Poslední dobou se setkávám s tím, že se na mě obrací čím dál více podnikatelek, které se sekly v mrtvém bodě a jejich podnikání stagnuje. A tak jsem se rozhodla sepsat několik základních bodů, na které se často zapomíná a kde nám pak drhnou prodeje.
Nevím, kdo je můj ideální zákazník.
Máte skvělé produkty a služby, ale netušíte, kdo si je může koupit. Vytvořit si vašeho ideálního zákazníka je základ. Když znáte jeho priority a problémy, které řeší, můžete se mu jednoduše přiblížit a přinést mu přidanou hodnotu. Díky tomu se často dostávám s klientkami do bodu, kdy takto vytvoříme službu nebo produkt zcela nový a tak mají jedinečnou šanci chytit své místo na trhu. Takto můžete být pro své zákazníky doslova magnetem.
Prezentace nevystihuje to, co nabízím.
70% zákazníků se pro koupi rozhoduje na základě emocí. Víte, jaké emoce vzbuzuje v zákaznících vaše prezentace? To je další z bodů, na které se při mé práci zaměřuji. Když už víte, kdo je váš ideální zákazník, jednodušeji mu přiblížíte i svou prezentaci. Někdo chce pocit bezpečí, jiný design a další péči. Proto je důležité vědět komu prodáváte, abyste v něm vytvořili ten správný pocit.
Komfortní zóna
Strachy, které máme, jsou jenom iluzí. Bojíme se, že nemáme na tohle a tamto a co na to řeknou lidé. A tak se často v podnikání bojíme pustit do akce, která by nás posunula dopředu. Je důležité vystoupit z komfortní zóny a začít se ukazovat. Je spousta způsobů, jak na to a každému bude vyhovovat něco jiného. Důležité je ovšem překonat iluzorní strach.
Struktura
Často mají podnikatelky skvělý nápad, ať už se jedná o produkty nebo služby, nicméně struktura jejich prodeje a prezentace pokulhává. Zákazník si s vámi potřebuje vybudovat vztah a tak je nezbytné se zaměřit i na tuto část. Budovat komunitu a péči, kterou zákazník hledá a ukázat mu, že jste v tom s ním. Popsat svůj příběh a být mu “na blízku”.
Jestli si sama nevíte rady s tím, kam směřujete, potřebujete si ujasnit, kdo je váš ideální zákazník nebo jaké mouchy vychytat ve vaší prezentaci, ráda si vezmu do péče i vás. Stačí se mi ozvat na nela.hanakova@gmail.com a uvidíme, kam můžeme společně a efektivně posunout vaše podnikání.
Budu se těšit
Nela
Neprodávám. Jak to obrátit?
-
Sny o kavárně
Jana101||Osobní rozvoj a podnikání
KAVÁRNA – Sny o kavárně především znamenají snadný a přirozený “zdroj” relaxace a uvolnění, vztahuje se ke snadným způsobům relaxace a...
-
NOVOLUNÍ VE ZNAMENÍ BERANA
MartinaK||Osobní rozvoj a podnikání
Každý měsíc v den novoluní nabízí příležitost pro nový začátek. Dává nám tím šanci změnit směr našeho života a kvalitu nadcházejících...
-
Čím víc se o něčem mluví, tím méně toho je
Lenka Spurná (Krones)||Osobní rozvoj a podnikání
Zkuste si toho začít všímat, že čím více někdo na něco upozorňuje, tím méně toho ve skutečnosti je. Krásně...
-
Můj první rozhovor do rádia – Jak se z PET vyrábí křehká krása
VěraBělinová||Osobní rozvoj a podnikání
Vyrábím lehoučké, něžné šperky z PET lahví už 3 rokem. Jednoho dne mi zavolala Lucie Fürstová, reportérka Český rozhlas...
-
Díky 2018, vítej 2019. Díky za vás všechny, přátelé a těším se na další nové tváře
Eva Čejková||Osobní rozvoj a podnikání
Bilancování roku 2018 jsem nedělala a předsevzetí na 2019 nemám, ale pevně doufám, že to bude rok zase s tak...
-
KOZOROZI, VODNÁŘI, RYBY: září 2018
RenataPetříčková||Osobní rozvoj a podnikání
KOZOROZI *heart**heart**heart**heart* Kupte si šampaňské. Nebo cokoliv na oslavu. Září vám totiž přináší možná splněné sny, možná velký krok k obyčejné...
-
Pracovat z domu při mateřské? Přečtěte si jak na to!
KateřinaŠpundová||Osobní rozvoj a podnikání
Mateřská pro nás, kromě příjemných každodenních radostí a starostí o naše dítko, přináší i nemalou radost v podobě snížení...
-
Začalo to Popeleční středou
RadkaKřivánková||Osobní rozvoj a podnikání
Loni mi to nějak uteklo, ale předloni jsem masopust dala. Od Popeleční středy do Velikonoc jsem nejedla maso, vynechala...