Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

trenér motivace a změny
trenér motivace a změny
Vloženo 20. 2. 2017
Líbí se mi

7 věcí, které se na běžném cvičení nejspíš nedozvíte

trenér motivace a změny
trenér motivace a změny
Vloženo 20. 2. 2017
Líbí se mi
7 věcí, které se na běžném cvičení nejspíš nedozvíte

7 věcí, které se na běžném cvičení nejspíš nedozvíte

Připadá vám, že jste jediná na světě, kdo se do cvičení musí dennodenně nutit? Pak si buďte jistá, že opak je pravdou. 90% profesionálních instruktorek a lektorek to má hodně podobně.

  1. K TOMU, abyste ZAČALA CVIČIT si NEPOTŘEBUJETE koupit permici na půl roku do luxusního fitka, ani si nepotřebujete koupit ty nejmodernější boty na běh. Jediné, co potřebujete, je v sobě najít to opravdové rozhodnutí a ZAČÍT!!! Bez toho jste vyřízená. Rozhodnutí, že se zkrátka chcete vydat novou cestou.

  2. NENÍ POTŘEBA JÍT NA DŘEŇ a totálně se zničti. Není potřeba cvičit hodinu, dvě, tři… Pokud potřebujete zhubnout, je lepší cvičení s nižší zátěží, zato s vyšším počtem opakování. A stačí si vybrat cca 3 cviky, které se vám líbí, při kterých se cítíte hezky, a ty si užívat každé ráno po dobu například 13 dnů (tak dlouho stačí, abyste se totiž těšila na další třináctku. Více o našich třináctkách najdete zde)

  3. BEZ ZMĚNY MYŠLENÍ TO NEPŮJDE. Pokud začnete a po 5 dnech na sebe do zrcadla vybalíte něco jako: „Vidíš, žádná změna. Jsi beznadějný případ…“, tak to je, dámy, průšvih! Tohle je zkrátka kategorické NE!!! Tohle je vaše tělo, váš dům, váš azyl pro tento život. Takže dost srážení se na kolena!! Každá špatná myšlenka o vašem těle je, jako kdybyste si vzala stříkačku a vpálila si ten nejbrutálnější jed přímo do žil!

  4. VĚTŠINĚ SE VĚTŠINOU NECHCE. Opravdu! Ale ti, co cvičí pravidelně, ti už ví, jak je jim po cvičení dobře. Ti, kdo pravidelně necvičí a nehýbou se, ještě nevědí, jak je to skvělé, když pravidelný pohyb do života přidají. Mé oblíbené heslo je: „Máte čas na Facebook? Tak to máte dostatek času na cvičení!" Když vám teď řeknu, že se naučíte čínsky, tak začátek bude prostě těžký. Nebudete rozumět, budete se v tom patlat, budete vzteklá, a tak to dost dobře možná i vzdáte. Ale když to nevzdáte a budete se motivovat a těšit se na výsledek, tak si jednoho dne, naprosto nečekaně, krásně popovídáte s nějakým fajn číňanem. Stejné je to i se cvičením 

  5. STRAVA SE PŘIDÁ k vaší změně a chuti hýbat se. Jídlo je energie! A tak to i vnímejte. Není to něco, co vám ubližuje, co vás ovládá, není to něco, po čem jen kynete. NE!!! Jídlo je energie. Nádherná energie, která se promění v absolutní životabudič v momentě, kdy se spojí s vaším úsměvem a chutí se pravidelně hýbat. Jen si zkuste jednu z našich 13 denních výzev a uvidíte  takže nic nedržet, nic si neodpírat, ale naopak hýbat se, cvičit, řádit, užívat si života na plné obrátky a najednou uvidíte, jak samovolně začnete i jinak jíst  Napsala jsem o tom e-book, který si koupilo již stovky žen s názvem VYKAŠLETE SE NA PONDĚLÍ A ZAČNĚTE VE STŘEDU. VE STŘEDU SVÉHO TĚLA.

  6. OBČAS JE FAJN SE NA TO VYBODNOUT, protože i to je přirozený chod života. Nádech, to je akce, výdech, to je odpočinek. Takže rvát se do cvičení úplně každý den je vlastně nepřirozené. Naslouchejte svému tělu. Učte se rozeznat mezi svou leností, která vám našeptává, ať se na to vybodnete, že to stejně nemá cenu, že po dvou porodech zkrátka nemáte šanci a mezi přirozenou potřebou odpočinku vašeho milovaného tělíčka. Například v období menstruace je velice důležité, aby žena neznásilňovala sebe samu, aby si dopřála klid a probouzela své tělo jen a jen prostřednictvím dechu. I při vědomém dýchání lze totiž krásně posílit bříško.

  7. STAŇTE SE VY LEADEREM, a to myslím vážně! Nabídněte své kamarádce, že se pro tento měsíc stanete lektorkou, a že budete mít tento měsíc, nebo našich oblíbených 13 dní, na starosti pohybový program. A je to.  Zkuste to. Mít zodpovědnost za druhé v nás totiž probouzí neskutečnou preciznost. Takže navrhuji klidně i smlouvu. „Já Edita Berková, se zavazuji k tomu, že 13 dní povedu a budu na plné obrátky motivovat skupinu odhodlaných žen k tomu, aby si užily ten nepopsatelně krásný pocit z toho, že si 13 dní daly každý den krásně do těla…“

Mějte se krásně a DOKUD VÁM BIJE SRDCE, ŽIJTE!!!

Edita Berková

www.editaberkova.cz

www.strollering.cz

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Theoterapeut
Theoterapeut 27. 8. 2017

Skvěle napsané. A navíc prakticky uskutečnitelné ♥♥♥ (líbí se mi, že lidská slabost je součástí "plánu").

Odpovědět
Jana7
Jana7 27. 8. 2017

srdce mi ještě bije

Odpovědět
matejm
matejm 27. 8. 2017

Nevím co dělá můj ltd.něco napíší a vytiskne se něco jiného :praxe,rozbolí.

Odpovědět
matejm
matejm 27. 8. 2017

Teorie je pěkná. Práce občas jiná. Zrovna ten vyobrazený cvik je probe obtížný. Krční páteř vždy rozbili a po ní hned hlava. Stalo se i pod odborným vedením

Odpovědět
hudlenka
hudlenka 27. 8. 2017

teorii znám jako své boty

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
85 202
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.