Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Weef
Weef
Vloženo 4. 9. 2015
Líbí se mi

Módní hnutí za lepší planetu: Co se starým oblečením?

Weef
Weef
Vloženo 4. 9. 2015
Líbí se mi
Módní hnutí za lepší planetu: Co se starým oblečením?

Módní hnutí za lepší planetu: Co se starým oblečením?

Oděvní značka H&M  přichází s módním hnutím, které má za cíl přispět k udržitelné budoucnosti módy.

Jak to celé funguje? Oblečení jakékoli značky a v jakémkoli stavu, které už nemáte zájem nosit, stačí odnést do sběrných boxů místní prodejny H&M. Boxy jsou v prodejnách již dělší dobu. Já osobně jsem si jich všimla někdy před rokem. Až dnes ale začalo H&M tlačit na pilu a rozhodlo se šířit tuto iniciativu intenzivněji.

Oděvy, které se rozhodnete vyřadit, putují dále ke zpracovateli. Ten je roztřídí do tří kategorií:

Znovu nositelné

Tedy oblečení, které se bude distribuovat po celém světě jako zboží z druhé ruky.

Znovu použitelné

Kusy, které jsou příliš obnošené a roztrhané se, aby se daly znovu nosit, budou přeměny na jiné produkty, jako jsou izolační materiály nebo čistící hadry.

Recyklovatelné

Textilie, které lze znovu nosit nebo použít, dostanou novou šanci jako textilní vlákna. Staré oděvy se tak přemění na nové oblečení.

Ke kampani vznikl dost odvážný klip, spustit jej můžete níže. Zároveň vznikla kolekce oděvů, které dokazuje, že módu lze recyklovat. Zakoupit ji můžete zde.

My v redakci recyklaci fandíme a jsme jedině pro, když se do této problematiky zapojují především firmy oděvního průmyslu.

 A co vy?  Recyklujete oblečení nebo už jste se dokonce do hnutí zapojily? 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 1. 7. 2020

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 5. 4. 2020

Odpovědět
benca
benca 10. 9. 2015

ja posuvam dalej

Odpovědět
gustawka
gustawka 9. 9. 2015

někomu darovat

Odpovědět
Lucie Nobis
Lucie Nobis 9. 9. 2015

Tak to je bezva, konečně té naší konzumní mašinérii dochází souvislosti,..snad

Odpovědět
Weef
Weef 10. 9. 2015

Snad - zároveň skvělý marketing - protože LIDI to začínají vnímat, chtít Tak uvidíme

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
102 531
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.