Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

LindaLindaLinda
LindaLindaLinda
Vloženo 19. 2. 2020
Líbí se mi

Jar na nádobí letos slaví šedesátiny

LindaLindaLinda
LindaLindaLinda
Vloženo 19. 2. 2020
Líbí se mi
Jar na nádobí letos slaví šedesátiny

Jar na nádobí letos slaví šedesátiny

Značka Jar slaví v tomto roce 60. výročí. Poprvé si mohly české hospodyňky Jar zakoupit už v roce 1960. Jednalo se tehdy o přelomový vynález, který výrazně usnadnil domácí práce. Do té doby se k mytí nádobí používala soda, písek, ocet nebo citron.

„Na přípravě Jaru v Rakoně pracovali od roku 1955, přičemž nalezení toho nejlepšího složení trvalo 2 roky. Bylo otestováno mnoho verzí, až konečně výzkumný tým našel tu ideální! Najednou stačila jen jedna lžíce mycího prostředku na 5 litrů horké vody, a dokud byla zřetelná pěna, mycí účinek fungoval,“ popisuje první okamžiky nového mycího prostředku Petr Nejman, který pracoval v Rakoně od roku 1959.

Během své existence Jar prošel mnoha inovacemi a změnami složení, aby vyhovoval požadavkům zákazníků na účinnost i vůni. Díky novým technologiím a mnohem pokročilejšímu systému povrchově aktivních látek P&G dnes vyrábí mycí prostředek, který vydrží 5x déle než původní produkt. Současný Jar odstraňuje mastnotu neporovnatelně rychleji oproti starému. Pro spotřebitele je toto velmi důležité, protože i jejich život zrychlil.

Tvar lahve byl také pravidelně inovován s důrazem na funkčnost a nejmodernější design. Nejprve se Jar prodával ve skle, od roku 1965 v lahvích z PVC folie a od roku 1974 v plastových lahvích HDPE. Vývoj dospěl až k dnešním 100% recyklovatelným lahvím a lahvi Jar Ocean Plastics, která je částečně vyrobená z plážového plastového odpadu.

„Jar je už po 3 generace důvěryhodnou značkou, která perfektně zapadá do mise společnosti Procter & Gamble – usnadňovat lidem život a přinášet pro ně změnu. Jsme hrdí, že tato značka, která se stala synonymem pro mycí prostředky, patří do našeho portfolia. Za svůj život už Jar stihl udělat radost mnoha lidem a věříme, že bude stále tak oblíbený jako dosud,“ oceňuje význam Jaru Zdeněk Řiháček, Country Manager Procter & Gamble.

Letošních oslav Jaru se účastní i spisovatelka Halina Pawlowská: „Jar mě provází celým mým životem. Jsme vlastně skoro stejně staří a pamatuji si, že když jsem mamince pomáhala s domácími pracemi, Jar byl vždy u toho. Stejně tak když jsem si pak zařídila vlastní domácnost a měla jsem malé děti, vždy jsem sáhla po Jaru jako užitečném pomocníkovi. I dnes, kdy bydlím společně s rodinami mých dětí, stále má Jar v naší kuchyni svoje nezastupitelné místo. Chtěla bych mu proto popřát, aby i nadále splňoval požadavky českých spotřebitelů a usnadňoval jim domácí práce.“

 

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
Jankkas
Jankkas 20. 5. 2020

Odpovědět
Denča75
Denča75 3. 5. 2020

kvalita ověřená generacemi.

Odpovědět
Maruš11
Maruš11 25. 3. 2020

jar moc nepoužívám

Odpovědět
vondr.v
vondr.v 20. 2. 2020

skvělý pomocník

Odpovědět
Kahomar
Kahomar 20. 2. 2020

Jar je vážně dobrý

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

3 887
testovaných produktů
90 213
registrovaných inspirativních žen
210 746
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.