Jedno známé rčení praví: „Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž!“
O tom, že jsme každý originál a jsme jedineční, netřeba dlouze diskutovat. Na toto téma byla napsána spousta článků, dokonce i knih. Třeba od Tomáše Lukavce – Jsi značka
Každý děláme svoji práci a podnikání odlišně. Někomu funguje to, druhému zase ono. I když je náš obor dokonale „prošpikovaný“ konkurencí, neznamená to, že my nebudeme úspěšní! Protože ten svůj úspěch si každý vytváří sám. Tím, jaký je, jaké jsou jeho produkty, jak se chová k lidem, zda se víc usmívá nebo je spíš nabručený a také tím, jakou dáváme přidanou hodnotu. Něco navíc.
Náš punc jedinečnosti je ta naše značka. Nebojte se o sobě dát vědět světu a hlavně, nebojte se světu ukázat! Lidé už mají dost líbivých, neosobních textů a reklamy. Lidé chtějí něco víc! Něco osobnějšího, lidštějšího. Chtějí vědět, že VY jste taky jenom člověk, byť jste úspěšní.
Nebojte se ukázat světu svoji lidskost a svoji tvář! Protože to je to, co vás odliší od ostatních. Nebudete totiž jen pouhý text a nabídka produktů – tak, jak to dělají ostatní. Budete příběh.
Přiblížíte se tak mílovými kroky svému zákazníkovi. Ukažte mu, že stejný problém, jako teď řeší on, jste řešili vy už dříve taky. Vy jste to už vyřešili a chcete mu proto nabídnout řešení, aby nemusel tápat a zkoušet naslepo cestičky, ale šel rovnou a vyšlapanou cestou přímo k cíli – k vašemu produktu.
Ukažte zákazníkům svoji tvář a začněte budovat svoji jedinečnou značku, svůj brand.
A nebojte se, neznamená to, že teď hned musíte každému na potkání začít vyprávět, kdo jste a co děláte 🙂
Pro začátek postačí, když na své webové stránky umístíte svoji fotku, napíšete pár řádků o sobě a třeba svůj krátký příběh o tom, kdo jste a proč děláte to, co děláte. Proč si mají zákazníci vybrat právě VÁS? V čem je síla právě té vaší značky?
A hlavně nezapomínejte, že jste jedineční! Takže je normální, že se nemusíte líbit a nezavděčíte se hned všem. Z toho určitě nemějte těžkou hlavu, protože už to, že jste začali a rozhodli se dělat věci jinak je do budoucna tou nejlepší investicí pro váš úspěch!
Víte, v čem je síla "vaší značky"?
-
Přemek Forejt miluje obyčejné suroviny, ze kterých dělá neobyčejné pokrmy. Možná právě proto se stal jedním z vážených porotců televizní kulinářské soutěže MasterChef Česko
KamilaKřivčíková||Osobní rozvoj a podnikání
Radí, ať jíme to, co nám chutná, jen ať je to z kvalitních zdrojů. Sám má rád poctivé tučné věci,...
-
5
Anna Bartošová||Osobní rozvoj a podnikání
Jak se stavíte k životním změnám? Děláte je rádi ve svém životě? Nebo spíše procházíte změnou, ke které jste...
-
Návrat mezi "dobré".
DominikaTrösterová||Osobní rozvoj a podnikání
Jako každý, jste jistě zažil, že jste se v povědomí ostatních dostali do “sekce černé ovce”. Tak tomu bohužel...
-
Afirmujme si: Mé léčení již probíhá. S láskou naslouchám sdělením svého těla.
KamilaKřivčíková||Osobní rozvoj a podnikání
Naše tělo, stejně jako naše nálada, je pouhým zrcadlem našich vnitřních myšlenek. Naše myšlenky nás ovlivňují na buněčné úrovni. To...
-
KDO JSEM
Kateřina Ivanová||Osobní rozvoj a podnikání
Jmenuji se Kateřina Ivanová a jsem módní stylistka. Něco o mě V mé dětské občance z 1. třídy jsem...
-
Dokážeme všechno, co chceme!
IvanaŠtěrbová||Osobní rozvoj a podnikání
Ivana se nevzdávala a dokázala všechno, co chtěla. A to i přes veškeré pochybnosti příbuzných a známých. Přečtěte si...
-
3.-9.9.2018: Trošku schizofrenní rozjezd
RenataPetříčková||Osobní rozvoj a podnikání
Najednou víme, co máme dělat a kudy se dát. Najednou také víme, co nám brání v pohybu vpřed. To je...
-
Muzeum knižní vazby
Jiří Hudeček||Osobní rozvoj a podnikání
Při jedné z našich prvních cest do města Loket jsme také navštívili MUZEUM KNIŽNÍ VAZBY.Bylo to velmi zajímavé a...