Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Sofia Jelínková
Sofia Jelínková
Vloženo 1. 10. 2021
Líbí se mi

Projekt sebedůvěry Dove již potřetí podpoří Centrum Anabell: i tentokrát mohou zákazníci nákupem výrobků Dove v obchodech řetězce Tesco přispět na dobrou věc

Sofia Jelínková
Sofia Jelínková
Vloženo 1. 10. 2021
Líbí se mi
Projekt sebedůvěry Dove již potřetí podpoří Centrum Anabell: i tentokrát mohou zákazníci nákupem výrobků Dove v obchodech řetězce Tesco přispět na dobrou věc

Projekt sebedůvěry Dove již potřetí podpoří Centrum Anabell: i tentokrát mohou zákazníci nákupem výrobků Dove v obchodech řetězce Tesco přispět na dobrou věc

Projekt sebedůvěry Dove více než deset let pracuje na tom, aby se krása stala zdrojem zdravého sebevědomí, ne úzkosti a obav. I proto v rámci svých aktivit letos už potřetí spojuje své síly s obchodním řetězcem Tesco na podporu Centra Anabell, které pomáhá lidem s poruchami příjmu potravy. Akce, v rámci které z každého zakoupeného produktu značky Dove v síti Tesco přispívají zákazníci 1 Kč neziskové organizaci Centrum Anabell, trvá od 22. září do 19. října. Loňský výtěžek byl 62 874 Kč.

Vybrané peníze Centrum Anabell využívá pro práci s rodinami klientů s poruchou příjmu potravy. S rodinou, v níž se vyskytuje onemocnění poruchou příjmu potravy (většinou u dítěte, ale stává se, že je nemocný i další člen rodiny, často jeden z rodičů) se společně setkává v rámci multidisciplinárních sezení psycholožka, nutriční terapeutka i sociální pracovnice v jeden čas na jednom místě v zázemí Centra Anabell, a to v Brně, Praze či v Ostravě. Společně prostřednictvím těchto setkávání pracují s obtížemi, které k onemocnění vedly, ale které také mohou vést z nemoci ven,“ uvádí PhDr. Ing. Jana Sladká, která stojí za vznikem Anabell. „Doba covidová ovlivnila životy nás všech a její následky jsou zátěžovou zkouškou pro všechny. Velice zranitelnou a málo slyšitelnou skupinou jsou děti, které byly v době lockdownu vytrženy z kolektivu a nemalý podíl času trávily u počítačů a mobilů. V rámci naší praxe se nám ukazuje, v jakém rozsahu byla zasažena dětská psychika, setkáváme se s projevy úzkostí a strachů, obav, že děti nebudou vypadat tak, jak předtím nebo že přibraly, také studu, protože nebyly v kontaktu s ostatními, zhoršily se jejich komunikační dovednosti apod., vzrostla délka času stráveného na sociálních sítích sledováním, jak kdo vypadá s porovnáváním sebe sama a toho, jak si myslí, že by měly vypadat. To vše mělo a má velký dopad na dětské duševní zdraví a fungování celých rodin, jsme proto moc rádi, že i s podporou DOVE můžeme rodinám a dětem poskytovat odbornou nutričně-terapeutickou a psychologickou pomoc.“

 

„Za Projekt sebedůvěry Dove musím uvést, že si nesmírně vážíme partnerství s Centrem Anabell, které podává pomocnou ruku klientům s poruchami příjmu potravy. I v rámci našeho projektu se snažíme pomoci nejen mladým ženám a dívkám, ale i mužům a chlapcům se sebepřijetím a zdravým vnímáním vlastního těla a spolupracujeme od roku 2004 s předními odborníky z oblasti psychologie, zdraví či vnímání vlastního těla,“ uvádí Eliška Bukovičová, manažerka Projektu sebedůvěry Dove. „Letos jsme zareagovali i na částečné přesunutí života do online prostředí, rodičům nabízíme zdarma sérii edukačních videí s radami, jak vychovat zdravě sebevědomé dítě či možnost přihlásit na do online webináře, v rámci kterého mohou probrat se školeným lektorem vlastní témata či konkrétní dotazy.“

Projekt sebedůvěry Dove aneb Krása by měla být zdrojem sebedůvěry a ne úzkosti

Tento jedinečný projekt pomáhá v českých školách, letos se navíc rozrostl v sérii edukačních videí, která přináší rodičům rady, jak vychovat zdravě sebevědomé dítě. V rámci podpory rodičů spustil Projekt sebedůvěry Dove vlastní online webinář, do kterého je možné se zdarma přihlásit na stránkách projektu.

Projekt sebedůvěry Dove letos navíc uvedl i novou edukativní brožuru Průvodce sebedůvěrou, která je zaměřena na budování spokojenosti s vlastním tělem rodičů i dětí.

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Li
Li 1. 10. 2021

super

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 1. 10. 2021

paráda

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 1. 10. 2021

super

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
102 531
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.