Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Líbí se mi

Neprodávám. Jak to obrátit?

Líbí se mi
Neprodávám. Jak to obrátit?

Neprodávám. Jak to obrátit?

Poslední dobou se setkávám s tím, že se na mě obrací čím dál více podnikatelek, které se sekly v mrtvém bodě a jejich podnikání stagnuje. A tak jsem se rozhodla sepsat několik základních bodů, na které se často zapomíná a kde nám pak drhnou prodeje.

Nevím, kdo je můj ideální zákazník.

Máte skvělé produkty a služby, ale netušíte, kdo si je může koupit. Vytvořit si vašeho ideálního zákazníka je základ. Když znáte jeho priority a problémy, které řeší, můžete se mu jednoduše přiblížit a přinést mu přidanou hodnotu. Díky tomu se často dostávám s klientkami do bodu, kdy takto vytvoříme službu nebo produkt zcela nový a tak mají jedinečnou šanci chytit své místo na trhu. Takto můžete být pro své zákazníky doslova magnetem. 

Prezentace nevystihuje to, co nabízím.

70% zákazníků se pro koupi rozhoduje na základě emocí. Víte, jaké emoce vzbuzuje v zákaznících vaše prezentace? To je další z bodů, na které se při mé práci zaměřuji. Když už víte, kdo je váš ideální zákazník, jednodušeji mu přiblížíte i svou prezentaci. Někdo chce pocit bezpečí, jiný design a další péči. Proto je důležité vědět komu prodáváte, abyste v něm vytvořili ten správný pocit. 

Komfortní zóna

Strachy, které máme, jsou jenom iluzí. Bojíme se, že nemáme na tohle a tamto a co na to řeknou lidé. A tak se často v podnikání bojíme pustit do akce, která by nás posunula dopředu. Je důležité vystoupit z komfortní zóny a začít se ukazovat. Je spousta způsobů, jak na to a každému bude vyhovovat něco jiného. Důležité je ovšem překonat iluzorní strach.

Struktura

Často mají podnikatelky skvělý nápad, ať už se jedná o produkty nebo služby, nicméně struktura jejich prodeje a prezentace pokulhává. Zákazník si s vámi potřebuje vybudovat vztah a tak je nezbytné se zaměřit i na tuto část. Budovat komunitu a péči, kterou zákazník hledá a ukázat mu, že jste v tom s ním. Popsat svůj příběh a být mu "na blízku". 

 

Jestli si sama nevíte rady s tím, kam směřujete, potřebujete si ujasnit, kdo je váš ideální zákazník nebo jaké mouchy vychytat ve vaší prezentaci, ráda si vezmu do péče i vás. Stačí se mi ozvat na nela.hanakova@gmail.com a uvidíme, kam můžeme společně a efektivně posunout vaše podnikání. 

Budu se těšit

Nela

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Terez/habibi
Terez/habibi 25. 2. 2021

????

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 25. 2. 2021

prima

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 25. 2. 2021

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
96 355
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.