Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Kristýna | Podnikavá žena
Kristýna | Podnikavá žena
Vloženo 29. 11. 2016
Líbí se mi

10 spolehlivých způsobů, jak se cítit lépe. Zn: okamžitě!

Kristýna | Podnikavá žena
Kristýna | Podnikavá žena
Vloženo 29. 11. 2016
Líbí se mi
10 spolehlivých způsobů, jak se cítit lépe.  Zn: okamžitě!

10 spolehlivých způsobů, jak se cítit lépe. Zn: okamžitě!

1.)    Zacvičte si

Každá fyzická aktivita stimuluje vylučování endorfinů, dopaminu a serotoninu v našem těle. Pravidelné cvičení tedy může pomoci ulevit od stresu a jeho prostřednictvím se dá zbavit frustrace. Takže stačí jen najít cvičení, které vás bude bavit, a je vyhráno!

2.)    Nezapomeňte na pravidelnou detoxikaci

Když se v těle kumulují bakterie a toxiny, ničemu to nesvědčí - ani naší náladě. Proto je dobré se občas pročistit, alespoň na jaře a na podzim.

3.)    Nebuďte závislé

A je přitom úplně jedno, jestli jde o kávu, cigarety, nakupování nebo oblíbený seriál, závislost je vždycky jen o dočasném potěšení. Nikdy nepřinesou řešení vašich problémů, jen budete utíkat před realitou.

4.)    Poslouchejte hudbu

Je to jeden z nejrychlejších způsobů, jak si zlepšit náladu. Stačí pár minut poslechu oblíbených písniček a budete mnohem optimističtější!

5.)    Vídejte se častěji s přáteli

Totéž platí i pro rodinu. Pomáhá to jak extrovertům, tak i introverům.

6.)    Buďte tvůrčí

Jakékoliv tvořivé aktivity – malování, tvoření, vaření, práce rukama – mají úžasný vliv na produkci dopaminu v mozku. Tak hurá do toho!

7.)    Dejte si červené víno a tmavou čokoládu

Nebo taky mandle, avokádo, zelený čaj, vodní meloun či banány.

8.)    Meditujte

Meditace zvyšuje hladinu dopaminu jiným způsobem než cvičení.

9.)    Dělejte si seznamy a to-do listy

Zapisujte si všechno, co je potřeba udělat, a umístěte ho na viditelné místo. Pak už se jen radujte z odškrtávání splněného!

10.) Dostatečně spěte

Spánek je totiž zázračný a pro správnou produkci „dobrých hormonů“ naprosto nutný.

Připraveno podle Brightside.com

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 8. 6. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 30. 3. 2020

Odpovědět
avatar
Daniela Labužíková 13. 3. 2020

Nedávno jsem si taky četla o tom, že zejména dopamin může za to, že se jako lidé cítíme štastní. Začala jsem proto pátrat jak ho míc co nejvíce a na https://ideaclub.cz/media/jak-zvysit-hladinu-dopaminu jsem našla hned několik tipů, jak jeho hladinu zvýšit. Základem je pohyb a vysazení cukrů !

Odpovědět
Ivankaaaaa
Ivankaaaaa 15. 1. 2018

Snažím se pravidelně cvičit ,s tím spánkem je to už horší

Odpovědět
javomark
javomark 7. 1. 2018

bod č.9 co si nenapíšu to neudělám

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
91 485
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.