vyřešili a chcete mu proto nabídnout řešení, aby nemusel tápat a zkoušet naslepo cestičky, ale šel rovnou a vyšlapanou cestou přímo k cíli – k vašemu produktu.

Ukažte zákazníkům svoji tvář a začněte budovat svoji jedinečnou značku, svůj brand.

A nebojte se, neznamená to, že teď hned musíte každému na potkání začít vyprávět, kdo jste a co děláte

Pro začátek postačí, když na své webové stránky umístíte svoji fotku, napíšete pár řádků o sobě a třeba svůj krátký příběh o tom, kdo jste a proč děláte to, co děláte. Proč si mají zákazníci vybrat právě VÁS? V čem je síla právě té vaší značky?

A hlavně nezapomínejte, že jste jedineční! Takže je normální, že se nemusíte líbit a nezavděčíte se hned všem. Z toho určitě nemějte těžkou hlavu, protože už to, že jste začali a rozhodli se dělat věci jinak je do budoucna tou nejlepší investicí pro váš úspěch!

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Glady
Glady 17. 4. 2017

Odpovědět
Gabill
Gabill 17. 4. 2017

To je pravda. Kazdy mame talent na nieco ine, staci ho vediet spravne vyuzit.

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 17. 4. 2017

paráda, jste moc šikovní

Odpovědět
Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková 17. 4. 2017

sipeji
sipeji 16. 4. 2017

"Jste jedineční"toho by se měli držet všichni.

Odpovědět
Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková 16. 4. 2017

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
84 923
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.