14.4. jsem se účastnila jedné z největší akce v čechách pro ženy: Eqaul Pay Day. Doporučuji všem ženám, které se snaží prorazit v mužské společnosti a rády se rozvíjejí. A i letos jsem si nemohla vybrat z nepřeberného množství mentorek a témat.
Jako první mě oslovila přednáška Christiny Muntean – Personal Brendig, velmi důležité téma, pokud podnikáte sami na sebe.
Když jste freelancer, tak to jak vystupujete se odráží i v úspěchu a známosti vaší „osobní firmy“
Jak tedy budovat osobní značku?
Jako první si určete v čem jste jedineční. A od toho se odvíjí ostatní.
Jedinečnost nemusí být jen v tom, že máte produkt, který nikdo nemá, ale může to být i v kvalitě, ve vašem přístupu k práci, v tom, čeho jste dosáhli, atp. Tahle jedinečnost by měla být pokud možno pozitivní.
Dále bychom měli rozvíjet své komunikační dovednosti. Komunikací s klientem v něm nechávám stopu, to co si klient z jednání odnáší. Po nějakém čase si lidé nepamatují co jste jim říkali, ale pamatují si jak se cítili ve vaši společnosti. Pokud je tato stopa pozitivní, určitě se vašemu klientovi s vámi lépe pracuje a vzpomene si na vás i při další zakázce.
Dávejte si pozor na to jak moc mluvíte, má váš klient dostatek prostoru, aby se vyjádřil?
Kolik si z toho co jsme řekli klient pamatuje?
V komunikaci platí, že pokud nemám zvládnutou komunikaci k sobě, pak nemohu dobře komunikovat na venek. Proto byste měli přesně vědět kdo jsem a kam směřuji. A na každou schůzku bychom měli jít s myšlenkou, s čím tam jdu a čeho chci dosáhnout, to pomáhá jednání vést k cíli a působíte více sebevědomě.
Sociální sítě, jsou nezbytnou součástí budování značky, ale nejsou primární cestou budování, jen doprovází vaši osobnost. Uvědomte si, že na sociálních sítích vždy sdílíme jen část naši osobnosti, jen úspěchy, takže si podle nich nedělejte obrázek. Linked In je důležitou součástí budování povědomí o naší osobě a většina náborů právě probíhá přes tuto sociální síť.
Autenticita, určitě to slýcháte pořád dokola, být sám sebou. Přetvářku dlouho nevydržíte a ikdyž klient nemusí rozumět psychologickým procesům, tak časem pozná jací doopravdy jste a že nejste k němu upřímní.
Osobní značku nevybudujete za noc, vyvíjí se v čase a chce to práci. Osobní značku tvoří to co jste, jak se prezentujete osobně, jak komunikujete, jak se prezentujete na sociálních sítích, co nabízíte, a hlavně tím, že víte co chcete.
Jak budovat osobní značku
-
Volno i práce nonstop. Vítejte v nové době
AlžbětaBublanová||Osobní rozvoj a podnikání
Pokud pracujete na volné noze, tak už to asi dávno víte. Že slovo dovolená je termín jak z fantasy románu....
-
Tak trochu introvertka #10
INOMA||Osobní rozvoj a podnikání, inspirace
Jsem samotářka a můj status je být moc a hodně online. Ano, je to tak. Právě včera jsem si...
-
Afirmace pro potíže s krkem, kašel
Jana101||Osobní rozvoj a podnikání
KRK představuje schopnost vyslovit se, požádat, oč chceme, je to průchod pro sebevyjádření. Krk také představuje tvořivost, tvůrčí proud...
-
Nenechte vyblednout vzpomínky na svatební den… Profi fotografové vám poradí, jak na to!
KristýnaGrebík||Osobní rozvoj a podnikání
Svatební sezóna je v plném proudu! Krásný dort, výzdoba, prstýnky, svatební šaty, účes… Stojí nemalé úsilí veškeré detaily vyladit –...
-
NARODENINOVÝ DARČEK: KNIHA ŠŤASTIE NA DOSAH ZADARMO
NoraŠulíková||Osobní rozvoj a podnikání
4.apríla oslavujem narodeniny a keďže darčeky nielen rada prijímam, ale ma neskutočne teší ich aj rozdávať, tak som si...
-
Nejmilejší kruťáci, alias pasivní agresoři
Lenka Spurná (Krones)||Osobní rozvoj a podnikání
Možná si úplně nedokážete představit, co je to za lidi a co to vlastně ta pasivní agresivita znamená. Pokusím se Vám...
-
Proč nás život život sráží na kolena a jak si můžeme v těžkých chvílích pomoct?
LudmilaBartikova||Osobní rozvoj a podnikání
Ve svém okolí mám mnoho silných žen. A zjišťuji, že čím silnější ty ženy jsou, tím složitější mají životní...
-
Za hranice komfortní zóny
JanaBeranová||Osobní rozvoj a podnikání
Mé milé, nechci to tahat i sem, ale situace okolo koronaviru, resp. onemocnění COVID-19, se mění každým dnem, ba...