Ochutnejte zdravé rýžové chlebíčky Rice UP! a zažeňte hlad!
vložila 4.10.2017
počet hodnocení 28 doporučuje 89 %
Vybrané uživatelky k testování

Ochutnejte zdravé rýžové chlebíčky Rice UP! a zažeňte hlad!

Rýžová kolečka Rice UP! Jsou skvělým způsobem, jak zahnat hlad. 

Vybírat můžete ze 4 různých druhů křupavých rýžových chipsů,velikých chlebíčků, rýžových rolls minichlebíčků  nebo chlebíčků s belgickou čokoládou

Rýžová kolečka jsou skvělým způsobem, jak ukojit malý dopolední nebo odpolední hlad.

Jsou plná bílkovin, vlákniny a důležitých vitaminů a minerálů z hnědé rýže.

Zatímco pro sebe můžete zvolit rýžové chlebíčky bez tuku, ale se spoustou semínek, dětem asi víc zachutnají ty s pravou belgickou čokoládou.

Rýžová kolečka se tak skvěle hodí jako svačinka pro děti do školy, na zakousnutí před nebo po cvičení, jako praktický snack na výlet, ale třeba i jako zdravější a nesmažená křupavá varianta bramborových lupínků při sledování televize.

Rýžové chlebíčky jsou dokonce vhodné i pro vegany a pro bezlepkovou dietu, takže vás nezaskočí ani ta nejnáročnější návštěva. 

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také
Hodnocení (28)
1.12.2017
Pufované výrobky mění svůj glykemický index a dosahují hodnot až přes 80 GI! Pro představu GI 100 má hroznový cukr, neboli glukóza. 100 a 80 není již tak velký rozdíl. Dali byste hroznový cukr, když chcete shazovat kila? Určitě ne. zdá se to jako velký strašák, ale teď máte na výběr: jste hladová, trávíte čas na nákupech. Čemu dáte přednost - zákusku v cukrárně nebo můžete mít v kabelce pár pofovaných výrobků - které rychle zasytí hlad. Vždyť přeci sníte jeden nebo dva chlebíčky. Určitě bych z podobných výrobků neměla strach.
24.11.2017
Nejezte to, pufováním výrobku se zvyšuje glykemický index potravin. olystyrenové spouštěče inzulínu Kukuřice a rýže mají celkem nízký glykemický index od 45 do 50. To je v pořádku. Tak proč zas plaším?! Pufované výrobky mění svůj glykemický index a dosahují hodnot až přes 80 GI! Pro představu GI 100 má hroznový cukr, neboli glukóza. 100 a 80 není již tak velký rozdíl. Dali byste hroznový cukr, když chcete shazovat kila? Určitě ne. Tak proč pufované výrobky? Záměrně jsem vynechal glykemický index pšenice a jeho samotného zrna.. není to totiž 45, 50 ani 60. „Malá obilnná vsuvka“: Víte, jak dříve vypadala a také se pěstovala pšenice? Ne? Nevadí. Stačí vám informace, že se pěstuje a vypadá úplně jinak. Dá se říct, že ze slona udělali křečka. Co taková velká změna může udělat se samotným složením? Zemědělství se zasloužilo o výraznou změnu struktury této populární obiloviny. Mimo totální změny vizuální struktury i vlastností, které má. Pro představu před 100-200 lety byla pšenice 2,5 metru vysoká. Dnes okolo 1 metru, aby se co nejvíce vytěžilo (a proto aby se pod náporem váhy úrody nelámaly celé klasy). Pšenka ale zaznamenala další drastické změny ve struktuře genetického kódu, a to díky křížení a šlechtění. Co to znamená? Když má dnešní pšenice glykemický index 90, pak po pufací bude mít ještě vyšší hodnoty. Proto jsou pšeničné pufované výrobky perfektním nástrojem pro dosažení prudkého nárůstu a posléze i pádu inzulínu. To vám zajistí, že budete mít za hodinu opět hlad nebo že ihned po jídle se budete cítit bez energie a šli byste nejraději spát. Nemluvě o tom, že vysoká hladina inzulínu zablokuje spalování tuků.
Místo, kde můžeš psát a diskutovat (55)
Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
3.11.2017
mnam
22.10.2017
22.10.2017
gratuluji
22.10.2017
gratuluji, já to nějak prošvihla
Hodnocení (28)
1.12.2017
Pufované výrobky mění svůj glykemický index a dosahují hodnot až přes 80 GI! Pro představu GI 100 má hroznový cukr, neboli glukóza. 100 a 80 není již tak velký rozdíl. Dali byste hroznový cukr, když chcete shazovat kila? Určitě ne. zdá se to jako velký strašák, ale teď máte na výběr: jste hladová, trávíte čas na nákupech. Čemu dáte přednost - zákusku v cukrárně nebo můžete mít v kabelce pár pofovaných výrobků - které rychle zasytí hlad. Vždyť přeci sníte jeden nebo dva chlebíčky. Určitě bych z podobných výrobků neměla strach.
24.11.2017
Nejezte to, pufováním výrobku se zvyšuje glykemický index potravin. olystyrenové spouštěče inzulínu Kukuřice a rýže mají celkem nízký glykemický index od 45 do 50. To je v pořádku. Tak proč zas plaším?! Pufované výrobky mění svůj glykemický index a dosahují hodnot až přes 80 GI! Pro představu GI 100 má hroznový cukr, neboli glukóza. 100 a 80 není již tak velký rozdíl. Dali byste hroznový cukr, když chcete shazovat kila? Určitě ne. Tak proč pufované výrobky? Záměrně jsem vynechal glykemický index pšenice a jeho samotného zrna.. není to totiž 45, 50 ani 60. „Malá obilnná vsuvka“: Víte, jak dříve vypadala a také se pěstovala pšenice? Ne? Nevadí. Stačí vám informace, že se pěstuje a vypadá úplně jinak. Dá se říct, že ze slona udělali křečka. Co taková velká změna může udělat se samotným složením? Zemědělství se zasloužilo o výraznou změnu struktury této populární obiloviny. Mimo totální změny vizuální struktury i vlastností, které má. Pro představu před 100-200 lety byla pšenice 2,5 metru vysoká. Dnes okolo 1 metru, aby se co nejvíce vytěžilo (a proto aby se pod náporem váhy úrody nelámaly celé klasy). Pšenka ale zaznamenala další drastické změny ve struktuře genetického kódu, a to díky křížení a šlechtění. Co to znamená? Když má dnešní pšenice glykemický index 90, pak po pufací bude mít ještě vyšší hodnoty. Proto jsou pšeničné pufované výrobky perfektním nástrojem pro dosažení prudkého nárůstu a posléze i pádu inzulínu. To vám zajistí, že budete mít za hodinu opět hlad nebo že ihned po jídle se budete cítit bez energie a šli byste nejraději spát. Nemluvě o tom, že vysoká hladina inzulínu zablokuje spalování tuků.
Místo, kde můžeš psát a diskutovat (55)
Pro možnost vložit komentář musíte být přihlášena.
3.11.2017
mnam
22.10.2017
22.10.2017
gratuluji
22.10.2017
gratuluji, já to nějak prošvihla