Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Na co při organizaci firemního večírku nezapomenout ...

Líbí se mi
Na co při organizaci firemního večírku nezapomenout ...

Na co při organizaci firemního večírku nezapomenout ...

...aneb detaily a zase detaily…Seznam toho, na co nesmíte během plánování a realizace vaší akce zapomenout je svým způsobem nekonečný. A nejen to, především je pro každou akci jiný . Obsáhnout vše je výzvou pro každého organizátora a až samotná akce prověří, zda a jak zvládáte tzv. multitasking. Když si večírek zajišťujete sami, na co si dát pozor, aby hosté byli spokojení?

Základem je znát perfektně místo, kde se akce koná. Vědět, kdo jsou vaši hosté. Věnovat pozornost termínu a zamyslet se nad tzv. „mokrou“ a „suchou“ variantou v případě outdoor akcí. Pravidlo KDY, KDE, PRO KOHO je základním stavebním kamenem.

Každý z vás už určitě nějaký firemní večírek navštívil. Na co tak člověk během života narazí…Jak daleko a v jakém terénu musí dáma v jehlových podpatkách jít od vozu do sálu, kde akci pořádáte? Nebude se celý večer bořit svými podpatky do trávníku nebo hrubého štěrku, jestliže jste se rozhodli pro party stan bez podlahy? Má si host kam bezpečně odložit kabát a je v šatně obsluha, pokud tedy při odchodu neoceníte možnost že „kdo hledá, najde“? Dorazí-li hosté autem, mají kde parkovat a jsou patřičné instrukce uvedeny v pozvánce? Když  už jsme u pozvánky, všem značně ulehčí život, uvedete-li v ní požadovaný „dress code“.

Pokud je součástí rautu i cokoliv, k čemu bude host potřebovat nůž, bude také potřebovat stůl či alespoň koktejlový stolek…pokud ho nemá, bude grilované steaky nešťastně ukusovat z vidličky nebo vám zbydou na příští akci. Kam s odpadky? Kam s použitým nádobím…nebude-li mít host kam odložit použitý talíř, velmi pravděpodobně ho odloží na stůl, kde je připravený raut…jako na jediné možné místo…a to nechcete. Rozdáváte květiny dámám při příchodu? Kam s nimi, když večer teprve začíná? Kolik toalet je k dispozici a jaká bude fronta před dámským WC v návaznosti na to? Co se stane, když v interiéru začne pomalu roztávat ledová socha? Uf, vše dobře dopadlo, všichni na to budou dlouho vzpomínat…můžete dát fotografie či video na firemní web, facebook, youtube…Cože? „Někdo“ zapomněl objednat fotografa a z akce nemáte jedinou použitelnou fotku? Možná jste neměli detailně zpracovaný produkční plán. Tak třeba zase za rok…

Připadá vám to úsměvné? Mně taky… a neuvěřitelné…o to neuvěřitelnější je, že jsem tohle všechno stihla zažít… jako host. Že jsme ještě zdaleka nevyčerpali seznam toho, na co nesmíte zapomenout? To každopádně… a vidíte, to jsme teprve u večírku. Co takový seminář nebo konference?! O tom zase někdy příště.

 

 

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 25. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 4. 4. 2020

super

Odpovědět
Jíťa
Jíťa 26. 3. 2016

Dámy, vy mě děsíte, čeká mě první ročník benefiční akce pro naši neziskovku, a proto jsem si poznámky pečlivě udělala. Držte nám pěsti. A děkuji za článek.

Odpovědět
Markéta - Event Specialistka

Není třeba se děsit ... držím pěsti a kdykoliv byste potřebovala pro neziskovku něco konzultovat, ráda pomůžu.

Jíťa
Jíťa 29. 3. 2016

Ket - děkuji, no určitě bych moc ráda využila možnost konzultovat, protože mi na tom hodně záleží, ale znalosti z oboru žádné.

Markéta - Event Specialistka

Jíťo, není problém...kdykoliv...

Jíťa
Jíťa 7. 4. 2016

Děkuji, ozvu se.

Markéta - Event Specialistka

gustawka
gustawka 25. 3. 2016

Cenné rady

Odpovědět
Amanda
Amanda 25. 3. 2016

Jojo

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
100 234
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.