Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

sun2
sun2
Vloženo 4. 7. 2019
Líbí se mi

Heslo ... heslo

sun2
sun2
Vloženo 4. 7. 2019
Líbí se mi
Heslo ... heslo

Heslo ... heslo

Ach jo, zase se mi nahromadily, složenky!

Sedám k počítači. Zkontroluji své účty, na kterých se nachází zbytky drobných a pak se pustím do restů, které mi leží na stole a ne a ne je vyřídit. To máme nedoplatek do fondu oprav celých 9 korun, složenka za pojistku odpovědnosti, podívat se, jak jsme na tom s inkasem, poslat platbu za telefon, prostě pár běžných věcí.

No jo, ale … musím přepnout internet na jiné zařízení, jinak mi nebudou chodit potvrzovací SMS od banky. Startuji tablet, přepojuji internet, odpojuji mobil, brnkačka, jenom zadám pár hesel sem, pár hesel tam, používám to denně, nic nesplnitelného. Ty mašinky si s námi ale vyhrají, jenom přepnout čudlíky a pár ťukanců do klávesnice zabralo deset minut, ale už to začíná, už to pomalu rozjíždíme!

Jeden účet jedna identita, co účet, to jiné heslo, co e-mail, to také jiné heslo, naštěstí v tom mám systém a ten striktně dodržuji. Občas mi sice vyrazí argumenty hláška, že heslo nesplňuje nějakou vyhlášku, ... co je mi po nějaké vyhlášce? Copak i tohle ovládá Unie? Ne! Tohle si budu ovládat sama!

Nedoplatek zaplacen, platba převedena, ještě ta pojistka, musím do klientské zóny. Nabízí mi to přihlášení číslem smlouvy a heslem, ale kde vzít číslo smlouvy? Nemám.

Neva. Zkusím přihlásit se jednorázově. Houbeles, napsalo mi to, že musím zvolit trvalé přihlášení. Nabídlo mi to třetí přihlašovací tabulku, ale ta mě odkazuje zpátky na tu první. Hrabu se ve stole v papírech, probírám platby na účtech. Konečně. Po hodině jsem císlo smlouvy našla, ale aplikace mi to zase nebere! No, nedám to, já bych do toho … volám kontakt – klientskou linku.

Co pro vás mohu udělat?“ Tak milý, sladký hlas.

Prosím vás, já bych se potřebovala podívat, jestli mám uhrazené pojistné, ale nemohu se dostat do klientské zóny, můžete mi říct číslo smlouvy? Někam jsem zahrabala upomínku.“

Koukneme se na to, už to vidím, máte řádně zaplaceno až do září, takže je všechno v pořádku.“

A proč mi teda přišla upomínka?“

Máte všechno v pořádku.“

A můžete mi říci to číslo smlouvy? Nemůžu se přihlásit.“

Já vám to klidně řeknu (říká číslo), ale vaše přihlašovací jméno je vaše rodné číslo!“

Aplikace! Každý má nějakou aplikaci. Při komunikaci s klienty se aplikace využívají. Je to vcelku dobrá věc, šetří to čas (chacha), šetří to peníze (komu?) a kdyby každá neměla vlastní přístupové údaje a jiné požadavky na heslo, tak by to šetřilo i nervy! Promiňte, musím zapít neurol.

Místo, kde můžeš psát a diskutovat

Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
janinkad
janinkad 5. 7. 2019

Hesla..to je problém. Teď zrovna řeším tento problém-problémy s noťasem, oprava a všechno bylo pryč..všude resetovat a znovu nastavovat-raději už jsem si to zapsala.

Odpovědět
lemur
lemur 5. 7. 2019

Odpovědět

ŽENY s.r.o. v číslech

1
žena na začátku (naše Eva)
3.
rok startujeme v novém
10
regionálních Pracoven ŽENY s.r.o.
3 000
žen v průměru na jedné akci v OC
85 010
registrovaných inspirativních žen
2 922
testovaných produktů
43 290
odeslaných produktů
165 073
vložených hodnocení

Chci odebírat novinky na svůj email.