Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

avatar
Dominika Šimonová
Vloženo 5. 3. 2019
Líbí se mi

Problém 21. století ?

avatar
Dominika Šimonová
Vloženo 5. 3. 2019
Líbí se mi
Problém 21. století ?

Problém 21. století ?

Úpřímně a na rovinu byli doby, kdy jsem nevěděla proč jsem na světě a pro co že tu žiju zrovna já. Každý druhý se tváří jako kdyby byl kámoš, ale  nakonec ti pak stejně hodí pod nohy minu, protože nejsi dost IN a dost populární. Řekla bych, že generace  narozená 95-99 ročník je ta hraniční, kdy ještě bylo jedno zda na písku máš značku nebo konfekci, nebyl instagram, mobily a všechno bylo jednoduší. Když jsem já byla malá, tak jsem si dokázala vážit věcí a byla jsem ráda, že jsem vůbec dostala svůj první mobil. Ale co aktuální generace ? Řeší se, aby dítě na prvním stupni nebylo šikanované, kvůli tomu, že nemá "IN" věci a drahé telefony.  Protože každý, kdo teď nosí konfekci je chudý, nemá na to co se teď nosí je prostě nepopulární....

Já se ptám proč ? Přeci je jedno, že nemám na hrudi velký nápis PUMA/ NIKE apod.. Jde přeci o to jaká jsem povahou. Když to vezmu ze svého pohledu a z pohledu mého okolí. Je mi 22 a mám normální dobře placenou práci, že si troufám říct, že nemusím chodit po výprodejích, ale k čemu mi bude, že si koupím bundu za  2500 Kč například od Adidas , když si tu stejnou můžu koupit akorát v jiné barvě mohu koupit za 300kč do CROPPu. Já si půjdu raději koupit konfekci nebo věc ve slevě, protože mě je těch peněz líto. Třeba můj přítel si myslí, že to je kvalitnější i když podle mě to vydrží úplně stejně a jde to všechno ze stejné továrny Myslím si, že telefony za 30 t. Kč a výš jsou prostě vyhazování peněz.  Ale i v dnešní době chápu, že je to třeba. Nemáš  značku  ztrácíš cenné body. Ale myslím si taky, že tyhle věci by měli zaprvé děti a mladá generace získávat doma. 

Třeba z aktuálního  docela dost řešeného tématu je influencer a youtuber Tary. Je to 25 letý kluk, který se živý Youtube videi , kde skáče Parkour. Zdá se to všechno fajn a  super. Každý si myslí jak to s dětma myslí dobře, ale opak je pravdou, protože i jemu jde jen o peníze. Na jedné své " akci",  se ho fanoušek ( chlapec cca 8 let) zeptal proč má tak drahé oblečení, které prodává? A on mu na to odpověděl : "Protože já mám více peněz než ty ! ". Chlapec si chtěl koupit jeho oblečení s jeho logem, ale rodiče mu to třeba zakázali ( jeho věci stojí okolo 1500kč). Bylo mi toho chlapce líto, když ho takhle shodil.....Prostě sláva a peníze lidem ničí mozek. Kdo by chtěl být na místě toho chlapce, když se mu pak každý smál. Bohužel díky, člověku který  byl asi  i jeho vzorem, tak bude tento chlapec známý, jen kvůli tomu, že nemá peníze a ne třeba proto, že byl v jeho videu a na jeho akci.... Přikládám i odkaz na video s tímto

 

Je to věc k zamyšlení, protože to k čemu naše děti a budoucí generace vedeme je jen naší vizitkou. Uvažme prosím, zda chceme aby jsme v tomto žili a nechali vyrůstat naše děti. Vím, že mi je jen 22 let, ale rozhodně nedopustím, aby moje dítě bylo ovlivňované dobou peněz. Je sice 21. století, ale tento přístup ty lidi akorát zničí, pokud s tím něco neuděláme. Peníze nejsou všechno a je jedno jestli ti je 10 / 20 / 40 / 70 let. Jsou důležitější věci a témata k řešení !!! 

_____

Všem, kteří s mojí myšlenkou a tím, co jsem chtěla říct nesouhlasí. Tak se omlouvám. Je to můj názor a myslím si, že když si to uvědomím já v 22 letech, měl by pak každý. Stačí se dívat kolem sebe a ty chyby vidíte

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 30. 5. 2020

Je to veru tak

Odpovědět
Majina
Majina 6. 3. 2019

zaujímavé riadky.

Odpovědět
lemur
lemur 6. 3. 2019

K zamyšlení.

Odpovědět
Siraellen
Siraellen 5. 3. 2019

bohužel taková je dnešní doba

Odpovědět
avatar
Dominika Šimonová 5. 3. 2019

Je a když vidím, že moje generace - moji vrstevníci jsou už na hraně , tak by s tím chtělo něco dělat

Ovace
Ovace 5. 3. 2019

ano,lidé by se nad sebou měly zamyslet,co je důležité a co ne

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
93 782
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.