Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

trenér motivace a změny
trenér motivace a změny
Vloženo 6. 3. 2017
Líbí se mi

Toužíte po sexy zadečku? Vyběhněte ven!

trenér motivace a změny
trenér motivace a změny
Vloženo 6. 3. 2017
Líbí se mi
Toužíte po sexy zadečku? Vyběhněte ven!

Toužíte po sexy zadečku? Vyběhněte ven!

Pokud lze něco nazvat zázrakem pro sexy zadeček, tak je to dynamická fitness chůze. A ještě ke všemu vám chůze může opravdu změnit život! Stejně jako dech je i chůze tím nejpřirozenějším a nejúčinějším nástrojem, který máme volně k dispozici. Nic jiného není potřeba!

Chůze je zdarma, je dostupná a vhodná úplně pro všechny a hlavně, má výsledky! Nehrozí zde kolaps jako u přepálených začátcích běhu. Není zde žádná extra zátěž na kolena a ani píchání v boku a lapání po dechu téměř nehrozí. Po pár dnech pravidelné dynamické chůze začne vaše tělo reagovat. Zpevní se a vy začnete sami se sebou v zrcadle koketovat.

Pokud patříte mezi ty „věčné odkládače“, „výmluvníčky“ nebo mezi „teoretické experty“, kteří se vyznačují samým bla, bla, bla, ale skutek utek, tak tu pro vás něco mám. Připraveni?

Pokud vás bolí záda, koleno, kyčel, život vám otravuje pár kilo navíc a většinou máte špatnou náladu, tak bych řekla, že je možná čas něco změnit. Můžou to být boty, typ cvičení anebo způsoby, jakými se odměňujete, ale hlavně to bude vaše MYŠLENÍ!

Čas máte, protože JE TO VÁŠ ŽIVOT!!!

JARO JE TADY, takže hurá na to!

  1. Dvouminutová chůze na tramvaj, na oběd nebo na dětské hřiště SE NEPOČÍTÁ!!! Abychom zde mohli mluvit o té opravdové dynamické fitness chůzi s efektem výše zmíněným, je potřeba se procházkou kochat ve svižném tempu nejméně 30min a to alespoň 5 x týdně! To znamená 8-10 vašich oblíbených písniček se sluchátky přímo do vašeho mozku a je to.
  2. Správné držení těla je ten základní klíč ke dveřím, za kterými se skrývá vaše zpevněné tělo. Na všech lekcích strolleringu uslyšíte následující instrukce:
    1. Vytáhněte se jako loutka, kterou někdo tahá za vršek hlavy;
    2. Pomyslně zasuňte lopatky do zadních kapes u kalhot;
    3. Otevřete hrudník, nechte své srdce zářit, a při každém výdechu přitáhněte pupík k páteři, (aktivace středu těla).
  3. Představte si, že na hlavě nesete knihu, kterou samozřejmě nesmíte upustit. Tato představa vám pomůže zaktivovat a vyrovnat své tělo i při běžné chůzi mezi prodejními regály v supermarketu.
  4. Sexy zadeček přijde v momentě, kdy protáhnete každý krok, a při každém odrazu od špičky ten svůj mňam, mňam gluteus (sval hýžďový) pořádně zatnete/zpevníte. Pokud si jen tak půjdete a necháte svou sedinku jen tak si plápolat ve větru, nic moc se zezadu nezmění.
  5. Milujete VÝZVY? Ne? Tak to jste ještě nezažili ty naše! A tady je další. Každý týden si přidejte 5min navíc. A víte proč? Protože ten bůček, co si pod kůží schováváte na horší časy, začne odcházet až v momentě, kdy mu dojde, že tohle už jednorázová aktivita prostě není, a že to to tady už asi někdo myslí opravdu vážně.
  6. Víte, jaké je vaše indiánské jméno? Tady to prý zjistíte… Mít pravé indiánské jméno a jít indiánskou chůzí je naprosto úžasné. Zkrátka občas hodně zrychlíte a po chvilce (cca 1min) se vratíte zpět na své původní tempo. Ano, Přesná Muška (mé indiánské jméno) to myslí naprosto vážně!
  7. A pojďte ještě hlouběji – poslouchejte zvuk svého došlapu, vnímejte vůně cesty, po které jdete (ach ne, vysypaná popelnice…), soustřeďte se na pohupování svých rukou a na svůj dech. Zaměřte se na vzduch, který proudí vaším nosem či ústy do těla a zase zpět. Vsadím se s vámi, že po určité době se pro vás chůze stane drogou. Venku budou padat trakaře a vy stejně půjdete. A kdykoli si vaši hlavu přivlastní nějaká myšlenka, ukažte ji, kde jsou dveře ven. Jediné, co při chůzi existuje, jste vy, váš dech a životadárný pohyb.

JSME ZROZENI K POHYBU…

S láskou,

Edita Berková

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Luonnatar
Luonnatar 14. 3. 2017

Uz se tesim az budu moci vybehnout

Odpovědět
trenér motivace a změny

To je krása

Clairest
Clairest 6. 3. 2017

Miluji běh! ♥

Odpovědět
trenér motivace a změny

konatovka
konatovka 6. 3. 2017

Bez pravidelného sportování (nordic walking) si už neumím ani v mém seniorském věku představit. Je to skutečně pravdivé, že to pro zdraví znamená hodně. Také doktora navštěvuji pouze při preventivních prohlídkách. Samozřejmě k tomu patří zdravý jídelníček.

Odpovědět
trenér motivace a změny

sipeji
sipeji 6. 3. 2017

máme v plánu začít běhat s dcerou

Odpovědět
trenér motivace a změny

ŽENY s.r.o. v číslech

2 922
testovaných produktů
86 628
registrovaných inspirativních žen
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.