14.4. jsem se účastnila jedné z největší akce v čechách pro ženy: Eqaul Pay Day. Doporučuji všem ženám, které se snaží prorazit v mužské společnosti a rády se rozvíjejí. A i letos jsem si nemohla vybrat z nepřeberného množství mentorek a témat.
Jako první mě oslovila přednáška Christiny Muntean – Personal Brendig, velmi důležité téma, pokud podnikáte sami na sebe.
Když jste freelancer, tak to jak vystupujete se odráží i v úspěchu a známosti vaší „osobní firmy“
Jak tedy budovat osobní značku?
    Jako první si určete v čem jste jedineční. A od toho se odvíjí ostatní.
Jedinečnost nemusí být jen v tom, že máte produkt, který nikdo nemá, ale může to být i v kvalitě, ve vašem přístupu k práci, v tom, čeho jste dosáhli, atp. Tahle jedinečnost by měla být pokud možno pozitivní.
Dále bychom měli rozvíjet své komunikační dovednosti. Komunikací s klientem v něm nechávám stopu, to co si klient z jednání odnáší. Po nějakém čase si lidé nepamatují co jste jim říkali, ale pamatují si jak se cítili ve vaši společnosti. Pokud je tato stopa pozitivní, určitě se vašemu klientovi s vámi lépe pracuje a vzpomene si na vás i při další zakázce.
Dávejte si pozor na to jak moc mluvíte, má váš klient dostatek prostoru, aby se vyjádřil?
Kolik si z toho co jsme řekli klient pamatuje?
V komunikaci platí, že pokud nemám zvládnutou komunikaci k sobě, pak nemohu dobře komunikovat na venek. Proto byste měli přesně vědět kdo jsem a kam směřuji. A na každou schůzku bychom měli jít s myšlenkou, s čím tam jdu a čeho chci dosáhnout, to pomáhá jednání vést k cíli a působíte více sebevědomě.
    Sociální sítě, jsou nezbytnou součástí budování značky, ale nejsou primární cestou budování, jen doprovází vaši osobnost. Uvědomte si, že na sociálních sítích vždy sdílíme jen část naši osobnosti, jen úspěchy, takže si podle nich nedělejte obrázek. Linked In je důležitou součástí budování povědomí o naší osobě a většina náborů právě probíhá přes tuto sociální síť.
    Autenticita, určitě to slýcháte pořád dokola, být sám sebou. Přetvářku dlouho nevydržíte a ikdyž klient nemusí rozumět psychologickým procesům, tak časem pozná jací doopravdy jste a že nejste k němu upřímní.
    Osobní značku nevybudujete za noc, vyvíjí se v čase a chce to práci. Osobní značku tvoří to co jste, jak se prezentujete osobně, jak komunikujete, jak se prezentujete na sociálních sítích, co nabízíte, a hlavně tím, že víte co chcete.

0 Komentářů

Napište komentář

©2024 Ženy s.r.o.

nebo

Přihlášení

nebo    

Zapomenuté heslo

nebo

Create Account