Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

PhDr. Pavlína Doležalová
PhDr. Pavlína Doležalová
Vloženo 11. 3. 2021
Líbí se mi

Když už nemůžeš, tak...

PhDr. Pavlína Doležalová
PhDr. Pavlína Doležalová
Vloženo 11. 3. 2021
Líbí se mi
Když už nemůžeš, tak...

Když už nemůžeš, tak...

Všichni víme, co je vyčerpání, únava nebo ubíjející stereotyp. Čas od času se každý ocitne blíž nebo dál od pomyslného "dna" svých sil. Je to přirozené - tedy alespoň za podmínek, že jedete bez přestání doma/v práci/doma/doma...Zásobárna naší síly a motivace však není nekonečná a neomezená.
 
Když už nemůžeš, tak...přidej víc nebo si odpočiň? Klasické dilema, které ve své praxi s klienty řeším velice často.
 
???? Přináším 10 tipů k zamyšlení a uskutečnění.
 

Jak jste zvyklí čerpat a dobíjet síly vy?

 
 ..................................................................................................................................................

Jsem tu pro vás - ať už jste zrovna plní odhodlání se vrhnout do změn a svých vysněných stanovených cílů nebo se zrovna sotva ploužíte - napište mi nebo si sjednejte schůzku! Ve dvou se to táhne o něco lépe, protože rozložíte síly a ještě se u toho stihnete volně nadechnout. 

VÍCE NA: https://www.zarivenitro.cz/

 

1) Zavolejte si s přáteli.

Prostě si povídejte o "soft" tématech - neřešte, nestěžujte si, jen sdílejte, poslouchejte, vnímejte. Můžete si třeba vzájemně říct, na co se těšíte a co vám teď navzdory všemu bezvadně funguje.

2) Zavolejte si s odborníkem.

Stále opakuji, že není žádná ostuda být v kontaktu s koučem či psychologem. Dnes je to skoro tak běžné, jako jít ven do přírody. Dozvíte se, jak to vnímá někdo nestranný a společně učiníte vaši situaci přehlednější, a tudíž méně děsivou.

 

3) Usmějte se, prostě jen tak.

To nic nestojí. Jen trošku námahy malých svalů a vrásek kolem úst. Váš mozek vás odmění vyloučením těch správných hormonů a tím lepší náladou.

 

4) Dejte si dobrou kávu/čaj/džus - a vnímejte to.

To vám pomůže se na chvíli zastavit a nabrat sílu. Zkuste se soustředit na teplo nápoje, vůni i chuť. Ne že to do sebe zas hodíte a kopnete za dvě vteřiny a jdete makat dál!!!

 

5) Čas (opravdu!) pro sebe.

Dělejte, co chcete, co vás naplňuje, zrelaxuje a baví. Změňte vzduch (doslova) a vyběhněte ven nebo se zabořte do měkkého gauče. Stačí pár minut, ale denně a pravidelně. Dopřejte si pozitivno!

 
CELÝ ČLÁNEK I S TIPY: http://bit.ly/když-už-nemůžeš
 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Svata
Svata 3. 4. 2021

Odpovědět
PhDr. Pavlína Doležalová

lemur
lemur 12. 3. 2021

Dobré tipy.

Odpovědět
PhDr. Pavlína Doležalová

Děkuji, máte sama ještě nějaké rozvíjející nápady?

hudlenka
hudlenka 11. 3. 2021

super, někdy i takový článek dokáže povzbudit

Odpovědět
PhDr. Pavlína Doležalová

paráda, děkuji. účel tedy splněn a to zpětně nabíjí i mě. Síle zdar!

Kahomar
Kahomar 11. 3. 2021

Odpovědět
PhDr. Pavlína Doležalová

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
98 115
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.