Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Jana101
Jana101
Vloženo 8. 5. 2021
Líbí se mi

Ovládání mysli - CVIČENÍ

Jana101
Jana101
Vloženo 8. 5. 2021
Líbí se mi
Ovládání mysli - CVIČENÍ

Ovládání mysli - CVIČENÍ

Cvičení na uvolnění 

1/ Při čtení následujících řádků dýchejte zhluboka... Představujte si, jak při výdechu odchází z vašeho těla veškeré napětí... Uvolněte vlasy, čelo, obličej... Uvolněte jazyk, krk, ramena... Udělejte to hned teď. Nyní uvolněte záda, břicho, pánev... Dýchejte klidně a uvolňujte nohy a chodidla...

Došlo ve vašem těle ke změně? Všimněte si, jak dlouho vydržíte zůstat uvolnění... Jestliže to dokážete se svým tělem, dokážete to i se svou myslí. 

2/ V této uvolněné, pohodlné poloze si řekněte: "Jsem ochotná se uvolnit. Uvolňuji se. Zbavuji se veškerého napětí, strachu, hněvu, veškeré viny, všeho smutku, všech starých omezení. Uvolňuji se a jsem klidná, usmířená sama se sebou. Jsem usmířená s během života. Jsem v bezpečí."

3/ Opakujte toto cvičení dvakrát až třikrát. Vnímejte lehkost, se kterou se zbavujete napětí. Opakujte toto cvičení kdykoli, když si uvědomíte, že se vám vybavují myšlenky na vaše problémy. Chce to trochu cviku, abyste při tom získali přirozenost.

V uvolněném stavu budou také lépe učinkovat vaše pozitivní tvrzení. Není třeba být v křeči nebo ve stresu a napětí. Uvolněte se a myslete na vhodné myšlenky.  

 

Zdroj: Louise L. Hay: Miluj svůj život

Foto: Pexels

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Kahomar
Kahomar 9. 5. 2021

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 9. 5. 2021

oprima

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
98 309
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.