Psychologický thriller Zničím tě a vezmu si co je mé vypráví příběh dvou žen, které si sice nejsou v ničem podobné, ale spojuje je jeden důležitý životní prvek. Thriller se věnuje velice vážným tématům dnešní doby, jako jsou stalking, voyerství, přehnaná žárlivost v partnerských vztazích a jak přílišná touha po úspěchu v práci může zničit jindy pohodové rodinné vztahy.
První ženou, která vypráví svůj příběh v průběhu pouhých sedmi měsíců, je Kathy. Po mateřské dovolené nastupuje na místo šéfredaktorky do prestižního londýnského časopisu věnujícího se oboru architektury. Práce ji baví, naplňuje, a proto si ze začátku ani neuvědomuje, jak moc její vysoké pracovní nasazení ovlivňuje vztahy doma. Syna Billyho nechává převážně hlídat najatou chůvou, partnerský vztah s manželem Marcusem se začíná ochlazovat, až se sobě manželé odcizí úplně.

Druhou hlavní postavou románu je Heja. Ta pracuje spolu s Kathy v redakci časopisu, do které nastoupila v době Kathyina těhotenství. Heja je na rozdíl od Kathy velice chladná, nikoho si nepustí k tělu, na okolí působí odměřeně, nechce s nikým navazovat ani přátelství. Heja se stýká s Robertem, který ji bezmezně miluje, avšak ona sama k němu stejné city neopětuje. Celé její srdce i lásku získal její psycholog Arvo, s kterým řešila své špatné nálady, deprese a nastupující nevyléčitelnou nemoc. Bohužel Arvo zemřel a Heja se cítí zcela osamělá a opuštěná, s Arvem ztratila nejen lásku, ale také přítele, kterému mohla svěřit své nejčernější a nejtajnější myšlenky.

Kniha Zničím tě a vezmu si, co je mé je rozdělená do kratších kapitol, ve kterých se obě hrdinky ve vyprávění střídají, a můžeme tak vnímat jejich odlišné pohledy na různé situace, které se v jejich životech odehrávají. V průběhu čtení nám dojde, že Heja nevyhledala práci v Kathyině týmu náhodou. Kathy totiž pro Heju představuje problém, který stojí v cestě jejímu záměru! Velkým mínusem knihy je fakt, že se o Hejině záměru brzy dovídáme, což románu ubírá na napětí v dalším vyprávění. Brzy pochopíme, jaké pohnutky vedou Heju k pronásledování Kathy, a jak minulost obou žen ovlivňuje jejich osobnost a životní postoj.