Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Cestarelax
Cestarelax
Vloženo 30. 7. 2019
Líbí se mi

5 tipu na hubnutí

Cestarelax
Cestarelax
Vloženo 30. 7. 2019
Líbí se mi
5 tipu na hubnutí

5 tipu na hubnutí

Způsobu jak zhubnout je mnoho, ale nejúčinnější je propojení zdravého životního stylu a našeho myšlení. Pokud chceme zhubnout, ale jíme nezdravě, přejídáme se, nemáme dostatek pohybu, tak to asi půjde velice těžko. Na druhé straně, pokud naše mysl není správně nastavena, tak rovněž nemůžeme zhubnout, nebo alespoň výsledky nikdy nebudou takové jaké očekáváme.

Pohyb až na prvním místě

Zhubnout bez pohybu praktický nelze. Je potřeba tělo zahřát a udržovat na určité tepové frekvenci, aby začalo naše tělo spalovat přebytečný tuk a kalorii. Pohyb také napomáhá zrychlení metabolismu a správnému proudění lymfatického systému. Obě tyto složky velice napomáhají při hubnutí.

Poslouchej svoje tělo

Jedno z nejzakladatelnějších pravidel pro zdravé hubnutí. Pokud chceš vědět jak zhubnout a jít přirozenou a zdravou cestou, tak se musíš naučit poslouchat své tělo a dávat mu co potřebuje. Každé tělo je individuální a každé tělo potřebuje jiné vitaminy, jiný druh pohybu, jinou stravu a podobně. Neboj se pokud se naučíš poslouchat své tělo, tak si samo řekne co potřebuje například kdy potřebuje spánek a odpočívat, kdy vitaminy a kdy pohyb.

 

Stres jako zabiják

Dnešní společnost a životní styl většiny lidí je nastaven na ten klasicky hekticky mod, kdy nic nestíhají, pořad se za něčím ženou a nemají čas na sebe, na odpočinek a relaxaci. Proto jsou neustále ve stresu a stres způsobuje problémy s hubnutím, ale taky díky stresu můžeme nabrat na vaze a to velice snadno a rychle.

Strava je základ pro zdravé hubnutí

Zdravé hubnutí a strava jde ruku v ruce a je potřeba jíst zdravé a hlavně vyváženě a dostat tělu dostatek vitaminu a všech potřebných složek. Proto pokud chceš zhubnout zařaď do svého jídelničku potraviny s vysokým obsahem vitaminu a vlákniny. Nejlepší co můžeš udělat je jíst mnoho ovoce a zeleniny. Vyhýbej se cukrům a mouce, protože jsou to prázdné potraviny. 

Pitný režím

Pitný režim je důležitý a hlavně před jídlem. Doporučuji vypit cca 30 minut před jídlem alespoň pul litru vody, aby zaplnila žaludek a následně toho tolik nesníš. Voda také napomáhá lymfatickému systému a odvodňuje tělo což jsou další přebytečně kila dole.

Více najdeš v našem článku o hubnutí odkaz výše, kde najdeš vše i propojení těla a mysli.

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jasper
Jasper 1. 8. 2019

super teď ještě aby se to povedlo

Odpovědět
lemur
lemur 31. 7. 2019

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
85 202
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.