Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková
Vloženo 9. 12. 2016
Líbí se mi

Chcete získat zákazníka? Buďte jiní!

Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková
Vloženo 9. 12. 2016
Líbí se mi
Chcete získat zákazníka? Buďte jiní!

Chcete získat zákazníka? Buďte jiní!

V dnešní, uspěchané době, jakoby jsme tak trošku přešli na autopilota. Protože chceme spoustu věcí stihnout rychleji a zvládnout toho co nejvíc, máme rádi svoje osvědčené a zažité stereotypy. Tak například ráno si dáváme kafe stále ve stejném občerstvení, je tam totiž skvělé a nejlepší, a proč bychom měli zkoušet něco nového? Nemáme na to čas, jen by nás to zdržovalo a ve výsledku by to kafe určitě nebylo o nic lepší, ba možná ještě horší a slabé, a jen by nám to zkazilo hned po ránu náladu.

Znáte to, že?

Nakupujeme pořád ve stejných obchodech, téměř vždycky stejné, osvědčené věci. Protože to tak máme rádi.

A teď si představte, že jste výrobce nového výrobku, autor nějaké nové věci, třeba kurzu, nebo čehokoli zajímavého a hlavně neprobádaného a neznámého. Když si uvědomíte, že většina lidí konzervativně nakupuje stále stejné věci, může se vaše cesta k zákazníkovi zdát jako docela problémová.

Jak se teda dostanete k lidem? Jak dáte o sobě vědět a jak získáte svého, spokojeného zákazníka?

BUĎTE JINÍ

Jednoduše buďte jiní, než ostatní. Není to tak těžké, jak to na první pohled vypadá. Vaše jedinečnost a odlišnost je patrně zřejmá, i když máte stejný, nebo podobný produkt jako ostatní. Zkuste se zamyslet, čím můžete na rozdíl od konkurence zapůsobit vy.

DEJTE VŽDYCKY NĚCO NAVÍC

Určitě znáte akce typu 2+1 zdarma, a podobně. Já mám teď spíš na mysli něco navíc – přidanou hodnotu. Něco, co zákazník nečeká a mile ho to potěší. Ne klasické, když si objednáte XY, dostanete tohle zdarma.

Vaše „přidaná hodnota“ musí mít styl a šmrnc! Musí být originální. Zákazník z ní musí cítit, že jste si dali práci s tím, abyste mu udělali radost. Že jste nad tím, a tím pádem i nad ním, přemýšleli.

A přitom to nemusí být zase až tak těžké, jak to na první pohled vypadá. Zákazníka můžete potěšit třeba nečekaným dárkem zaslaným přímo na adresu domů (čokoláda, ručně vyrobené mýdlo, knížka, zápisník), nebo bonusem v podobě videa či eBooku zdarma. Hezky působí i osobní, vytištěný a na adresu zákazníka poslaný dopis. V době emailů už to skoro nikdo nedělá.

Věřte, že není nic lepšího, než příjemně potěšený a spokojený zákazník. Rád vás doporučí dál a budete mít o jednoho svého „fanouška“ víc

 

entrepreneur-593357_1920

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Siraellen
Siraellen 17. 1. 2017

Pravda

Odpovědět
Ovace
Ovace 4. 1. 2017

Je to tak

Odpovědět
Glady
Glady 13. 12. 2016

pravda

Odpovědět
sipeji
sipeji 12. 12. 2016

vše je pravdivé a ověřené

Odpovědět
Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková 12. 12. 2016

hudlenka
hudlenka 10. 12. 2016

super, souhlasím

Odpovědět
Kateřina Hanáková
Kateřina Hanáková 10. 12. 2016

Děkuji

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
84 975
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.